MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Scheelt die paar cm nu echt zo veel met een buffalo bar? Want opstellen voor een squat is echt een hel bij mij, om nog maar te zwijgen als ik eens low bar wil gaan.

Kan net de druk eraf halen ja, maar de kracht zit hem voornamelijk in dat de stang gebogen is en zo makkelijker op je bovenrug blijft liggen. Op die manier of je dus minder kracht in je armen te gebruiken om hem daar te houden, dus nog minder druk op je ellebogen/biceps/schouders.

Ik squat nu zelf met straps aan de stang, deze hou ik dan naar voren alsof het een safetybar is.
Maakt het balanceren iets moeilijker, maar mijn biceps kan niet ontsteken op deze manier.

Kan net de druk eraf halen ja, maar de kracht zit hem voornamelijk in dat de stang gebogen is en zo makkelijker op je bovenrug blijft liggen. Op die manier of je dus minder kracht in je armen te gebruiken om hem daar te houden, dus nog minder druk op je ellebogen/biceps/schouders.

Ik squat nu zelf met straps aan de stang, deze hou ik dan naar voren alsof het een safetybar is.
Maakt het balanceren iets moeilijker, maar mijn biceps kan niet ontsteken op deze manier.

Ik was ook al eens op dat idee gekomen, maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Binnenkort eens mee experimenteren, want m'n schouder is echt drama tegenwoordig. Ook alleen maar in die positie.

Ik was ook al eens op dat idee gekomen, maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd. Binnenkort eens mee experimenteren, want m'n schouder is echt drama tegenwoordig. Ook alleen maar in die positie.

Ja tis echt een uitkomst in dat geval.
Je kan die straps erom doen en door zn lus halen en dan als je gaat squatten wikkel je die touwtjes in je vuisten. Geen idee of je er veilig mee kan maxen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.410

Ja denk t wel, vandaag nergens last van :cool:

De training van vandaag: 5-9-2015
Wilde rustig aan doen. Dat plan is volledig gefaald.

#Benchpress
20 x 8
40 x 8
70 x 5
90 x 5
110 x 5
120 x 3
110 x 5
~voelde ok

#Squat
20 x 8
70 x 5
100 x 5
120 x 5
150 x 2 x 2
170 x 7 Rep PR
160 x 3 - Op
~f**k yeah rep PR, waren best easy had nog wel minimaal 1 miss 2 ingezeten.
Filmpje van squat

#Pullups

BW x 6 x 3

- Hoppa bench begint wel weer ergens op te lijken, kijken hoe elleboog morgen voelt, voor nu voel ik niks.
- Ik ben blij man. Sheiko 29 afgelopen. Moet even een meet prep schema doen komende 3 weken, ga morgen uitzoeken wat.

Sheiko 29 is erg goed bevallen, alleen duren de trainingen wel erg lang (minimaal 2 uur bezig).

Laatst bewerkt:
170x7.

shit son.

zet ook altijd pr's als ik denk rustig aan te doen :roflol:

'' a f**k it gaat zo lekker, gooit er nog een schijf op ''

Goede squat zeg

sheiko wedstrijd prep?

mooie squat

Squat zag er ook erg makkelijk uit! Nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.416
jezus die squat zag er yummie uit :drool: