AndroidHealthClinic

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Ziet er goed uit! veel last moment afmeldingen?

• #1.609
ik vond 3 weken van te voren nog redelijk optijd :(
Afhaken uberhaupt al stom
foto's van wat er tijdens het eten allemaal gebeurde waren toch NSFW geweest ;)
Jaa, arme Nicky wel, hoop dat ze niet teveel last heeft ;););)
Hebben jullie p*ssy gegeten ipv sushi dan?
Had je er maar bij moeten zijn... :eyebrow:
In dat geval kom ik ook wel even loeren.
Nice dan ben ik ook in, want ben stiekem best wel benieuwd naar jou :o
Ik vond die opmerking van Bricone (tsja...het was er maar één dus iedereen weet welke ik bedoel :P) ook wel briljant!
Hahaha jaa:roflol:

De training van vandaag: 6-10-2015
Helaas in de gym bij waar mn vriendin woont, de horror.
Bomvol halfreppende egomensen en dan naar mij kijken voor approval ofzo.

Sheiko for over 80 kg
Week 3, training 3

#Benchpress
20 x 8
40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 3
105 x 2 x 4

#Squat
20 x 8
60 x 8
100 x 5
120 x 4
140 x 3
160 x 2 x 4
-Werd bij voor 120 gevraagd hoeveel sets nog, dus ik: nog 6.
Droop hij af en ging hij curlen op de incline bench.

Bench bezet door halfrepper dus eerst maar pullups.
#Pullups
BW x 5 x 6

#Benchpress
65 x 6
77.5 x 6
85 x 6 x 4

#Plate loaded chestpress
30 x 8
40 x 8
50 x 8 x 2
Per kant

#facepulls
24 x 15 x 4

-Prima training maar cringewaardige mensen. Zo was het dus om tussen normies te trainen.

Ja echt kut als je verwend bent met een hardcore gym en dan weer in een commerciële gym moet trainen.
Zoals ik al via whatsapp zei had ik na 1 training al gezeik over magnesium, gebrul en zwaar deadliften :(

ik ken het gevoel, een tijd terug precies hetzelfde moeten doen.
het went wel weer een beetje. en je waardeert een goede gym dan echt als je er traint.

Ik ben gewend in zo'n gym te trainen. Meestal sluit ik me gewoon af van 99% dat er traint. M'n trainingsmakker niet, die heeft er veel plezier in om de bro's zo bezig te zien.
Vind het zelf eerder irritant om veel van die r**ards bezig te zien.

• #1.614
Ja echt kut als je verwend bent met een hardcore gym en dan weer in een commerciële gym moet trainen.
Zoals ik al via whatsapp zei had ik na 1 training al gezeik over magnesium, gebrul en zwaar deadliften :(
Helaas moeten we ons maar weer aanpassen :(
het went wel weer een beetje. en je waardeert een goede gym dan echt als je er traint.
Ja hoop hier wel zo snel mogelijk weg te zijn... For the time being is 5 euro per maand ook wel prima :o
Ik ben gewend in zo'n gym te trainen. Meestal sluit ik me gewoon af van 99% dat er traint. M'n trainingsmakker niet, die heeft er veel plezier in om de bro's zo bezig te zien.
Vind het zelf eerder irritant om veel van die r**ards bezig te zien.
Shit man, inderdaad wel het beste om te doen, gewoon afsluiten. Had ook lekker mn oortelefoontjes in en dikke hardcore eruit knallen. Wel grappig om rond te kijken soms, maar meestal doet het pijn aan mn ogen :p

5 euro per maand.

achja je gym zal vast nog beter zijn dan mijn oude.
het feit dat basic fit een enorme vooruitgang is op de oude zegt wel genoeg denk ik.

gym waar ik nu train is echt chill qua equipment enzo maar er waren blijkbaar klachten dat gewichten te hard werden laten vallen rofl (deadlifts en olympic lifts)

• #1.620
Knik je dan ook even naar ze :P
Ik staar ze strak aan met een opgetrokken wenkbrauw en een blik van "waar de neuk ben jij mee bezig?"
5 euro per maand.

achja je gym zal vast nog beter zijn dan mijn oude.
het feit dat basic fit een enorme vooruitgang is op de oude zegt wel genoeg denk ik.
Basic fit beter dan vorige is wel triest :roflol:
Ja 5 euro per maand voor 1x per week en ik ken de jongens achter de balie dus kan zo vaak als ik wil :p
Daarnaast heeft mn vriendin er gratis toegang omdat ze op t complex woont. Kan haar pasje ook altijd nog pakken.
gym waar ik nu train is echt chill qua equipment enzo maar er waren blijkbaar klachten dat gewichten te hard werden laten vallen rofl (deadlifts en olympic lifts)
Wat voor mensen klagen daar over dan? De medewerkers? Als je gewoon bumpers hoor je te smijten met Oly's
rofl at olympic lifts rustig neerzetten.
Eg he :lol:

Terug
Naar boven