XXL Nutrition

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Ik staar ze strak aan met een opgetrokken wenkbrauw en een blik van "waar de neuk ben jij mee bezig?"

Basic fit beter dan vorige is wel triest :roflol:
Ja 5 euro per maand voor 1x per week en ik ken de jongens achter de balie dus kan zo vaak als ik wil :p
Daarnaast heeft mn vriendin er gratis toegang omdat ze op t complex woont. Kan haar pasje ook altijd nog pakken.

Wat voor mensen klagen daar over dan? De medewerkers? Als je gewoon bumpers hoor je te smijten met Oly's

Eg he :lol:

nee er wonen mensen boven. olympic is gewoon met bumpers ja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
De training van vandaag: 9-10-2015

Sheiko for over 80 kg
week 4, training 1

#Squat
20 x 8
60 x 6
100 x 5
130 x 4
150 x 3
170 x 2 x 4

#Benchpress
20 x 8
40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 3
97.5 x 3 x 4

#Squat
100 x 3
120 x 3
140 x 3 x 2
160 x 2 x 4

#Pullups
BW x 6
BW+10 x 6 x 3
BW x 6

#Goodmorning(Standing)
60 x 5
80 x 5
100 x 5 x 2

#Facepulls
30 x 20
47 x 18
57 x 15 x 2

supersetted with

#Triceps extension w/ rope
30 x 12
47 x 10
57 x 5
57 x 5

-Fucking harde en lekkere training, squats ez katka
Alleen met goodmornings ineens een 'knak' in mijn linker elleboog, deed ff zeer met gewicht erop dus maar gestopt met GM. Later ging wel weer goed en lijk nu niks te voelen.

Klinkt eng, dat met je elleboog.. :bang:
Heb gelijk een flashback naar dat filmpje van die meid op de legpress.. Maar nu dan met..
Ach nee, laat maar, ik met mijn rare ideeën :o.

Wow doe je zomaar assistance erbij

• #1.626
  • #1.627
Uiteindelijk toch last van elleboog en onderarm...

• #1.629
Whoaaa ram buffe arische rug

Bohhh
:o:o:o

De training van vandaag: 11-10-2015

Sheiko for over 80 kg
Week 4, training 2

#Benchpress
20 x 8
40 x 8
65 x 5
77.5 x 4
90 x 3
105 x 3 x 2
110 x 2 x 3

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 3
115 x 4
140 x 4
160 x 3 x 2
185 x 3 x 2
195 x 2 x 3
Laatste set, laatste rep 15 sec hold.

#Benchpress
72.5 x 4
85 x 4
97.5 x 4 x 4

#Hanging knee raises
BW x 10 x 3

#Facepulls
45 x 15
54 x 15 x 3

Lekkere training, alleen de 195s deadlift gingen moeizamer dan verwacht, wss door t aantal sets ervoor al.

lekker volume ouwe buffel!

sjiek ho!

Wat een gewichten weer zeg!!:thumbs:

• #1.633
Dat bulken van jou geeft mij moed voor mijn eigen komende bulk ;).
Lekker bezig!!

• #1.635
Dat bulken van jou geeft mij moed voor mijn eigen komende bulk ;).
Lekker bezig!!
Haha het liefst zou ik forever bulking willen doen, maar nu mijn abs steeds meer verdwijnen en soms zelfs helemaal verdwenen zijn heb ik soms wel moeite ermee:o
Wil het niet zo ver op laten lopen iig als mijn eerste bulk. Waarschijnlijk ga ik nu weer tot 105 bulken en dan langzaam cutten ipv zoals vorige keer full yolo 10 kg in 2 maanden.
Zou nu iig iets meer VVM moeten hebben dan vorige keer, dus hopelijk heb ik dan niet weer zo'n bolle kop :lol:

Haha het liefst zou ik forever bulking willen doen, maar nu mijn abs steeds meer verdwijnen en soms zelfs helemaal verdwenen zijn heb ik soms wel moeite ermee:o
Wil het niet zo ver op laten lopen iig als mijn eerste bulk. Waarschijnlijk ga ik nu weer tot 105 bulken en dan langzaam cutten ipv zoals vorige keer full yolo 10 kg in 2 maanden.
Zou nu iig iets meer VVM moeten hebben dan vorige keer, dus hopelijk heb ik dan niet weer zo'n bolle kop :lol:
Hmmm, blijkbaar vinden mannen een bulk soms dus ook wel eens lastig ;).
Nu ben ik wel benieuwd hoe je eerste bulk verliep?
Toevallig heb ik het vanochtend met iemand over bulk -en cutcycles gehad.. Zij had bijvoorbeeld juist voorkeur voor langer bulken en dan tussentijds kort maar redelijk stevig cutten (ongeveer 2 maanden).
Wil je nu langzaam gaan cutten door ook direct langer te cutten?

• #1.637
Hmmm, blijkbaar vinden mannen een bulk soms dus ook wel eens lastig ;).
Nu ben ik wel benieuwd hoe je eerste bulk verliep?
Toevallig heb ik het vanochtend met iemand over bulk -en cutcycles gehad.. Zij had bijvoorbeeld juist voorkeur voor langer bulken en dan tussentijds kort maar redelijk stevig cutten (ongeveer 2 maanden).
Wil je nu langzaam gaan cutten door ook direct langer te cutten?
Mijn eerste bulk was een mega bulk van 3 jaar :roflol:
Begonnen met trainen eind februari 2012 op 69,1 kg. En uiteindelijk tot eind februari 2015 gebulkt met als eindresultaat 105 kg, dus 36 kg zwaarder :lol:
Hierbij ook het nodige vet gegained wat ik in eerste instantie niet doorhad van mezelf maar zat rond de 20%. Als ik foto's terug zie denk ik echt booh bolle kop.

Heb mijn eerste cut van 1 maart tot 1 mei gedaan en in die 2 maanden naar onder de 95 kg gegaan. Hierbij heb ik ontzettend op mijn benchpress ingeleverd, tot mijn grote spijt. Heb die kracht ook nogsteeds niet terug in afgelopen half jaar bijna. Wel deels maar zie mezelf nu echt geen 137.5 kg drukken.
Volgende cut zal op een stuk kleiner deficit zijn en hopen meer kracht te behouden.
Aangezien voor powerliften kracht het primaire doel is, wil ik dit zo min mogelijk inleveren.

Laatst bewerkt:
facepulls, hangende knie raises, stiekem richting de darkside aan het overlopen :o?

• #1.639
  • #1.640
De training van vandaag: 13-10-2015

S
heiko for over 80 kg
Week 4, training 3

#Squat
30 x 6
60 x 6
100 x 5
120 x 4
140 x 3
160 x 3 x 5
-Smalle greep was onmogelijk te doen met mn onderarm, enige waarmee ik er last van heb. Nu dus vrij breed gepakt, wat pijnloos is.
Vraag me wel af wat het is.

#Benchpress
20 x 6
40 x 6
65 x 6
77.5 x 6
85 x 6 x 4

#Cable flye
27 x 10 x 5
Gedachtemosselkonnektie, such pomp very wow

#Skullcrushers
30 x 8
40 x 6 x 3

#Pullups
BW x 5 x 5
-2 seconde doodhangs, explosief omhoog

#Facepulls
45 x 15
54 x 13
59 x 15 x 3

Prima training, maar lijkt wel alsof al mijn pezen en gewrichten meer kraken dan anders en wat meer zeer doen dan anders. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien het kouder worden buiten. Heb iig vandaag mijn pot glucosamine binnen gekregen. Baadt het niet dat schaadt het ook niet.

Terug
Naar boven