- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
volgende dbb meet.
''waar is leon? ''
'' oh hij komt zo via de achterdeur''
'' hoezo dat dan?''
'' ja hij past niet meer door de voordeur ''
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgende dbb meet.
''waar is leon? ''
'' hoezo dat dan?''

Lmao?

volgende dbb meet.
''waar is leon? ''
'' hoezo dat dan?''

Ja klopt maar dik worden is ook niet leuk...Cutten is kut.
Slecht voor je gains, gewoon niet doen joh. Wordt niemand vrolijk van.

Ik ga gewoon helemaal nergens naartoe

Haha ja biceps lijken idd wel wat groter. Hebben die pullups en chinups toch nog zinwel goeie bicep gainz.
ik weet hoe je je voelt trouwens bij mij is het het zelfde gegaan.

Hehe thanks i guess, voor iemand die van 69 kilo komt op 1.90 is dit echt moddervet.

Of gewoon een daadwerkelijk een van de beste shapes neer zetten lmaoMaar als jw kan winnen met het weggeven van kortingsbonnen moet je toch ook wel kunnen winnen met het weggeven van chocomel?
Dankje vind ook dat ik daadwerkelijk een van de beste shapes hebOf gewoon een daadwerkelijk een van de beste shapes neer zetten lmao

Dat weet ik bijna wel zeker, daarom miss eerst tussenstop doen @ 12%leon at 10% in.gif
denk dat je dan wel echt redelijk lang moet gaan cutten![]()
boeie join gewoon de 1+ jaar cut leefleon at 10% in.gif
denk dat je dan wel echt redelijk lang moet gaan cutten![]()
Vieze bulk wel lekkerste jaa, maar ga het toch anders doen in vervolgBroscience zegt wel dat je meer aan spiermassa gaint wanneer je viezzz bulkt..![]()

1 jaar cutten, nee bedankt jeffrey. Dan ben ik alle massa die ik heb kwijt.
Volgens mij ben ik nog 0 massa verloren, maarja het tempo schiet ook niet echt op xDVieze bulk wel lekkerste jaa, maar ga het toch anders doen in vervolg
1 jaar cutten, nee bedankt jeffrey. Dan ben ik alle massa die ik heb kwijt.

Volgens mij ben ik nog 0 massa verloren, maarja het tempo schiet ook niet echt op xD
Dan is Leon weer terug bij af net 69kgik heb ook bijna 1 jaar gecut en sta nu ook op 10% (of iets daar onder). Maar ik weet niet of dat iets is dat je moet willen![]()
![]()