Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Volgens mij ben ik nog 0 massa verloren, maarja het tempo schiet ook niet echt op xD
Als ik ga cutten ga ik hoe dan ook wat massa verliezen, alleen dit ga ik proberen tot een minimum te beperken :p
ik heb ook bijna 1 jaar gecut en sta nu ook op 10% (of iets daar onder). Maar ik weet niet of dat iets is dat je moet willen :o :o
Nee bedankt :lol:

Dan is Leon weer terug bij af net 69kg
Haha ja zoiets, daar zit ik niet echt op te wachten :eek:
ik woog (weeg) nog minder dan toen ik begon met trainen :roflol:
Ja maar dat is ook niet vrijwillig :roflol:

Waarom zou je gaan cutten? Als ik die foto zo zie ben je niet echt veel vetter geworden, wel dikkere armen gekregen.
En verspil geen geld aan dingen als glucosamine man, uit onderzoek blijkt dat placebo even goed werkt.
Kan je beter capsules met meel erin gaan nemen en "glucosamine" op het potje zetten :)

Waarom zou je gaan cutten? Als ik die foto zo zie ben je niet echt veel vetter geworden, wel dikkere armen gekregen.
En verspil geen geld aan dingen als glucosamine man, uit onderzoek blijkt dat placebo even goed werkt.
Kan je beter capsules met meel erin gaan nemen en "glucosamine" op het potje zetten :)

liever even kort cutten dan straks full r*tard maanden te moeten gaan cutten om weer decent eruit te zien :P

Ziet er goed uit leon, flinke buffel!

Behoorlijk buff Leon

waarom niet een tijdje op onderhoud tot februari en dan gaan cutten?

Lol, als je de originele hebt van haaienvin heeft het zeker wel meerwaarde.
Tegenwoordig maakt men het echter van afval van schelpdieren of restafval van kip, dat doet idd weinig goed.

liever even kort cutten dan straks full r*tard maanden te moeten gaan cutten om weer decent eruit te zien :P

Je kan beter cutten als je wat vetter bent dan wanneer je al redelijk droog bent zoals Leon. Mijn ervaring is dat cutten ten eerste moeilijker is des te lager je in vet % dus er langer over doet om bv 5 kilo kwijt te raken dan wanneer je wat vetter bent. En ten tweede dat je meer spiermassa verliest wanneer je al vrij laag in je vet % zit.

Tegenwoordig maakt men het echter van afval van schelpdieren of restafval van kip, dat doet idd weinig goed.

Dat is een verkoop praatje. Net zoals er ook crème van bestaat en die zeggen weer dat oraal niks wordt opgenomen. En iedereen trapt erin.
Glucosamine maakt je lichaam zelf in vrij grote hoeveelheid aan dus is geen essentiële stof. Je lichaam maakt al iets van duizend keer zoveel aan dan zo'n tabletje. Echt zonde van je geld dus. Ik heb het zelf ook heel lang gebruikt dus ben er zelf ook ingestonken.

Of het nou van haaienvin of kippenbot komt maakt toch niet uit? De chemische samenstelling is hetzelfde, alleen de prijs is anders. Je wordt gewoon genaaid door een marketingmachine.

Meer dan whey (en zelfs dat hoeft niet echt) en eventueel creatine heb je aan supps toch helemaal niet nodig? Is het niet gewoon allemaal bullshit die inspeelt op de autistische hartjes van mensen die bang gemaakt worden met het woord catabool of ander random angstpraatje. Echt geldverspelling. Geef het dan gewoon uit aan een kuur ofzo dan zie je er nog wat van terug :p

Laatst bewerkt:
  • #1.712
Dit idd, ga het rustig aanpakken. Niks te snel. Hoge intensiteit houden en hopen op ramdroog en ramsterk :p
(ramdroog als 10-12%)
Nu nogsteeds toch?:p
ik was dik op 105 ben dik op 88
Forever dik :(
21 jaar geleden was ik dik op 5kg nu ben ik skinnie op 100kg:roflol:

times change
Jij bent idd een uitzondering :lol:
Wil gewoon op 10-12% komen en dan tussen de 15% en 10% blijven variëren. Dit lijkt me wat idealer dan wat vetter zijn zoals nu. Nu lijkt het soms net of ik aan de tren zit zo warm dat ik het heb.
Iedereen op mn werk klagen dat t koud is en ik heb t nog heet in een tshirtje... Mijn lichaam is het gewoon niet gewend om wat meer vet te hebben :p

Betreft glucosamine; Idd veel over gelezen, ook dat het idd niet zou werken. Ik probeer het nu 4 maanden (2 potten), kostte me 35 euro. Niet extreem veel.
Mocht het niets opleveren dan koop ik van dat geld deca, dat helpt sowieso voor de gewrichten :o

Dit inderdaad, nu gewoon naar een goed vetpercentage en dan nooit meer te lang cutten van een droog fysiek afstaan.

En thanks Joost :)
Behoorlijk buff Leon

waarom niet een tijdje op onderhoud tot februari en dan gaan cutten?
Thanks M, jij moet er ook niet al te ver vanaf zitten gok ik?

Op onderhoud eten kan ik sowieso niet. Daar ga ik te makkelijk mee om en eet ik alsnog 4500 kcals...
Chemisch gezien zou dat geen reet uit moeten maken, de paracetamol van Bayer is ook niks beter dan de paracetamol van huismerk Etos.
Ik probeer het 4 maanden en anders is het niks.
Je kan beter cutten als je wat vetter bent dan wanneer je al redelijk droog bent zoals Leon. Mijn ervaring is dat cutten ten eerste moeilijker is des te lager je in vet % dus er langer over doet om bv 5 kilo kwijt te raken dan wanneer je wat vetter bent. En ten tweede dat je meer spiermassa verliest wanneer je al vrij laag in je vet % zit.

Dat is een verkoop praatje. Net zoals er ook crème van bestaat en die zeggen weer dat oraal niks wordt opgenomen. En iedereen trapt erin.
Glucosamine maakt je lichaam zelf in vrij grote hoeveelheid aan dus is geen essentiële stof. Je lichaam maakt al iets van duizend keer zoveel aan dan zo'n tabletje. Echt zonde van je geld dus. Ik heb het zelf ook heel lang gebruikt dus ben er zelf ook ingestonken.
Cutten; Enerzijds wel, maar heb nu teveel nadelen van het wat vetter zijn. Ik denk dat ik me fijner ga voelen op een lager vetpercentage. En ga alsnog niet gruwelijk ripped staan. Ik ga cutten tot waar het me makkelijk afgaat. Ga geen enorme moeite doen om droog te staan en daarbij flink wat kracht in te leveren. Ik denk dat 10-12% zonder al te veel moeite prima haalbaar moet zijn.

Glucosamine; Zo denk ik er idd ook over, ik deel de mening van Crotchfit zie onderstand

Of het nou van haaienvin of kippenbot komt maakt toch niet uit? De chemische samenstelling is hetzelfde, alleen de prijs is anders. Je wordt gewoon genaaid door een marketingmachine.

Meer dan whey (en zelfs dat hoeft niet echt) en eventueel creatine heb je aan supps toch helemaal niet nodig? Is het niet gewoon allemaal bullshit die inspeelt op de autistische hartjes van mensen die bang gemaakt worden met het woord catabool of ander random angstpraatje. Echt geldverspelling. Geef het dan gewoon uit aan een kuur ofzo dan zie je er nog wat van terug :p
Volledig met je eens, ik gebruik niks anders dan whey, creatine en vit D in de donkerdere dagen aangezien ik een kantoorbaan heb.
Nu toevallig dan glucosamine om te kijken of het werkt, ben er zelf niet van overtuigd hoor dat het gaat werken, maar kan het allicht een proberen toch?;)

Fear makes the world go round, daarom is de supplementen bussiness zo enorm groot...

Anywaysssss,
De training van vandaag: 25-10-2015
Was al lekker om 9;15 uur in de sportschool :)

#Squat
20 x 8
60 x 5
100 x 5
120 x 5 x 2

#Benchpress, close grip
20 x 8
40 x 6
60 x 6
80 x 5 x 5

#Pullups
BW x 5 x 8

#Facepulls
57 x 15 x 2

#Concentration curl
12 x 6
14 x 6
16 x 6

nice in de morgen ;)

Thanks M, jij moet er ook niet al te ver vanaf zitten gok ik?

Op onderhoud eten kan ik sowieso niet. Daar ga ik te makkelijk mee om en eet ik alsnog 4500 kcals...

zo'n 200km denk ik:rolleyes:
nee, ik ben ecto en mijn fysiek lijkt echt veel minder doordat ik geen massa op schouders en armen heb:(

ja ok, dan houdt dat op inderdaad.

Lekker om vroeg te beginnen, vaak ook nog rustig, praktisch alles voor jezelf = hemels :).

Mooie ochtendtraining hoor :thumb:

• #1.717
Nog niet zo vroeg als jou ;)
zo'n 200km denk ik:rolleyes:
nee, ik ben ecto en mijn fysiek lijkt echt veel minder doordat ik geen massa op schouders en armen heb:(

ja ok, dan houdt dat op inderdaad.
Gewoon flink blijven eten en vanzelf beest worden :p

Daarnaast hoef ik 's zomers ook niet droog te staan. Hoef op niemand indruk te maken, als mijn meissie maar tevreden is
Lekker om vroeg te beginnen, vaak ook nog rustig, praktisch alles voor jezelf = hemels :).
Jaa dat is inderdaad echt heerlijk. Het zit toch in mijn ritme om vroeg wakker te worden dus ben in het weekend ook al 7 uur wakker. Of heel bont 8 uur :o
Thanks, zondag ochtend is de chille training. 60% van max voor recovery enzo.

• #1.719
dat is ze nu dus niet? want anders zie ik geen reden om te gaan cutten
Hahaha nee ze is altijd tevreden, zelfs eind vorige bulk vond ze het oprecht niet nodig.
Ze vond na de cut vooral dat alles te hard was zodat ze niet meer comfortabel op me lag :roflol:

Terug
Naar boven