- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
It's all for the greater good, brah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's all for the greater good, brah
Misschien dat ik dan wat beter ga lopenheb je al een helm met een vishengel eraan waar een pak chocomel aan hangt?
want dan ga je misschien wel harden hardlopen

Yes is wat beter, maar met een goed verkoudheidje gaat het herstel alleen nog niet zo snel tussen de sets

Yes is wat beter, maar met een goed verkoudheidje gaat het herstel alleen nog niet zo snel tussen de sets![]()
Dat ondersnotteren is nog tot daar aan toe, maar 4 minuten naar adem happen na een 5je is het allerkutstVerkoudheid zuigt zwaar tijdens de training. Hang er ook aan.
Zalig als je tijdens het squatten jezelf onder snottert.

500 mg vitamine C ed is mijn huidige stacklekker vitamine pillen en vruchten limoben je zo weer beter

Niet volledig, maar het is gelukkig maar een verkoudheidje.
Dat ondersnotteren is nog tot daar aan toe, maar 4 minuten naar adem happen na een 5je is het allerkutst
Beterschap iig.

Weet niet of er tegenwoordig nog van die Vicks-snuifdingen verkocht worden? Zo'n staafje dat je in een neusgat propt en dan hard snuivenDat ondersnotteren is nog tot daar aan toe, maar 4 minuten naar adem happen na een 5je is het allerkutst![]()
.
Zo iets?Weet niet of er tegenwoordig nog van die Vicks-snuifdingen verkocht worden? Zo'n staafje dat je in een neusgat propt en dan hard snuiven.
.. Bij mij hielp dat vroeger goed![]()

I know man, de weg naar versnipperdheid kost kilos