Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

een refeed vlak na kerst, waarom niet gewoon bij kerst meer bunkeren???

een refeed vlak na kerst, waarom niet gewoon bij kerst meer bunkeren???

Bij Kerst was er geen eten bij Timmy :p

9054727-small.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
Zal hier weer eens een keer wat plaatsen.

Gr. Jan

bohhhh mirin, Zyzz got nothing on you brah

waar train je nu eigenlijk?

• #1.886
bohhhh mirin, Zyzz got nothing on you brah

waar train je nu eigenlijk?
Zyzz :heart:

Op het moment in Diemen bij een matige sportschool, maar kan daar voor 5 euro per maand trainen via mn vriendin. En op het moment gaat het toch niet al te lekker dus geen zin om te investeren in dure gym.
Wil eigenlijk USC Universum als ik weer ga bulken maar kost veel doekoe en hoorde dat druk is.

Goed fysiek hoor Leon! Die traps zijn inderdaad zeer nice:D En nog goed droog ook:thumbs:

hnnng goeie pics bodyliftert

Ik volg, of ben je gestopt met loggen? :p
Welk schema volg je op dit moment?

• #1.896
Ik volg, of ben je gestopt met loggen? :p
Welk schema volg je op dit moment?
Leuk dat je volgt, op het moment log ik niet door een blessure en cut wat ook niet echt motiverend is voor krachtgains. Ben nu sinds deze week weer begonnnen met lowerbody oefeningen, wanneer dat wat beter gaat en er weer een bulk in zit ga ik weer verder waar ik gebleven was!

Leuk dat je volgt, op het moment log ik niet door een blessure en cut wat ook niet echt motiverend is voor krachtgains. Ben nu sinds deze week weer begonnnen met lowerbody oefeningen, wanneer dat wat beter gaat en er weer een bulk in zit ga ik weer verder waar ik gebleven was!
Ah oké, begrijpelijk ja.. hopen dat het snel weer hersteld. En wat volgde je voor dat die blessure opspeelde?

• #1.898
Ah oké, begrijpelijk ja.. hopen dat het snel weer hersteld. En wat volgde je voor dat die blessure opspeelde?
Gewoon de basics; squat, bench, deadlift of pullups tijdens cut niet te veel volume, wel wat intensiteit. Met bulk een sheiko schema. Wil volgende bulk ook weer sheiko gaan volgens mits mn blessure niet weer opspeelt :o

Gewoon de basics; squat, bench, deadlift of pullups tijdens cut niet te veel volume, wel wat intensiteit. Met bulk een sheiko schema. Wil volgende bulk ook weer sheiko gaan volgens mits mn blessure niet weer opspeelt :o

rip

goede tren gaat zo voort

• #1.900
Vanaf volgende week eet ik weer op onderhoud en sinds vandaag begonnen met Sheiko voor over de 80 klikogram. Dus dit ga ik weer loggen.
De gebruikte maxes zijn wel om te janken en de werkgewichten dus ook, heb besloten om geen sumo meer te doen omdat dit alleen maar heupaids geeft bij mij. Conventioneel nooit veel gedaan maar wel eens een easy 200 kg getrokken dus dat zie ik even als mn oude max.
Heb doorgecut tot 89 kg (wow ecto) waarbij ik echt extreem plat stond en klein was, na wat meer eten en gelijk veel darminhoud en glycogeen terug (nog altijd onder onderhoud is mijn gewicht in 3 weken tijd 4kg omhoog gegaan. Maar heb nogsteeds aders over mn borst, schouder en onderbuik lopen en na het trainen over mijn bovenbuik.
Vastleggen van deze aders lukt alleen niet omdat ik zo wit ben dat alles weerspiegelt :roflol:

Dit cutten heeft me aardig wat kracht gekost en daarom ga ik uit van de volgende maxes:
Squat: 160 (-40 kg all time best)
Bench: 120 (-17,5 kg all time best)
Deadlift: 170 (-30 kg all time best)

Nu terug mijn maxes opbouwen.

In de tussentijd heb ik natuurlijk niet stilgezeten en de trainingen wel bijgehouden op weightxreps.

Sheiko 37v2 week 1 training 1
#Benchpress

40 x 10
60 x 5
72.5 x 4
85 x 3
90 x 3 x 5

#Squat
40 x 5
60 x 5
80 x 5
95 x 5