- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Thanks voor het idee!
Heb wel een aantal speciaal biertjes koud liggen die er vanavond best wel eens in kunnen gaan in het kader van de refeed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor het idee!

een refeed vlak na kerst, waarom niet gewoon bij kerst meer bunkeren![]()
Zyzzbohhhh mirin, Zyzz got nothing on you brah
waar train je nu eigenlijk?

Moet wel zeggen dat t na een aantal sets Yates rows en high pulls is

Lul niet, stiekem vind je me een fattyGoed fysiek hoor Leon! Die traps zijn inderdaad zeer niceEn nog goed droog ook
![]()

Je hebt IMO minder vet op je pens dan ik..Lul niet, stiekem vind je me een fatty
Maar thanks Marvin, wordt gewaardeerd![]()

Dus ik ben sub 11% wowie dacht eerder >50%

Leuk dat je volgt, op het moment log ik niet door een blessure en cut wat ook niet echt motiverend is voor krachtgains. Ben nu sinds deze week weer begonnnen met lowerbody oefeningen, wanneer dat wat beter gaat en er weer een bulk in zit ga ik weer verder waar ik gebleven was!Ik volg, of ben je gestopt met loggen?
Welk schema volg je op dit moment?
Ah oké, begrijpelijk ja.. hopen dat het snel weer hersteld. En wat volgde je voor dat die blessure opspeelde?Leuk dat je volgt, op het moment log ik niet door een blessure en cut wat ook niet echt motiverend is voor krachtgains. Ben nu sinds deze week weer begonnnen met lowerbody oefeningen, wanneer dat wat beter gaat en er weer een bulk in zit ga ik weer verder waar ik gebleven was!
Gewoon de basics; squat, bench, deadlift of pullups tijdens cut niet te veel volume, wel wat intensiteit. Met bulk een sheiko schema. Wil volgende bulk ook weer sheiko gaan volgens mits mn blessure niet weer opspeeltAh oké, begrijpelijk ja.. hopen dat het snel weer hersteld. En wat volgde je voor dat die blessure opspeelde?

Gewoon de basics; squat, bench, deadlift of pullups tijdens cut niet te veel volume, wel wat intensiteit. Met bulk een sheiko schema. Wil volgende bulk ook weer sheiko gaan volgens mits mn blessure niet weer opspeelt![]()