MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Lekker bezig geweest. Hoe lang doe je daar over.
Want dit zijn de lichtste trainingen in de cycle neem ik aan?

wellicht maxes wat verhogen?

en wakker geworden als oud opaatje?

Die sheiko lijkt me nou ook wel wat. Moest het niet zo tieves veel tijd in beslag nemen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.930
Die sheiko lijkt me nou ook wel wat. Moest het niet zo tieves veel tijd in beslag nemen...
gewoon wat eerder je wekker zetten joh :p
Nee als je rap doortraint kan je t best in 1.5 uur doen zoals @Spanning Tree zei.

#Squat

40x5
60x5
85x5
102.5x4
120x3
135x3x4

#Benchpress
40x8
65x5
75x4
87.5x3
100x3x5

#Squat
85x5
102.5x5
120x5x4

#Dumbbell flye
14x10x5

#Pullups
BWx5
Bw+10x5x5

#abwheel
Bwx8x2

#rear delt flye

14x10x3

Lekkere training! Heel rustig aan gedaan wat extra oefeningen en toch met 1 uur 45 min klaar.
En zie nu net een ader op de druppel van mijn quad en binnenkant bovenbenen bij mn hams :cool:
ALL KINDZ OF GAINZ

zo'n statement vraagt pics van quads en hams

Ja, laat ik om 4u opstaan :roflol:

Goeie tren wel man

• #1.934
zo'n statement vraagt pics van quads en hams
Ik heb het echt geprobeerd, maar door mijn witheid zie je echt helemaal niks. Ook de aders op mn onderbuik, schouders en borst krijg ik niet op de foto omdat alles gewoon 1 witte vlek is. Zelfs mn abs zie je amper op de foto :sad:
Ja, laat ik om 4u opstaan :roflol:

Goeie tren wel man
Je traint nu altijd een uur?
je kan toch ook gewoon savonds trainen?

oh wacht :roflol: :roflol:
'S avonds ligt Robke alleen maar dronken op de bank toch?

Wat doe jij als je in 32V2 komt? Je zet in de eerste week nieuwe PR's, dan train je 2 weken volledig. Dan heb je 1 week waar je 2dagen traint, 3dagen rust en dan heb je zogezegd competitie. Probeer je daar dan nieuwe PR's te zetten nog eens of begin je dan gewoon opnieuw met 37V2 met je Pr's die je in de eerste week van 32V2 gezet hebt?

• #1.940
Wat doe jij als je in 32V2 komt? Je zet in de eerste week nieuwe PR's, dan train je 2 weken volledig. Dan heb je 1 week waar je 2dagen traint, 3dagen rust en dan heb je zogezegd competitie. Probeer je daar dan nieuwe PR's te zetten nog eens of begin je dan gewoon opnieuw met 37V2 met je Pr's die je in de eerste week van 32V2 gezet hebt?
Nieuwe PR proberen te zetten op de competition dag, week deload en dan opnieuw #37v2 met nieuwe maxes :)

Terug
Naar boven