- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongeveer 1,5 uur. Maar wel wat geouwehoerd tussendoor.Lekker bezig geweest. Hoe lang doe je daar over.
Want dit zijn de lichtste trainingen in de cycle neem ik aan?
Hmm ja misschien 10 kliko op alles erbij...
Nee valt gelukkig mee, wel wat stijfheid maar dat is elke ochtend

goed stretchen ^^Nee valt gelukkig mee, wel wat stijfheid maar dat is elke ochtend![]()
Als je geen 5 min rust neemt per set valt het wel mee, wanneer ik alleen train doe ik er 1,5-2 uur over.Die sheiko lijkt me nou ook wel wat. Moest het niet zo tieves veel tijd in beslag nemen...
gewoon wat eerder je wekker zetten johDie sheiko lijkt me nou ook wel wat. Moest het niet zo tieves veel tijd in beslag nemen...

Ik heb het echt geprobeerd, maar door mijn witheid zie je echt helemaal niks. Ook de aders op mn onderbuik, schouders en borst krijg ik niet op de foto omdat alles gewoon 1 witte vlek is. Zelfs mn abs zie je amper op de foto

Je traint nu altijd een uur?
'S avonds ligt Robke alleen maar dronken op de bank toch?
Je traint nu altijd een uur?
'S avonds ligt Robke alleen maar dronken op de bank toch?

Je kan sheiko ook verdelen over meerdere dagenYep. Een uurtje. Net aan.
Door de dag op het werk ook hoor![]()

3 dagen template over 5/6 dagen spreidenWat? Hoezo dan? Daar heb ik nog geen template van gezien...
zolang je maar het volume wat aangegeven is uiteindelijk kan behalen.Nieuwe PR proberen te zetten op de competition dag, week deload en dan opnieuw #37v2 met nieuwe maxesWat doe jij als je in 32V2 komt? Je zet in de eerste week nieuwe PR's, dan train je 2 weken volledig. Dan heb je 1 week waar je 2dagen traint, 3dagen rust en dan heb je zogezegd competitie. Probeer je daar dan nieuwe PR's te zetten nog eens of begin je dan gewoon opnieuw met 37V2 met je Pr's die je in de eerste week van 32V2 gezet hebt?