MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
#Deficit deadlift
60x6x2
90x3
117.5x2x2
127.5x1x3

#Benchpress
40x8
62.5x4
75x3
87.5x3
100x3x2
105x2x2
100x3x2

#Deadlift from boxes
110x3
125x3
145x3
155x2x2
162.5x1x3

#Rear delt flye
14x8
16x8x4

Lekkere training. Vannochtend om 7 uur sochtends nog een foto gemaakt die ik wel log waardig vond.
Let niet op mijn 7 am hoofd.

wow :o:o:o:o die zag ik niet aankomen

Eg meauje estetiks

Vloeibare dbol spotted

not natty

Je was toch aan het bulken?

FB_IMG_1449778568227.jpg

Ah, je bent er weer! Succes met je wederopbouw! :)

• #1.951
wow :o:o:o:o die zag ik niet aankomen

Eg meauje estetiks
Wow eg bedankjewel :o
Vloeibare dbol spotted

not natty
:o
Ja dat dacht ik ook ???
Maar blijf lekker snipper
:roflol::roflol:
Ah, je bent er weer! Succes met je wederopbouw! :)
Yes ik ben er weer Kat, thanks! Hoe gaat t met jouw trainingen? Want je log ligt stil zag ik maar op instagram zie ik nog wel eens wat progressie voorbij komen :)

Gaat goed, heb mijn log hier inderdaad stil gelegd omdat ik niet echt veel lol aan dit forum beleef op het moment (deels ook omdat ik zelf wat heb lopen stangen wat zich logischerwijs uit in negatieve reacties terug dus hou me even op de vlakte).
Op een ander forum log ik braaf alles.
De mainlifts gaan aardig, deadlift trek ik gemiddeld rond 265/270 qua theoretische 1 rm en zit dus aardig op niveau.
Squat heb ik 2 maand niet gedaan maar toevallig vanochtend weer eens geprobeerd en 200 ging nog vrij vlot.
Bench zit progressie in maar ik ben beetje doorgeschoten met mijn legdrive tijdens 2 volledige smolov sessies laatste maanden dus moet het extreem kont los banken er eerst weer uit zien te krijgen, dit zal wel even duren :)

Zo blijft een mens bezig :) Blijft een fijne uitlaatklep!

hnnngg goeie pic. moest ff dubbel checken of je log nog wel in de PL sectie stond.

• #1.956
Gaat goed, heb mijn log hier inderdaad stil gelegd omdat ik niet echt veel lol aan dit forum beleef op het moment (deels ook omdat ik zelf wat heb lopen stangen wat zich logischerwijs uit in negatieve reacties terug dus hou me even op de vlakte).
Op een ander forum log ik braaf alles.
De mainlifts gaan aardig, deadlift trek ik gemiddeld rond 265/270 qua theoretische 1 rm en zit dus aardig op niveau.
Squat heb ik 2 maand niet gedaan maar toevallig vanochtend weer eens geprobeerd en 200 ging nog vrij vlot.
Bench zit progressie in maar ik ben beetje doorgeschoten met mijn legdrive tijdens 2 volledige smolov sessies laatste maanden dus moet het extreem kont los banken er eerst weer uit zien te krijgen, dit zal wel even duren :)

Zo blijft een mens bezig :) Blijft een fijne uitlaatklep!
Zolang je er plezier aan blijft beleven is het goed toch, als dit forum dat niet is, lekker niet doen. Ik blijf je iig volgen via insta ;)
hnnngg goeie pic. moest ff dubbel checken of je log nog wel in de PL sectie stond.
Ik ben een powerlifter in een bodybuilderlichaam :o
Wil nu gewoon gewoon niet te vet meer worden. Brb gister 4200 kcals op ipv 3530 en vanochtend strafcardio geprobeerd. Na 8.5 minuut besloten gewoon wat minder kcals te eten vandaag en daarna ff heel kort wat pompings gedaan.
Ik ga dit natty in ieder geval niet halen. Of althans die benen zeker niet..:sad: Kut-genen!

Wel echt een mooi fysiek hoor Leon! Goede 8-pack, wheels, smalle taillle en wijde schouders!:thumb:
Thanks man :D Zou wat opmerkingen willen maken over trainen, eten en MMC maar laat het maar achterwegen :p

Zondagochtend pompings omdat ik cardio stom vind.

#Rear delt flye
10 x 10
12 x 10
14 x 8 x 3

#Machine shoulderpress plate loaded

10 x 10
20 x 10
30 x 10
40 x 10
-Niet meer doen dus, ik kan gewoon niet bovenhoofds druk dingen doen. Rip schouder.

#Triceps extension w/ rope
45 x 10
50 x 10 x 2

#Cable curls w/ straight bar
45 x 10
50 x 10 x 3

Tuurlijk is cardio stom..minder eten is vaak makkelijker..zeker gezien het feit dat je met cardio niet eens geweldig veel verbrand.

Kun je je huidige shape makkelijk behouden of gain je best snel vet?

• #1.958
Tuurlijk is cardio stom..minder eten is vaak makkelijker..zeker gezien het feit dat je met cardio niet eens geweldig veel verbrand.

Kun je je huidige shape makkelijk behouden of gain je best snel vet?
Ja shit man respect voor jou met je uren strafcardio. Vind niet zo erg om 2 uur te wandelen of uur te fietsen buiten, maar binnen is echt niks voor mij.

Snel vet gainen doe ik alleen op veel kcals, waar ik ook nog redelijk makkelijk mee wegkom waardoor mijn bulks altijd een beetje doorslaan :roflol:
En ook omdat het me niet zoveel interesseerde, maar ga nu gewoon wat strikter op de kcals letten.

Ja shit man respect voor jou met je uren strafcardio. Vind niet zo erg om 2 uur te wandelen of uur te fietsen buiten, maar binnen is echt niks voor mij.

Snel vet gainen doe ik alleen op veel kcals, waar ik ook nog redelijk makkelijk mee wegkom waardoor mijn bulks altijd een beetje doorslaan :roflol:
En ook omdat het me niet zoveel interesseerde, maar ga nu gewoon wat strikter op de kcals letten.
Lucky you...als ik zo droog ben dat ik mijn 6 of 8-pack zie en ik wil dat behouden dan ben ik dag en nacht bloedchaggerijnig en heb ik geen libido meer..:sad: Ben over mijn hele lijf vrij droog altijd, maar vocht en vet gaat enkel rond mijn middel zitten...als ik dat allemaal weg wil moet ik erg diep gaan helaas..om het nog maar niet te hebben over het behouden van een dergelijke shape..

Tja...die strafcardio...verder als 55minuten indoor ben ik ook nog nooit gekomen. Nu vind ik het vaak na 30-40 minuten maximaal wel welletjes..

• #1.960
Sheiko #37v2 week 3 training 3

#Squat

50 x 6
85 x 5
102.5 x 4
120 x 3
135 x 2 x 4

#Benchpress
40 x 8
62.5 x 5