XXL Nutrition

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ja best wel want ik eet om 5 uur , me ouders hebben 5 uur avond eten klaar gezet en dan sterf ik van de honger dus dan nog trainen is best moeilijk :S

Maar ik zal het gewoon na de zomervakantie proberen om gewoon me avond eten na het trainen te doen dus rond de 6:30 :D dankjewel

Je kunt best je avondeten voor je training doen, als je maar zorgt dat je na de training ook genoeg binnenkrijgt. Voedingsschema bestaat toch uit meer dan je avondeten? Als je avondeten 17:00 is dan heb je zeker nog 2 meals te gaan na je avondeten, tenzij je gaat slapen om 21:00.
Of doe wat ik zei en vreet een pizza weg :)

JA kijk mijn schema die ik nu heb heeft alleen yoghurt bio nature in het avond en voor het slapen kwark maar voor de rest niks

en 1 -2 weken geleden was ik nog heel bang en toen at ik dit:
45 gram oats en 250 ml melk in ochtend
10:10 2 sneetjes brood met kipfilet
12:10 4 sneetjes brood
15:10 eigenlijk 2 sneetjes maar sloeg het soms over
17:00 avond eten
22:00 kwark
23:00 slapen dit was ongeveer wat ik toen nog at
maar mn schema nu is alleen een bijvoeging van yoghurt na het trainen:S

Ik zou je 2e maaltijd 8 min eerder eten

haha nee die 2e maaltijd is puur om 10:10 gedaan omdat ik eignelijk uit ga van schooltijden en dan begint mijn kleine pauze nu eet ik rond 10 uur halv 11 maar dan moet het om 10:10 maar dit was me schema toen mn eetstoornis een beetje verdwenen was hiervoor at ik 3x zo weinig , maar nu probeer ik dagelijks de 2500 te halen

haha nee die 2e maaltijd is puur om 10:10 gedaan omdat ik eignelijk uit ga van schooltijden en dan begint mijn kleine pauze nu eet ik rond 10 uur halv 11 maar dan moet het om 10:10 maar dit was me schema toen mn eetstoornis een beetje verdwenen was hiervoor at ik 3x zo weinig , maar nu probeer ik dagelijks de 2500 te halen
Maar je doel is 2700 kcal... :rolleyes:

Tjah als je zoveel kunt vreten als je wil, maar gewoon bang bent, dan kunnen we je weinig helpen man.
Zet die knop om zoals bij je lamp!

Tatt het is mij aangegeven om 2700 te eten

Maar ik train 5-6x in de week mjn bmr is 1630x 1,4 ( ik doe niet veel andere dingen soms stad langslopen soms chillen maar ook wel es gewoon films kijken dus heb maar 1,4 genomen) is 2250+300 = 2550 is me doel nu heb een crashdiet gehad dus wil niet gelijk al te hoog komen :D

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 20:50 ----------

ShadyNG daar ben ik nu overheen ik heb nu echt schijt ik haal nu gewoon de 2500 want dit gaat me tever ik zie zoveel mensen die lekker bulken cutten en er zoo goed uitzien ( no homo) en ik blijf maar een magere ezel -.- ben ik nu wel zat, dus ik ga er echt gewoon voor om de 2550 per dag te halen en hopen dat ik binnen een jaar rond de 70-75 kg ben om dan te cutten

Ben je eigenlijk al iets aangekomen met dat schema?

Als je er echt schijt aan zou hebben zou je die 2700 gaan eten...

Dat schema ben ik nog niet lang mee bezig maar ben al 58.1 kg en vorige week of 2 weken was ik 57 kg dus jah ik hoop niet dat het vocht is maar anders ben ik wat aangekomen ja

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 20:53 ----------

Marina dat ga ik ook zeker doen ik ga 2700 calorieen ete nwant wil een bulk van 500 +, alleen door me crashdiet wil ik het opbouwn deze 2 weken 2500 eten en na 2 weken verhogen naar de 2700 dat is mijn plan voor nu

Nee ik woog in begin 55 kilo toen ben ik naar de 60 kg gegaan daarna was ik 58.5 kg 59 kilo en toen kreeg ik weer zo'n tijd van nood en ging ik naar de 57.0 kg en nu ben ik eindelijk wat beter bezig en ben ik weer 58.1 kg en die gaat niet meer omlaag !!

Waar kom je eigenlijk vandaan als ik vragen mag?
Gewoon uit nieuwsgierigheid

Hahah volgensmij heb ik niet echt een goeie taalgebruik of wel haha

maar ik kom oorspronkelijk uit Armenie

Bedoelde eigenlijk welke plaats/provincie je woont hier :p
Dat je een allochtoon was had ik al gemerkt ja

Aha zo in harlingwn ligt.in friesland

Zonet voor het eerst 100 gram havermout met 300 ml melk gemaakt
Dat was redelijk veel ja :D

Terug