Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

Die psychische switch ga je nu echt niet in 1x maken. Je eet te weinig en denk je dat je binnen een paar uurtjes aan je kcal kan komen waar je nu een gehele dag over doet?

Probeer eerst maar eens grotere porties te eten en over een hele dag aan je kcal te komen.

je ziet door de bomen het bos niet meer kerel, je probeert teveel info op te doen en vergeet ondertussen het belang; de uitvoering.

Alle info komt eigenlijk gewoon neer op hetzelfde, in ieder geval in jouw geval:

Eten als een beest, trainen als een beest, slapen als een baby, repeat.
it's that simple
+1

Hou het SIMPEL! Hou je gewoon aan je schema en zorg dat je er vertrouwd mee raakt. Wissel af en toe af qua voeding, maar hou het SIMPEL!!!!

Je hebt al moeite om uberhaupt aan je kcal te komen met 16uur op een dag.
Dus je denkt: oh dan ga ik het maar doen in de helft van de tijd.
Plus de maaltijden die ik voorbij zie komen, zal jij hoogstwaarschijnlijk niet willen(durven) eten vanwege je probleem door eerdere overgewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik zal me wel gewoon aan mijn schema houen behalve vandaag dan :S ga zo MISSchien naar de mc toe voor een mc flury allen wet nog niet zeker

Waarom vandaag niet?

Je hebt al moeite om uberhaupt aan je kcal te komen met 16uur op een dag.
Dus je denkt: oh dan ga ik het maar doen in de helft van de tijd.
Plus de maaltijden die ik voorbij zie komen, zal jij hoogstwaarschijnlijk niet willen(durven) eten vanwege je probleem door eerdere overgewicht.

Dat kan nog wel es kloppen, ik dacht als ik zo ga eten misschien zal ik dan na een tijdje van mijn probleem af komen omdat ik dan eet en dan denk van dit is beter dan zo skinny als **** zijn maar ik zal me wel eerst een tijdje aan mijn normale schema houen

Macnum white nog nooit gehad alleen die magnum puur gadverdamme wat was dat vies echt vies

Ja maar ik ga niet in mn eentje mc flury halen ik bedoel met denk ik als er meer gaan ga ik ook mee,

weet iemand welke smaken er nu allemaal zijn qua mc flurys en welke is lekker?

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 17:01 ----------

Ja als ik ga wordt het denk ik of snickers of M&M ( meest vertrouwde is M&Ms :D)

Je hebt al moeite met een normale maaltijd... je gebruikt geen vetten enzo.. en ook die heb je nodig..

Je denkt een mc flurry te gaan halen na het sporten.. zou je beter een maaltijd kunnen nemen om je spieren weer te laten herstellen. En dan als toetje die mc flurry

een maaltijd en dan nog es mc flury dan kom ik een beetje te hoog uit op me voedingswaarden, mc flury bevat 7 gram eiwitten haha en 62 kh en 375 calorieen perfectem aaltijd toch :D

Ja want die 7gram eiwitten zorgen voor een geweldig herstel na een training.

een maaltijd en dan nog es mc flury dan kom ik een beetje te hoog uit op me voedingswaarden, mc flury bevat 7 gram eiwitten haha en 62 kh en 375 calorieen perfecte aaltijd toch :D
das een tussendoortje... geen maaltijd...
nop aan eiwit en een bonk suiker.. nou lekker voor je spieren..

Gaha das waar maar ja waarschijnlijk gaat het niet eens door :$ . Ik denk al waar mn probleem ook zit ik train altijd in avond en daarna neem ik geen maaltijden meer das slecht zo te zien

Gaha das waar maar ja waarschijnlijk gaat het niet eens door :$ . Ik denk al waar mn probleem ook zit ik train altijd in avond en daarna neem ik geen maaltijden meer das slecht zo te zien

Grootste maaltijd na de training is beter, dus of je training verzetten of je avondmaaltijd bewaren voor na je training

Oow in zomervakanties kan ik mn training verzetten maar tijdens schooltijden moet.ik wat verzinnen:s

Ja het is ongeveer elke dag van.half 9 tot.4 uur.of.tot.15:10

Ot: krijg nu wel cravings naar sweet al.3 weken niet een.snoepje.aangeraakt.echt.zin in ijs

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:17 ----------

Probleem is.dat de sportschool alleen van 17:15 tot 21 open

Ja het is ongeveer elke dag van.half 9 tot.4 uur.of.tot.15:10

Ot: krijg nu wel cravings naar sweet al.3 weken niet een.snoepje.aangeraakt.echt.zin in ijs

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:17 ----------

Probleem is.dat de sportschool alleen van 17:15 tot 21 open
Waar zie jij een probleem?! Je hebt gedaan om 15:10 je gaat naar huis, leer een beetje ofzo, je eet een pre workout meal en om 17:15 ga je trainen. Moeilijk he...

Terug
Naar boven