Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

Ja ik zal het wel moeten proberen gewoon ff maanfje niet naar mn onderbuik kijken das het enigsye pobleem waar ik van baal hij steekt er gewoon uit dus ik ga gewoon echt ff begonnen het moet gewoon gebeuren anders blijf ik dun met zon lut onderbuik:s
:roflol: f*ck die onderbuik, dat zijn problemen voor later! Eerst massa ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar denk ik ook steeds aan, en ik denk juist dat deze.onderbuik zo zichtbaar is omdat mn bovenkant heel dun is steekt mn onderbuik zo uit dat is wat ik denk alleen dan nog doe i er niks mee maar morgen ga ik gewoon de 2700 halen hie dan ook anders mogen jullie me allemaal een.voor een schoppen :d

Haha eetsmakelijk een pizza van1200 kcal mijn pizzas bevatten 734 kcal tenzij ik ze bestel dan kom ik wel op de 1600 ofzo

Pizza van Big Americans bevat de 1200 wel, de texas iig. En dat is volgens mij nog een van de minste van de big americans varianten in kcal's.
Vreet die dingen lekker weg na je training zo'n 2/3x in de week ofso, beter als de Mac en goedkoper

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 02:06 ----------

Als ik dit lees word ik al jaloers op de mensen die dit kunnen doen :p arturiano, lekker bulken joh :D

Jouw tijd komt nog wel helltje :p Ik stap over na cleanbulk, na mijn gigantisch lange cut periode :)

oow shady ja als ik es pizza eet eens in de 2 weken denk dat ik nu al 6-7 maanden geen hele pizza heb gehad altijd stukjes :S

maar als ik het doe neem ik meestal die restaurante met kip dies 734 kcal ofzo

Pizza van Big Americans bevat de 1200 wel, de texas iig. En dat is volgens mij nog een van de minste van de big americans varianten in kcal's.
Vreet die dingen lekker weg na je training zo'n 2/3x in de week ofso, beter als de Mac en goedkoper

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 02:06 ----------

Jouw tijd komt nog wel helltje :p Ik stap over na cleanbulk, na mijn gigantisch lange cut periode :)

Haha ja komt vast wel ooit :p

Art; ik zou denk ik, als je dan toch pizza eet, degene met de meeste kcal eten. Misschien helpt je dat iets. En ik las ergens dat je vroeg: denken jullie dat ik ... Kcal gehaald heb?
Heb je geen voedingsschema dan? Zo kun je zeker weten of je het wel of niet haalt. Voor jou is het wennen en dat kan beter met een strak schema.

Ik heb wel een schema alleen soms ben ik dan te bang.om het te eten.ddan ga ik automatisch minder eten maar dat probeer ik nu van me.af te slaan en gewoon volgens schema eten

Ik heb wel een schema alleen soms ben ik dan te bang.om het te eten.ddan ga ik automatisch minder eten maar dat probeer ik nu van me.af te slaan en gewoon volgens schema eten

als je je goed aan je schema houdt dan went het vanzelf. het werkt ook psychologisch he, zo'n schema. je moet richtlijnen hebben waar je je aan gaat houden, want zo wordt het niks en heb je over een jaar nog niks bereikt.

Hey jongens en meisjes heeft er ooit iemand van jullie Intermatting fasting gedaan?

Ik zie overal staan dat mensen gewicht verliezen strenght opdoen, en nooit een hongergevoel hebben klopt dat of is het niet aan te raden om het te doen?

Hey jongens en meisjes heeft er ooit iemand van jullie Intermatting fasting gedaan?

Ik zie overal staan dat mensen gewicht verliezen strenght opdoen, en nooit een hongergevoel hebben klopt dat of is het niet aan te raden om het te doen?

hahahaha, ja, ik zou het doen man, met dat gewicht je gewicht nog gaan verlagen, top idee! je hebt echt duidelijk veel geleerd!

Intermatting fasting kan je toch ook gebruiken als bulk? of niet?

Haha kijk je hebt me nu verkeerd verstaan, moeite met porties eten heb ik dus echt niet, ik denk dat ik zo 2 grote pizza's op kan het probleem is dat ik het niet durfde , maar ik wil die k*t problemen even weg zetten, ben er nu wel klaar mee 1 jaar verknalt wil niet nog een jaar zo blijven dus wil nu echt ff serieus bezig gaan, en heb gehoord dat if heel goed was voor lean gains enzo

waarom tatt slecht plan?

Simpelste reden die ik je kan geven is: grote porties in een kleine tijd en dat gaat je waarschijnlijk niet helpen met je probleem. Je gaat veel meer eten op een korte tijd en de kans dat je negatieve gedachten krijgt lijkt mij in jouw situatie reëel.

Een betere vraag is: Waarom zou je dat willen doen?

Omdat je dan ineenkeer al je kcal moet eten, en dat red je niet

Edit: Oeps ze waren me al voor haha

1. ja dat kan maar in mn vorige post zij ik al dat ik ff die probleem nu andere kant op ga zetten want hier berijk ik echt niks mee en ik baal zo hard, al mijn vrienden zijn zo vooruit gegaan en ik ben maar een skelet geworden letterlijk bijna alleen bot , het is wel logisch dat ik geen zichtbare abs heb er is er ook niks onder,,

en 2. waarom omdat ik op veel sites zie dat IF echt helpt en heel veel mensen ver heeft gebracht :D

1. ja dat kan maar in mn vorige post zij ik al dat ik ff die probleem nu andere kant op ga zetten want hier berijk ik echt niks mee en ik baal zo hard, al mijn vrienden zijn zo vooruit gegaan en ik ben maar een skelet geworden letterlijk bijna alleen bot , het is wel logisch dat ik geen zichtbare abs heb er is er ook niks onder,,

en 2. waarom omdat ik op veel sites zie dat IF echt helpt en heel veel mensen ver heeft gebracht :D

je ziet door de bomen het bos niet meer kerel, je probeert teveel info op te doen en vergeet ondertussen het belang; de uitvoering.

Alle info komt eigenlijk gewoon neer op hetzelfde, in ieder geval in jouw geval:

Eten als een beest, trainen als een beest, slapen als een baby, repeat.
it's that simple

Zometeen lekker traps buik en schouders pakken, ff uurtje trainen daarna richting Mc donalds mc flurty halen denk ik Denk ik.. L:D

Terug
Naar boven