MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

Maar je hebt toch 2700 als doel?
Langzaam ophogen daarheen heeft weinig nut, de eerste 6 weken van je bulk, als je uit de cut komt, zijn de weken waarop je lichaam het beste reageert op de koolhydraten. Omdat het een lange tijd op een tekort heeft gezeten, mits je low carb zat op cut dagen. Maar jij bent pas begonnen met trainen in het algemeen, dus ik heb geen idee of het alsnog zo zit. Alsnog zou ik meteen naar de 2700 gaan.
Pleur wat boter op je brood erbij nu dan, dan kom je sowieso minstens op de 2600 uit. Kun je later nog een 100 erbij plakken. Of verhoog je rijst naar de 100gr

• Topic Starter Topic Starter
Shady ik train niet net , ik heb alleen me hele jaar verkloot ik train nu al 1,5 jaar alleen heb letterlijk 1 jaar lang 6 sneejtes brood gegeten 2 stukken fruit avond ete ndat was alles dus daar heb ik niet veel mee geboekt
daarom wil ik eerst op de 2500 zitten en kijken of ik dan aankom zo niet dan verhoog ik het weer want je kunt zien dat ik beetje skinny fat ben en overtollige vet is niet handig

Liever meer massa en meer vet, dan dit, toch?
Ik zou 2700 gaan aanhouden en dan gaan wegen, kijken hoeveel je bent aangekomen.
Als het boven de 2kg per maand is, kun je gaan schrappen totdat je op die 2kg per maand zit. Wanneer je de 67kg aantikt mag je dalen naar 1,5kg per maand :p Maar is je eige keuze, zo kan het ook natuurlijk, maar ben bang dat het nog te weinig is en dan verneuk je weer 1/2 weken...

Ja dat wal natuurlijk heb ik liever wat meer vet maar wel mooi rug armen enzo , want ik vind dit echt ontigelijk lelijk , echt zo dun als een stokje en dan heb je zon grote onderbuik zelfs met shirt is het zo lelijk :S dus ja bulken ga ik zowiezo doen en ik wil de 70 kg halen voordat ik ga cutten :D

Is gwn een teken van slecht vetverdeling. Ik heb het zelf ook gehad en nog steeds. Als ik vet aankom dan tog echt. Voorkant torso.... Is puur genetics.... Als ik met een 4punts meting op 10% sta heb ik niet heel erg duidelijk zichtbare buikspieren. Wel aderen in armen, benen en kuiten.... Strepen op m'n Quads, mr geen ABS.....

Ik heb precies hetzelfde als jou Jayb je zit op me armen aderen als spiderman -.- me schouders zie je overal strepen en aderen alleen mijn buik , maar dat kan ook puur liggen omdat ik vroeger veel te dik was, en ik weet niet maar ik zelf vind het zo lelijk en zo balen dat ik het weer heb maar ja wat kan je eraan doen: hopelijk dat ik na mn eerste cut wel een platte buik heb maar dat duurt nog even voordat ik ga cutten

Ik heb precies hetzelfde als jou Jayb je zit op me armen aderen als spiderman -.- me schouders zie je overal strepen en aderen alleen mijn buik , maar dat kan ook puur liggen omdat ik vroeger veel te dik was, en ik weet niet maar ik zelf vind het zo lelijk en zo balen dat ik het weer heb maar ja wat kan je eraan doen: hopelijk dat ik na mn eerste cut wel een platte buik heb maar dat duurt nog even voordat ik ga cutten

Doe zoals ik het deed, gwn een jaar lang op 3000kcal zitten en hoppa 75kg. Moet nu nog meer kanen, mrja.. Heb het er wel voor over.

Doe zoals ik het deed, gwn een jaar lang op 3000kcal zitten en hoppa 75kg. Moet nu nog meer kanen, mrja.. Heb het er wel voor over.

Kk weet het echt.niet.meer ik kan nu alleen balen eerst wad ik veelste dik toen.mn best gedaan om aftevalleen nu ben ik skinny fat en wie weet wat er hierna.komt

Ga het aan Artur.. je wil niet zo doorgaan toch?

Ja dat zal ik zeker doen alleen baal ik zoo erg dat ik weer zon slechte.fysiek heb het zit.nooit mee met mij, ik heb altijd wel problemen met sport is.het niet de training dan wel een eetstoornis geen eetstoornis dan wel skinny fat etc enzodoor

Kk weet het echt.niet.meer ik kan nu alleen balen eerst wad ik veelste dik toen.mn best gedaan om aftevalleen nu ben ik skinny fat en wie weet wat er hierna.komt

Het voordeel wat je nu hebt door een goede hoeveelheid eiwitten te eten en gwn goed te trainen is dat je spier opbouwt. Dus je komt wel aan, maar is niet alleen vet. Tuurlijk. Na m'n cut woog k 68 nu ben k bijna 10 kg zwaarder. Do i care? Nee, k hen goede guns, brede schouders en kzie er lkkr buff/bulky uit. K heb tog een vriendin +het wordt weer winter.. Nu lkkr bouwen en volgend jaar Miss wedstrijd doen. I got my plans figured out, have you?

K*t,, ik kom vandaag op 1800 uit en net klaar met kickboks, nu maar even 100 gram havermout maken anders kom ik vandaag niet op mn kcals :S

Ja want de havermout is zo belangrijk.
Waar de **** zijn je eiwitten na een training, denk al 100x eerder gezegd maar blijkbaar dringt het niet echt door.
Oh wee als je zegt, ik neem er 150ml melk bij voor eiwitten.

K*t,, ik kom vandaag op 1800 uit en net klaar met kickboks, nu maar even 100 gram havermout maken anders kom ik vandaag niet op mn kcals :S
2700-1800=900kcal
100g havermout = 363
900-363= 537kcal tekort!!!!

Hopelijk snap je mijn punt met deze uiterst ingewikkelde berekening.

Zit er in een liter volle melk geen 600 calorieen? ;oooooo

Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën.
Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan

oke jongens tatt. 1 mijn voedingschema is 2500 kcals
daarvan 100 gram havermout
+ 400 ml melk
dan kom ik ongeveer goed uit :D

nee:
100gr havermout = 363 kcal
100ml melk (al uitgaande van volle, terwijl ik verwacht dat je halfvolle zal hebben): 248 (bij 400ml)
363+248 = 611+1800 = 2411, nog steeds 90 te weinig, en 290 voor als je nou is een keer serieus gaat beignnen en die 2700 minimaal gaat eten.

ja maar die 290 ga ik pas doen als ik niet meer aankom en volgensmij is 2411 beter als 1800?
en wie weet is het iets meer ik tel die kleine tussendoortjes er nooit bij pak daar wel es een noot en een druif etc etc die tel ik er meestal niet bij

Terug
Naar boven