Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 6 uur wakker me ontbijt 8 uur 100 gram havermout daarna naar Haagse markt geweest tot 1 uur daar gelopen en ff lekker kickboks sessie gehad net kwark en nu gaan slapen

nee haha ik dacht ik schrijf ff voedingschema op toen kreeg ik gee nzin meer dus hield ik het bij ontbijt en voor het slapen gaan :p ,

Wtf heb jij tatt waarom luister ik niet ik krijg de advies.om.te bulke en dat doe ik nu fus war is er te zeiken?

Heuj heuj rustig aan jongens. Tatt bedoelt het goed.
Er is iets in jouw koppie wat niet helemaal lekker zit. Is niet erg, komt vanzelf goed :)

Haha dat wel maar hij kraakt me de heletijd af zonder dat ik weet waarom ik post.iets wat niet eens over eten gaat en.hij.zegt.gelijk ja je leer.het.nooit.je krijgt.advoes doet.er niks mee dot dat

Misschien moet je er dan iets mee doen?

ja dat doe ik toch ik moet bulken en ik doe het ik eet nu 2500 kcals op een dag , en dan wordt ik een phaggot genoemt ofzo omdat ik een post plaats?

ja dat doe ik toch ik moet bulken en ik doe het ik eet nu 2500 kcals op een dag , en dan wordt ik een phaggot genoemt ofzo omdat ik een post plaats?

Nee, omdat je het vaak nog steeds niet haalt, je al zoveel geholpen bent en je nog steeds vaak terugvalt in je oude routine ongeacht hoe vaak mensen reageren en je proberen te helpen en je shouts doet over hoe erg je het wel niet vind maar er ondertussen zelf niet al te veel actie in onderneemt.

Daarnaast "bulk" je op 2500, maar ik verwacht niet dat dit long-term een bulk is voor je, je zult echt je kcal moeten uppen, je doet ook nog is kickbokstraining naast je gewone KT wat ook behoorlijk calorie-verbrandend is, je moet gewoon simpelweg meer eten.

de 2500 haal ik nu meestal wel, en uppen ga ik zeker doen alleen heb een crashdieet gehad en wil niet gelijk van 1500 naar 2700 gaan

ik heb nooit gelijk naar de 2500 gegaan
ben van 1500-1750 toen 1900-2000-2200 nu ben ik op de 2400-2500

Reken je nu wel goed dan? vorige keren dat ej dacht op 2500 te zitten zat je pas op 1800...

Ja ik doe het nu elke dag wel via myfitnesspal en gewoon via excelsheet

Maar weeg je het ook af? of gok je het nog steeds een beetje?
En gebruik je ook met invoeren alle kcal en ekv van jouw (mager) producten?
Want dat kan allemaal aanzienlijk schelen... dat heb je al eerder gezien he. ;)

Laatst bewerkt:
Shit ey :roflol:

Ja ik weeg het af , en ik schrijf gewoon alles precies op :D

Net een heerlijke rug sessie gehad en lekker biceps getraint

Rug:
-wide lat pulldown
-Bent over rows
-Dumbel on arm rows
-Seated pully row
Elke sessie lekker 4 setjes gedaan van 12-10-8-4/6