MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht zo'n domino's pizza bevat rond de 2300 en zo kom ik tenminste nog in de buurt van 2800 enzo en niet gelijk bij de 3500

ehmm geen idee mijn schema is 2500?

Oke, nja ik weet niet of bulken inhoud; binnen je schema blijven. Maar jij mag volgens mij alles eten wat los en vast zit. Dus de pizza óver je schema heen.

aha ja ik ben ook nog maar een beginnner weet er ook helemaal niks van :S , alleen een van jullie die weet hoe de pizza het voor kip of shoarma heb alleen pizza supreme chicken gezien is dat die van kip?

Ja denk dat het de supreme chicken wordt of de shoarma

"Zit niet zo te dromen jongen, eet je pizza"

:')

Kan iemand zeggen of die pizza in of over zijn schema moet? Dan is dat de wereld uitgeholpen.

jaa die vraag is wel goed \;d haha

VREET gewoon die 3500kcal, klaar.
Wat doe je moeilijk ?, zal me verbazen dat je uberhaupt een kcal overschot hebt in een week dus die ene dag boeit ook weinig.

Gewoon doen! jij moet gvd nog veel meer bulken dan ik! Je kan minimaal 20-25 kilo bulken!
vergeet niet dat om 1 kg aan te komen je 7000kcal EXTRA nodig hebt!! bovenop je normale eten!
en juist 1 x even een lekkere dikke overshoot aan kcal kan geen kwaad en triggert alleen je lichaam maar wat extra!
Daarbij... je moet dan wel overdag meer eten dan je nu van plan bent... anders haal je het verre van...

Vandaag ff cheatday gehouden
Zeer waarschijnlijk gaat het woensdag jammer genoeg niet door had me er zo op verheugt maar ja :S

Today:
1 pizza met kipfilet van pompai pizza pulcina weet niet hoeveel calorieen maar dit zat erop tomaten, kaas, kipfilet, salami, ham, ui
1/3 broodje doner :D rond de 200 kcals denk ik

En de bios? daar nog wat genomen?

goed van je pizza! maar wat heb je daarvoor geminderd overdag?

ik Heb echt geen idee, ik heb gewoon lunch gegeten met appel en daarna ben ik naar een vriedn gegaan en zo zijn we die kant opgegaan

ik Heb echt geen idee, ik heb gewoon lunch gegeten met appel en daarna ben ik naar een vriedn gegaan en zo zijn we die kant opgegaan

Misschien een keertje alles opschrijven wat je eet. Echt álles en wanneer je dat eet. Misschien handig om te kijken waar het fout gaat ;)

HEt gaat nergens fout, het was alleen puur dit dag omdat ik dan pizza ging eten dacht ik gewoon ik kom zwz wel op die 2500 calorieen dus dan hoef ik geen maaltijden voortebereiden om het meetenemen snapje?

Maar dit waren mijn maaltijden gister:
100 gram havermout met 300 ml melk
4 sneetjes brood met kipfilet/sandwichspread
1 appel van 200 gram
paar druiven en paar noten
1 pizza met kipfilet, salami, ham, ui, kaas ( hoeveel kcals denken jullie? ik zelf denk rond de 1600 zat deze.
daarna nog 1/3 broodje doner ene paar happen

Ik zou het toch van tevoren opschrijven, anders eet je te weinig.
Hoeveel kcal was dit alles incl pizza 1600 kcal?

Als ik de pizza op 1600 hou het kan lager of hoger zitten.. dan kom ik uit rond de 2787 calorieen

neeee, ik meot geen 3500 mijn schema is voor 2500 :D

Terug
Naar boven