XXL Nutrition

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
2130 volgens mijn berekening

Dat is minder dan mij ;) maar aangezien je bulkt en best licht bent mag je best meer erbij tellen volgens mij.

Oow hoevaak sport je per week dan?

En even goed uitgerekent kwam ik gister op 2892 kcals uit

een pizza is geen 1600 kcal volgens mij.. je overschat de boel aardig.
En jouw onderhoud kan wel eens hoger liggen.. want je sport heel veel... en daarbij moet je aankomen!

hmm 1600 is nog redelijk weinig volgensmij het is wel zo'n pizza uit een restaurant he , niet oven pizza, zo'n shoarma bevat 2055 calorieen van dominos alleen ben ik naar pompei geweest en daar heb ik een pizza gehad met dit

pizza deeg
2 stukken ham gewoon niet die kleine ronde maar beetje vierkant en groot
5 stukken kipfilet beleg volgensmij zo iets of iets meer ofzo zat er op maar het was kipfilet beleg
paar stukken salami op pizza
kaas
ui

2130 volgens mijn berekening

Dan zit je dus helemaal verkeerd.
Volgens de berekening die je trouwens kunt vinden op dit forum zit je al minimaal op 2480kcal.
Let op, dit is het aantal kcal bij 3-4 keer in de week sporten, dus jij zit hoger aangezien je 5-6 keer gaat sporten.
Om te bulken zul je denk al gauw richting de 3000+ gaan.

Oftewel je zit tijdens je "bulk" gewoon te cutten :)

Hea ik heb de activiteit genomen van 1,375 omdat ik wel 5-6x in de week sport alleen doe ik thuis niet veel

na mijn zomervakantie is dit meestal mijn dag:
school 8 tot 4
daarna of chillen of even op de computer
eten
trainen
douchen
tv kijken slapen

Ja en wat dan nog ?.
Dus je wilt nu gaan beweren dat jou methode zoveel geholpen heeft, want ik zie je alleen maar zeiken dat je afvalt.

Nou dat komt dus omdat je te weinig eet, omdat je een te laag activiteits factor hebt genomen, nu weet je het, doe er wat aan en neem is gvd advies van mensen aan.

kom op zeg. Ik sport 3 x 45 min in de week 0 komma 0 aan cardio en gebruik al act. factor 1,55....
je doet 2 a 3 x zoveel als ik doe op een dag!

ga eten man!

Ik sport 3x per week incl cardio (want ik cut) verder doe ik vrij weinig. Mijn onderhoud is 2200. Jouwe dus meer plus jij bulkt dus meer eten :)

Oow ik dacht naja 3-5 x in de wee ksport + gemiddeld actief zijn is 1,55 en ik doe 5x in de sport + licht actief dus wss 1,375 :D

K heb hem al eens verteld dat ie met zijn boksen erbij op mijn bulk Niveau moet zitten en Miss wel hoger. 3500+wordt dat dan....

Ja maar volgensmij kom ik ook aan met 2500 maar dat kan ook puur liggen dat het tijdelijk is omdat ik hiervoor 1500 calorieen per dag at ,, daar kan het ook aan liggen want moet wel gaan verhogen eerste week wel aangekomen maar volgensmij blijf ik nu een beetje hangen.

Ja maar volgensmij kom ik ook aan met 2500 maar dat kan ook puur liggen dat het tijdelijk is omdat ik hiervoor 1500 calorieen per dag at ,, daar kan het ook aan liggen want moet wel gaan verhogen eerste week wel aangekomen maar volgensmij blijf ik nu een beetje hangen.

Dat eerste is bs want dan kom ik aan met 1000 kcal omdat ik op 500 leefde :/ nee dat klopt niet. 3500 kcal moet je, zsm denk ik

Net een heerlijke training gehad eindelijk weer in een normale fitness centrum :D

Borst en triceps:
Borst:
benchpress:
12x 40 kg
10x 43 kg
8 x 45 kg
6x 50 kg
2x 60 kg + 1x met spotter

Incline benchpress:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 laatste rep met spotter x 50 kg

incline dumbell press:
12 x 18 kg dumbbell
8 x 20 kg dumbbell
6 x 22 kg dumbbell

dumbbell flyes:
12 x 8 kg
10 x 10 kg
8 x 12 kg
6 x 14 kg

Triceps:
Bench dips
12 x bodyweight
12 x bw + 10 kg
10 x bw + 15 kg
8 x bw + 20 kg
6 x bw + 25 kg

Triceps Pulldowns:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Overhead dumbbell extensions:
12 x 16 kg
10 x 18 kg
8 x 20 kg
6 x 22 kg

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 19:07 ----------

Dat eerste is bs want dan kom ik aan met 1000 kcal omdat ik op 500 leefde :/ nee dat klopt niet. 3500 kcal moet je, zsm denk ik

Hell ik bedoel ik heb aan een crashdiet geleden dus ik denk dat mijn stoffwisselin zo in starvation mode is gegaan ( of het bestaat weet ik niet dat heb ik gelezen op bodybuilding.com) en zo is mijn stoffwisseling uitgegaan van een onderhoud van 1500 kcals en als ik het dan verhoog naar 2500 moet hij nog wennen

Ik heb hetzelfde gedaan en heb er geen last van gehad..

oow dan is het waarschijnlijk water zout etc dat er in de eerste 4 dagen bijkomt qua gewicht :s

oow dan is het waarschijnlijk water zout etc dat er in de eerste 4 dagen bijkomt qua gewicht :s

Hoeveel ben je de eerste 4 dagen aangekomen?
En nu kan je wel naar 3500 toch? Ik ging in 2 weken van 300 naar 800 naar 2200 kcal. En ik was daardoor niks aangekomen :) zelfs ietsje afgevallen (omdat ik ging cutten)
Jij moet aankomen; gewoon genoeg eten om spieren te krijgen.
Dan moet je ver boven onderhoud gaan zitten.

Hell ik bedoel ik heb aan een crashdiet geleden dus ik denk dat mijn stoffwisselin zo in starvation mode is gegaan ( of het bestaat weet ik niet dat heb ik gelezen op bodybuilding.com) en zo is mijn stoffwisseling uitgegaan van een onderhoud van 1500 kcals en als ik het dan verhoog naar 2500 moet hij nog wennen

misschien moet je is stoppen met excuses zoeken waarom je zo weinig eet en of meer gaan eten of accepteren dat 2500 kcal gewoon simpelweg geen bulk is, maar op z'n meest op onderhoud eten, als je geluk hebt 100 ofzo erboven, maar dat is alsnog geen bulk.

Terug
Naar boven