Ooh dan is het goed. Maar als je niks opschrijft, hoe weet je dan dat je aan die 2500 komt? Is je onderhoud trouwens maar 2000?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja maar volgensmij kom ik ook aan met 2500 maar dat kan ook puur liggen dat het tijdelijk is omdat ik hiervoor 1500 calorieen per dag at ,, daar kan het ook aan liggen want moet wel gaan verhogen eerste week wel aangekomen maar volgensmij blijf ik nu een beetje hangen.

Dat eerste is bs want dan kom ik aan met 1000 kcal omdat ik op 500 leefde :/ nee dat klopt niet. 3500 kcal moet je, zsm denk ik
oow dan is het waarschijnlijk water zout etc dat er in de eerste 4 dagen bijkomt qua gewicht :s
zelfs ietsje afgevallen (omdat ik ging cutten) Hell ik bedoel ik heb aan een crashdiet geleden dus ik denk dat mijn stoffwisselin zo in starvation mode is gegaan ( of het bestaat weet ik niet dat heb ik gelezen op bodybuilding.com) en zo is mijn stoffwisseling uitgegaan van een onderhoud van 1500 kcals en als ik het dan verhoog naar 2500 moet hij nog wennen