MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

Nee dit is waar ik nu ben, sommige zijn al een beetje gestegen

maar ik probeer meestal 2-3 weken te trainen en dan de gewichten wat te verhogen en dan weer even 2-3 weken trainen en dan weer proberen te verhogen is dat slim of?

Volgens mij is dat per persoon verschillend. Ikzelf probeer altijd te verhogen. Als ik bij mijn oude gewicht denk; dit gaat lekker, dan verhoog ik. Gaat het heel slecht dan laat ik die op hetzelfde gewicht.
Wel knap dat je heel veel gewicht al kan ;) meeste heb je meer dan mij :)

• Topic Starter Topic Starter
Voor een skinny guy :D , ik probeer steeds hoger te gaan wanneer ik eigenlijk denk dat het gaat lukken ook al kan ik die rep maar 1-2 keer elke keer doen en het gaat vanzelf wel omhoog denk ik zelf

Ik hoop dat jullie deze vraag kunnen beantwoorden:

Als ik aan benchpress doe voel ik het meer in mijn armen dan borsten ook met dumbell incline press ik voel het echt branden in mijn armen maar als ik opsta voel ik het wel behoorlijk prikken in mijn borst alleen is dat met dumbbell inline press maar met benchpress niet

dan zit je te hoog in je gewicht waardoor je triceps het niet aankunnen, je form zal niet 100% zijn. De tip die ik kreeg die ik vind werken: zorg dat je het gewicht beweegt met de spier die je iwl trainen, denk zegmaar aan die spier terwijl je het gewicht beweegt en zorg dat je die voelt, is dat niet zo, voer je em niet goed uit of is je gewicht te hoog

Hea maar ik kan met 10 kg beide kanten kan ik hem ook 15x doen alleen dan voel ik m nog niet dus qua gewicht ligt het niet aan denk ik :S

waarom train je in vredesnaam 6 x per week?
kom op.. ik zou echt even wat minder pakken en eerst zorgen dat je voeding nu eens echt op orde komt.
Met zo een schema moet je echt wel veel meer eten dan nu...

Laat je bij de bench press de stang op je borst komen? ik zie 80% in mijn gym die hem minstens 5 cm boven de borst laten hangen. Het gedeelte om de stang van je borst af te duwen gebruik je je borst, wanneer die eenmaal wat erboven hangt nemen je triceps het grote deel ervan over.
Zelfde geld voor dumbells

Neeh ik laat die stang helemaal op me borst zakken en dan til ik hem op

Misschien langzamer uitvoeren en precies wat Kwark hierboven zegt. Door het langzaam uit te voeren kun je de focus op je borst leggen.

Met jou drukke schema trouwens ( op school verbrand je ook genoeg, ook al klinkt het niet zo )
zou je +500 moeten zitten om op gewicht te blijven + spieren opbouwen, en dan nog minstens +250-500 extra wat voor de bulk telt.
Zoals Inex zei paar pagina's terug is het 2480 ( 2500 dus ) + 500 + 250 ( minstens! ) = 3250.
Gooi het nu dus naar de 3000 alvast en pak over een week die 250 extra nog. Doe dat 2 weken en kijk wat je gewicht dan zegt!

morgen haal ik zeker de 3000 als het doorgaat wok gaat toch nog wel door denk ik dat wordt donderdag een schuldgevoel krijgen :D

morgen haal ik zeker de 3000 als het doorgaat wok gaat toch nog wel door denk ik dat wordt donderdag een schuldgevoel krijgen :D

Wok is geen probleem toch? schuldgevoel is nergens voor nodig.

Wok = genoeg eiwitten + de vetten kun je wel hebben als je op >60g vet zit.
Het klinkt misschien 'slecht' maar er is niks mis mee hoor

Nee klopt maar meestal is het ook niet veel, het lijkt alsof je superveel haalt alleen haal ik in totaal misschien wel 6-7 borden alleen 4-5 daarvan zijn 1 stuk kip met wat salade enzo en ja die kipstukken zijn rond de 80 gram dus op superveel kcal kom je niet uit

Daarom, gewoon proppen!
Na de wok heb je alsnog iets van 2000 kcal's over, dus ik zou me eerder zorgen maken dat je niet te weinig eet ipv te veel ;)

jhaha nu nog hopen dat het wel doorgaat :D

Maar ja nu maar richting kickboks en straks maar kwark opeten en dan slapen best wel moe vandaag ;D

Niet overdag al compenseren he! dat deed je met de pizza ook...

Jah is goed zal het doen alleen moet het wel doorgaan haha

en gewoon die 3000 gaan eten, als je die niet al standaard vanaf nou zeg komende week eet, dagelijks, ga ik het hier opgeven en unsubscribe ik deze thread sowieso :P tis genoeg geweest

Dus gelijk de 3000 halen en niet eerst even de 2700?

Nope... gelijk 3000!
per morgen oke?

Dus gelijk de 3000 halen en niet eerst even de 2700?

je traint 6x in de week (intensief) doet aan boxen, bent een actieve student, en je hebt mad ondergewicht, eet nou is die 3000 en zie is na 4 weken wat het met je doet, als ik eerlijk ben denk ik dat dit zelfs NOG te laag zal zijn, maar probeer het nou gewoon, lager dan die 3000 zit je sowieso niet in een bulk i.m.o.

Terug
Naar boven