Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

Kan je beter zien adhv een foto of het klopt. Heb je toevallig een foto?

• Topic Starter Topic Starter
hier een foto

2013-08-13 09.59.35.jpg

Post workout meal = avondeten

2013-08-15 19.27.47.jpg

Je hebt last van oestrogeen denk ik sinds je vet vasthoud bij je borst en heupen.
Vind dat je helemaal niet zo ''skinny'' bent zoals iedereen claimt.

Je bent wel goed bezig en het posten van je eten geeft ook denk ik voor de lezers een bewijs dat je daadwerkelijk eet , wat jou extra motivatie zou moeten opleveren.
Tevens de kcal van de wok zou ik niet ver boven de 1000kcal kunnen schatten.

ik heb geen idee wat het is maar het kan het zijn, en ja over dat borst baal ik heel erg van maar ben nog jong gewoon afwachten en hopen dat het weg gaat als het op mn 20e nog niet weg is dan neem ik een operatie denk ik , en bij m'n heupen heb ik echt geen idee :D

de eerste persoon die zegt dat ik niet skinny ben :D

ik heb geen idee wat het is maar het kan het zijn, en ja over dat borst baal ik heel erg van maar ben nog jong gewoon afwachten en hopen dat het weg gaat als het op mn 20e nog niet weg is dan neem ik een operatie denk ik , en bij m'n heupen heb ik echt geen idee :D

de eerste persoon die zegt dat ik niet skinny ben :D

Nouja skinny , dacht dat het echt heel extreem was.
Heb je een soort van schijf dat je achter je tepel voelt , iets hard?

hoever achter mn tepel echt op het puntje of midden ofzo ? en wat bedoel je met hard? bij m'n tepel voel ik niks maar daarachter ik weet niet wat het is maar het glijd wel weg als ik hem vastpak maar volgensmij is het niet echt hard?

hoever achter mn tepel echt op het puntje of midden ofzo ? en wat bedoel je met hard? bij m'n tepel voel ik niks maar daarachter ik weet niet wat het is maar het glijd wel weg als ik hem vastpak maar volgensmij is het niet echt hard?

Rond de tepel , daar heb je vet daarna spier , voel tussen iets van een knobbel of dergelijks , iets ongewoons want in dat geval ben je gemuteerd.

Joh, ga met je borst naar de huisarts voor het geval het gyno is. zekerheid boven onzekerheid.
Dan kunnen ze het verwijderen met een kleine ingreep en ziet het er veel beter uit.
Waarom 3 jaar wachten op iets wat misschien nooit gaat komen ???

Eerlijk gezegt voel ik niet echt wat tenzij ik echt goed pak en niet gewoon beetje de voorkant maar gewoon goed vastpak dan voel ik wat maar het voelt niet als een bobbel of wat dan ook?

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 19:24 ----------

OKe , ja ik zal binnenkort wel een afspraak maken want ben nu wel heel erg benieuwd alleen in het geval van niet , wat zou het dan zijn los vel ofzo?

Eerlijk gezegt voel ik niet echt wat tenzij ik echt goed pak en niet gewoon beetje de voorkant maar gewoon goed vastpak dan voel ik wat maar het voelt niet als een bobbel of wat dan ook?

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 19:24 ----------

OKe , ja ik zal binnenkort wel een afspraak maken want ben nu wel heel erg benieuwd alleen in het geval van niet , wat zou het dan zijn los vel ofzo?

Als het niet gevoelig is of je voelt niks dan zijn het waarschijnlijk extra vet depots van de oestrogeen.
Als dat het geval is zal het niet vergoed worden door je verzekeraar normaal gezien.

oow **** heb ik weer, nee het is niet gevoel ja mits ik er hard in knijp maar dan doet het gewoon pijn voor de rest is het niks gevoelligs en ik voel ook niet echt iets bobbelig ofzo maar wie weet zie ik het verkeerd

en hoeveel zal dat gaan kosten dan zonder vergoeding?

Stop, ga niet meteen helemaal door denken met wat er kan gebeuren.
Je weet nieteens wat het is.
Zoek uit via een controle bij de huisarts, dan heb je zekerheid over wat het is en ook meteen de mogelijkheden navragen voor oplossingen.

Ja dat is wel slim begin nu wel wat te stressesn -.-:S

oow **** heb ik weer, nee het is niet gevoel ja mits ik er hard in knijp maar dan doet het gewoon pijn voor de rest is het niks gevoelligs en ik voel ook niet echt iets bobbelig ofzo maar wie weet zie ik het verkeerd

en hoeveel zal dat gaan kosten dan zonder vergoeding?

1500+
Maak je er niet druk om , train hard eet goed en gainen , wellicht trekt het daardoor weg.
Probeer je moed in te blazen wat ik zojuist had vernietigd lol.

Btw waarom stressen je had het altijd al zo , alleen omdat ik de oorzaak vertel?

Nee omdat ik me er altijd voor heb geschaamd eerst was ik dik daardoor had ik tegrote t**ten daarna viel ik af en nu heb ik dit, ik schaam me er altijd voor voor zwemmen etc , en ja doordat zie je ook geen definitie in mijn borst :S terwijl ze wel hard zijn als ik zw aanspan :S

Als je traint en aankomt zal het echt wel minder zichtbaar worden.
maak je je echt zorgen ga gewoon naar de HA.

Ik hoop het want ik baal er wel heel erg van :s

maar voor de rest die 10.1 % klopt niet echt ofwel haha?

Terug
Naar boven