- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb geen idee wat het is maar het kan het zijn, en ja over dat borst baal ik heel erg van maar ben nog jong gewoon afwachten en hopen dat het weg gaat als het op mn 20e nog niet weg is dan neem ik een operatie denk ik , en bij m'n heupen heb ik echt geen idee
de eerste persoon die zegt dat ik niet skinny ben![]()
hoever achter mn tepel echt op het puntje of midden ofzo ? en wat bedoel je met hard? bij m'n tepel voel ik niks maar daarachter ik weet niet wat het is maar het glijd wel weg als ik hem vastpak maar volgensmij is het niet echt hard?
Eerlijk gezegt voel ik niet echt wat tenzij ik echt goed pak en niet gewoon beetje de voorkant maar gewoon goed vastpak dan voel ik wat maar het voelt niet als een bobbel of wat dan ook?
---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 19:24 ----------
OKe , ja ik zal binnenkort wel een afspraak maken want ben nu wel heel erg benieuwd alleen in het geval van niet , wat zou het dan zijn los vel ofzo?
oow **** heb ik weer, nee het is niet gevoel ja mits ik er hard in knijp maar dan doet het gewoon pijn voor de rest is het niks gevoelligs en ik voel ook niet echt iets bobbelig ofzo maar wie weet zie ik het verkeerd
en hoeveel zal dat gaan kosten dan zonder vergoeding?