Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

Olie veel kcal he per lepel.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel maar ja zoals mijn moeder het beschrijft krijg ik an olie denk ik maar 50 kcals binnen ofzo want 3 eetlepels kan wel 300 kcals zijn maar er zijn al 3 borden van opgegeten en er is nog beetje over voor mij dus ja :d

ja, denk het wel alleen als je het oz bekijkt lijkt er veel meer intezitten :D maar ja het is meerendeels groente, dus ja toch een rustdagje dus het maakt mij niet zoveel uit wat ik eet :D
Op een rustdag herstellen je spieren en moet je ook goed eten...

Huge biceps bro.

whaha waren ze maar huge :D alleen ze komen al wel een beetje dus daar ben ik tevreden mee

En marina met eten wat ik wil bedoel ik van normaal wil ik graag voor het trainen wat koolhydraten voor energie enzo en nu maakt het me niet echt uit ben toch lui en ga vanavond alleen film kijken met vrienden.

Het eten van vandaag legt de fundering voor de training van morgen :)

Aha alleen voelde het dit keer niet echt als een avondmaal me maag is net open :S

Hele bordsoep is maximaal gemaakt van dit :
1 middelgrote tomaatr voor de kleur
100-150 gram aubergine
20 gram sperziebonen
50-60 gram aardappelen
30 gram rode paprika voor smaak
en wat ui
en maximaal 1 el olie

en wat ga je nu echt eten?

Geen idee want hier overleef ik de avond niet mee, eerst even kijken wat er gaat gebeuren met vrienden die hier komen anders neem ik daarna nog wat sneetjes brood denk ik want dit was volgensmij maximaal 400 kcals

Aha alleen voelde het dit keer niet echt als een avondmaal me maag is net open :S

Hele bordsoep is maximaal gemaakt van dit :
1 middelgrote tomaatr voor de kleur
100-150 gram aubergine
20 gram sperziebonen
50-60 gram aardappelen
30 gram rode paprika voor smaak
en wat ui
en maximaal 1 el olie

Saywhutmate? Mijn neefje van 3 bleef vandaag eten en heeft meer gegeten dan jjj

Ik zou nu maar eerst een fatsoenlijke maaltijd pakken VOOR je vrienden komen.

Waarom heb je het alleen over dat je perse soep moest eten ?.
Ookal is het 400kcal, so what ?, zorg er dan voor dat je gedurende dag 2600kcal naar binnen werkt.
Doe dit eens inplaats van excuses te zoeken :)

Ik zog toch ik ga zo wat sneetjes brood eten me moeder kwam er net pas op dat we soep gingen eten :D

Die sneetjes brood gaan geen wonderen verrichten.

Misschien dat dit een handige tip is voor je.
Je hebt geen controle over het avondeten zo te lezen dus kcal wisselen daarvan.
Je hebt wel de controle over de rest van je maaltijden, zorg ervoor dat je door middel van de maaltijden die je zelf controleert al rond de 2500kcal zit.
Avondeten erbij ongeacht wat ga je richting de 3000 of eroverheen.
Keer kleine avond maaltijd als soep en je komt er iets onder, dag erna grote avond maaltijd en je gaat eroverheen.
Wekelijks gezien kom je gewoon rond de 3000kcal per dag uit zonder gezeik.

Hmm , waarom niet ik kom nu maar 400 te kort voor mijn 3000 calorieen het is puur de avondeten die ik vandaag minder heb gehad dan normaal, en ik maak altijd zelf mn avondmaal alleen me moeder vond dat ik teweinig soep eet dus moest ik het voor dit keer eten, maar voor de rest kom ik gewoon goed uit qua calorieen alleen dit x 300 teweinig ofzo omdat mn avondete nnormaal meer is :D

Puur uit benieuwd heid als jullie je buik naar voren blazen gaat die dan ver naar voren want die van mij is echt abnormaal als ik het doe? iets mis met de darmen ofzo of kan het iets anders zijn?

Ik zog toch ik ga zo wat sneetjes brood eten me moeder kwam er net pas op dat we soep gingen eten :D
apart dat je dit om 18:10 post en je om 16:00 al post dat je soep gaat eten... tja.... had je ook van tevoren al wat kunnen eten in plaats van 2 uur op DBB rondhangen met vragen over hoeveel kcal er in een soep zit waar geen drol in zit.

Daarbij is het normaal als je soep eet dat je er brood bij eet..

ja maar op dat moment weet ik niet of ik vol ga zitten of niet maar maakt het eigenlijk wat uit of ik die brood ofzo voor het eten at of nu eet?

en die andere vraag kun je hierboven kijken en beantwoorden over uitblazen van je buik?

je moet eens stoppen met dat focus op je buik.. wordt pas minder als je aankomt. Dus vreten man!

Terug
Naar boven