Fitness Seller

Arturianos traininglog en voedingslog

Denk zo'n 12% als ik het moet schatten. Maar vind het gigantisch lastig te beoordelen want ik zit zelf ook op 12-13% ( hoop ik :o ) en het lijkt alsof jij toch een stuk minder vet bent, maar dat kan ook komen omdat er weinig spiermassa is. Bij 10% zou je buikspieren toch al wel een beetje moeten zien, maar het kan ook zijn dat je die gewoon niet hebt :p

Kortom; lastig te beoordelen!

Geen zorgen over maken verder, wat wil je eraan doen? Cutten? :roflol:

je vetpercentage is irrelevant aangezien er gewoon nog geen massa is om je lichaam uberhaupt te gaan meten
ontopic: heb je vandaag je kcal-inname gehaald?

• Topic Starter Topic Starter
Jaa de 3000 niet dat ging echt tever vandaag maar heb de 2632 gehaald.net.nog 4 broodjes achterover.gewerkt

En aan.massa werk ik al sommigen zeggen.al dat me armen iets groter zijn geworden echter.kan het.ook liggen omdat ik op dat moment aan het trainen eas dus dat er een pomp inzat zo niet dan ben ik blij

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 21:17 ----------

Haha shady cutten dus.echt.niet zwz 1 jaar.bulk en.dan zie.ik verder wat ik doe maar de.bulk 100%

Jaa de 3000 niet dat ging echt tever vandaag maar heb de 2632 gehaald.net.nog 4 broodjes achterover.gewerkt

En aan.massa werk ik al sommigen zeggen.al dat me armen iets groter zijn geworden echter.kan het.ook liggen omdat ik op dat moment aan het trainen eas dus dat er een pomp inzat zo niet dan ben ik blij

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 21:17 ----------

Haha shady cutten dus.echt.niet zwz 1 jaar.bulk en.dan zie.ik verder wat ik doe maar de.bulk 100%

Positief toch om te horen dat je armen groter lijken.
Is niet gek hoor. Als je nu goed begint te eten kan het gauw gaan zeker omdat je zo
skinny bent zie je het snel! Nu gewoon goed blijven eten en zorgen dat je je kcal haalt.
Na een tijd wen je er aan en heb je zelfs nog honger als je aan die 3000 zit :D

Haha pug de 3000 kan ik zelf wel easy halen alleen moest heb ik 900 kcal in de middag omdat ik zo laat wajker was en van 8 tot.11 2000 calorieen eten is best mdoilijk pujr.omdat ik last krijg van mn buik maar.ik zit.niet vol ofzo

Haha pug de 3000 kan ik zelf wel easy halen alleen moest heb ik 900 kcal in de middag omdat ik zo laat wajker was en van 8 tot.11 2000 calorieen eten is best mdoilijk pujr.omdat ik last krijg van mn buik maar.ik zit.niet vol ofzo

Pijn is een emotie, dat kun je uitschakelen. Opvreten die 2000 kcal!! :p

Haha nee oké. Nou dan zou ik zeggen blijf het volhouden en knallen!! :)

Gaat de goede kant op!
Volhouden zo; dedication, my friend.

Maar ehm.. Whats up. met. de. puntjes?

Wat pant zegt zit op telefoon en druk dan steeds punt in ipv spatie

Post workout meal:

En 2 foto's van biceps. ze groeien al een beetje:D

2013-08-16 18.39.06.jpg

2013-08-16 18.29.32.jpg

2013-08-16 18.29.41.jpg

Mooi vandaag de benen getraint
Squat:
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6x 70 kg waarvan ik bij de laatste rep niet.omhoog kwam

Leg curls
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 55 kg

Leg extensions
Opwarming 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg

Seated calfs deed ik 3 setjed van:
12 x 30 kg
10 x 45 kg
8 x 55 kg

Standing calf raises deed ik ook 3 setjes van:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg

Werd daarna heel duizelig dus heb de leg press maar 1 setje gedaan van 12 x 80 kg daarna duizelig dus ben naar huis gegaan :$

Maar voor de rest heb ik ze echt lekker aangepakt

ALs er nog iemand is die in dit topic kijkt kan een van jullie mij even helpen?

Nu de vakantie is begonnen en ik om 12 uur brood eet bijv ipc rijst ofzo dan maak ik altijd een tosti kipfilet, Het heeft geen verschil toch of ik nu 2 broodjes pak met kipfilet of dat ik het in een tosti apparaat doe?

ALs er nog iemand is die in dit topic kijkt kan een van jullie mij even helpen?

Nu de vakantie is begonnen en ik om 12 uur brood eet bijv ipc rijst ofzo dan maak ik altijd een tosti kipfilet, Het heeft geen verschil toch of ik nu 2 broodjes pak met kipfilet of dat ik het in een tosti apparaat doe?

Nee, alleen dat geroosterd brood vaak wat minder vult, maar qua voedingswaarde niet.
zit je al op je 3000 p/d?

jup ik geef toe het is nog hard om elke dag echt puur de 3000 te halen maar 70% vam de week haal ik de 2900-3000 wel :D

Heey jongens even een snelle vraag, ik moet vandaag van m'n moeder soep eten haha alleen weet ik niet hoeveel calorieen die soep bevat zodat ik weet wat ik tekort ga komen enzovoort,
Soep bestaat uit :
zoals mijn moeder zegt 1 eetlepel olie alleen betwvijfel dat het meer is want het is een grote pan soep die na 2 dagne nog niet op is :D
uien
aubergine
2 aardappelen
en nog wat groentes erdoor heen zoals sperzie bonen etc

wat denken jullie hoeveel kcal zal dit opleveren

Je moet niet zoveel op kcal letten. Ook al zit je er een keer eronder of erboven. Gewoon vreten.

En hoeveel kcal daar in zit.. tsja? Geen idee. 500 voor de hele pan?

Denk dat je het bijna niet eens mee hoef te rekenen.. enkel wat groentes...

Nee haha 500 voor hele pan is het zeker niet denk dat er 2-3 aardappelen in zitten 1-2 aubergines , 2 uien, tomaten enzo voor de smaak, en wat olie weet echt niet hoeveel maar vast niet meer dan 3 lepels

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 14:43 ----------

Ja ik weet niet ik dacht als het onder de 400 is ofzo dan moet ik nog wel wat bij eten en anders hoeft dat niet maar volgensmij kan ik beter nog wat bij vreten denk ik :D

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 14:44 ----------

Maar ja me armen groeien al een beetje dus daar ben ik zwz al tevreden mee, echt bedankt dat jullie me bleven helpen :D echt bedankt :d Foto van armen is een beetje naar boven scrollen :D

Wat je omschrijft aan ingrediënten zal die hele pan inderdaad wel minder dan 500 kcal bevatten ja.. zou maar zorgen dat je flink wat bijeet

ja, denk het wel alleen als je het oz bekijkt lijkt er veel meer intezitten :D maar ja het is meerendeels groente, dus ja toch een rustdagje dus het maakt mij niet zoveel uit wat ik eet :D

Terug
Naar boven