MuscleMeat

Arturianos traininglog en voedingslog

hmm lekker zo'n cracker toch

• Topic Starter Topic Starter
Haha eetsmakelijk een pizza van1200 kcal mijn pizzas bevatten 734 kcal tenzij ik ze bestel dan kom ik wel op de 1600 ofzo

Kom op joh.. ga er nu eens voor! het kan echt geen kwaad. je haalt nog niet eens de 200o kcal en daar kan je gewoon niet op bulken... Ik heb er bijna 20 kilo bijgevreten en 10 kilo in 2 maanden met koek en snoep en chocolade... en zie je het eraan af? en dan zou jij het nog gezond kunnen doen! Dus kom op... wees niet bang! wij helpen je ook wel als het net even te snel gaat voor je gevoel. :)

ja ik weet het door jullie heb ik m'n eten ook echt vermeerderd ik kwam op 1600 en nu kom ik zwz wel op de 2000 en deze week haal ik al bijna elka dag behalve gister dsu de 2700 kcals :D

ja ik weet het door jullie heb ik m'n eten ook echt vermeerderd ik kwam op 1600 en nu kom ik zwz wel op de 2000 en deze week haal ik al bijna elka dag behalve gister dsu de 2700 kcals :D
Dat heb je eerder gezegd he! ;) maar die schematjes die jij toen mailde waren maar 1950 kcal en geen 2700kcal...
Post eens een paar keer een schema.. zou wel een goeie bevestiging voor je zijn dat je het nu wel goed berekend.

Dat heb je eerder gezegd he! ;) maar die schematjes die jij toen mailde waren maar 1950 kcal en geen 2700kcal...
Post eens een paar keer een schema.. zou wel een goeie bevestiging voor je zijn dat je het nu wel goed berekend.

Aha oke ik zal wel ff een tijdje posten
Vanmorgen 70 gram havermout met 250 ml melk mandarijn
10:10 2 broodjes kipfilet een tosti
12:10 tonijn saladen komkommer tomaat sla en blik tonijn die we nog over hadden
15:10 peer en 2 broodjes sandiwchspread
18:00 biefstuk 150 gram 70 gram rijst 300 gram groentes el olijf olie voor biefstuk
21:00 na trainen 40 gram havermout met 250 ml melk
22:00 250 gram kwark met eet lepel whey isolaat

Zit ik hiermee op de 2700 of niet anders add ik nog noten als ik nu nog niet de 2700 heb behaald

Beter wat meer rijst en 150 a 200 groente of fruit. Een banaan kan ook goed in je schema in ochtend of voor trainen.

Je voeding slaat praktisch nergens op.

Waarom 250gram kwark inplaats van 500gr, je bent toch geen klein meisje of wel dan ?
Waar zijn de eiwitten na de training ?
Komkommer, tomaat, sla bevat amper wat, dat neem je als extra bij een goede maaltijd.

Daarom dat was een tonijn salade omdat die tonijn toch op moet ligt al 2 weken in de kast, en idk 500 gram krijg ik niet door me keel ben niet echt een kwark eter dus ja , doordat ik toen nog whey isolaat had vond ik het wel lekker maar nu moet ik het gewoon eten zonder iets en das smerig :D

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:13 ----------

Beter wat meer rijst en 150 a 200 groente of fruit. Een banaan kan ook goed in je schema in ochtend of voor trainen.

Wat meer rijst en nog een stuk fruit ofzo erbij?

Gooi bijv whey door je havermout.

ja wat meer rijst. Is het ongekookt of gekookt? Groente mag minder en rijst meer. 200 gekookt sowieso wel.

Mandarijn weg banaan erin.

Tussen de middag kun je ook rijst met kip gaan eten of vis.

En kijk ff rond in anderen hun schema's voor voeding.

Laatst bewerkt:
Nee het is 70 gram ongekookt rijst ,
alleen ik heb geen whey meer anders kon ik ook wel 500 gram kwark eten ik had wat van een vriend gekregen alleen das nu op :D

Koop een pot whey (concentraat/isolaat), voeg zoals natty zegt whey bij je havermout/melk shake (blender is wel zo chill).
Zoek eens geen excuus en ga die 500gram kwark vreten, voeg wat toe om te smaak te verbeteren en vreten met je donder.

Ja dat kan nog wel alleen wat ik niet ga doen is hwey bij mn havermout toevoegen want ik maak geen shake ik kook whey gewoon met melk en eet het op vind het zo super lekker

Stevia of andere zoetstof kun je gebruiken. Appelstroop of halvajam. Fruit zoals aardbeien door je kwark etc.
Beetje creatief zijn.

Ja dat zal ik vandaag wel even proberen met wat aardbeien ofzo en wil whey chocola kopen ooit geproeft zo ja is het lekker?

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:23 ----------

Stevia of andere zoetstof kun je gebruiken. Appelstroop of halvajam. Fruit zoals aardbeien door je kwark etc.
Beetje creatief zijn.

Voor de rest heb ik de 2700 wel behaald denk je vandaag of?

Ja dat zal ik vandaag wel even proberen met wat aardbeien ofzo en wil whey chocola kopen ooit geproeft zo ja is het lekker?

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:23 ----------

Voor de rest heb ik de 2700 wel behaald denk je vandaag of?
Heb je geen vast schema dat je volgt? Bijvoorbeeld een excel file met wat je moet eten en een berekening van de kcal en ekv?

Artur, gebruik je myfitnesspal of een ander programma om je macro's bij te houden?

edit: Tatt was met net een beetje voor :)

Terug
Naar boven