- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en ik zit potverdomme nog te twijfelen of ik nog een cracker pak

Dat heb je eerder gezegd he!ja ik weet het door jullie heb ik m'n eten ook echt vermeerderd ik kwam op 1600 en nu kom ik zwz wel op de 2000 en deze week haal ik al bijna elka dag behalve gister dsu de 2700 kcals![]()
maar die schematjes die jij toen mailde waren maar 1950 kcal en geen 2700kcal... Dat heb je eerder gezegd he!maar die schematjes die jij toen mailde waren maar 1950 kcal en geen 2700kcal...
Post eens een paar keer een schema.. zou wel een goeie bevestiging voor je zijn dat je het nu wel goed berekend.

Beter wat meer rijst en 150 a 200 groente of fruit. Een banaan kan ook goed in je schema in ochtend of voor trainen.
Stevia of andere zoetstof kun je gebruiken. Appelstroop of halvajam. Fruit zoals aardbeien door je kwark etc.
Beetje creatief zijn.
Heb je geen vast schema dat je volgt? Bijvoorbeeld een excel file met wat je moet eten en een berekening van de kcal en ekv?Ja dat zal ik vandaag wel even proberen met wat aardbeien ofzo en wil whey chocola kopen ooit geproeft zo ja is het lekker?
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:23 ----------
Voor de rest heb ik de 2700 wel behaald denk je vandaag of?