arturiano
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zal ik vandaag wel even proberen met wat aardbeien ofzo en wil whey chocola kopen ooit geproeft zo ja is het lekker?
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:23 ----------
Voor de rest heb ik de 2700 wel behaald denk je vandaag of?
Volgens mij gaat het voor jou gemakkelijker zijn als je een basisschema hebt en als je er vertrouwd mee bent kan je beginnen met iets als myfitnespal.Jawel tatt alleen soms wil ik wat anders eten dan dat schema en heel vaak heb ik cravings naar ben and jerry ijs
Maar ik zal myfitnesspal ff opzoeken op computer
En kan niet wachten tot 9 augusten dan gaan we wokken!
) en post het hier. Laat anderen het beoordelen en pas het aan indien nodig. Jij hebt regelmaat nodig als ik het zo lees.Volgens mij gaat het voor jou gemakkelijker zijn als je een basisschema hebt en als je er vertrouwd mee bent kan je beginnen met iets als myfitnespal.
Maak gewoon een schema aan in excel (doe het nu) en post het hier. Laat anderen het beoordelen en pas het aan indien nodig. Jij hebt regelmaat nodig als ik het zo lees.
IK heb mensen nodig die me schoppen , ik krijg het gewoon niet in m'n hoofd al die ervarenen met 8% vet en 90-100 kilo sixpack alles zeggen dat ik 100% moet bulken en als ik nu ga bulken dat ik zelfs een betere abs zichtbaarheid krijg dan nu en beter uit ga zien alleen ik snap het niet ik doe het een week goed en dan denk ik weer aan vroeger en ik ga weer de verkeerde kant op :S
Ik zeg altijd in de bulk 1x in de week pizza komt die dag eet ik toch aardappelen of rijst omdat ik dan bang ben:S
Waar heb je het idee vandaan gehaald dat je bijvoorbeeld 1x in de week een pizza moet eten ?
Als jij je hoeveelheden kan halen met aardappelen/rijst/brood/kip/pasta/vis/vlees en dat soort dingen, ga lekker je gang.
Zolang jij je hoeveelheden maar haalt.
als je wil dan schop ik je wel hoor, daar doe ik niet moeilijk over. je weet stiekem zelf ook wel wat het beste voor je is en dat is niet jezelf uithongeren met 3 wortels op een dag. ik heb genoeg vriendinnen die het doen en geloof me, ze zijn er niet knapper en vooral niet gelukkiger van geworden. zorg dat je lekker in je vel zit, dan komt de rest vanzelf.
Je bent geen pro man, je mag gerust af en toe eens afwijken van je schema hoorNee ik bedoel dat zeg ik omdat ik pizza echt super lekker vind , pizza en ijs is een van mijn lekkerste eten dat ik nooit kon weerstaan en nu ben ik te bang om dat te eten en pantroffel ja ik ga la de goeie kant op vorige jaar had ik niet 1x gejunkt of junk meal of wat dan ook gehad 1 jaar lang full diet en niet 1 calorie ernaast dus jah toen was ik gewoon ziek, en nu ben ik nog wel 1x in de maand ff pizza ofzo maar meer durf ik nog niet :S komt goed hoop ik
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 20:39 ----------
Ja ik weet ik weet ook heel veel over bodybuilden ik weet precies wat ik moet doen alleen op een of andere manier doe ik het niet
en nee gelukkiger voel ik me er niet op ik ga nooit meer met vrienden ergens lekker eten als we stad in gaan haal ik ook nooit iets ik eet niet meer wat ik heerlijk vind en ja daar baal ik best van
Zeker met jouw gewicht (no offence)ja ik begrijp het en het gaat al de goeie kant op ik eet tenminste de 2200 zeker ik zeg eerlijk het kan zijn dat ik de 2700 niet hala maar wel de 2200 en ja training doe ik op maandag woensdag donder virijdag zaterdag dus 5 times a week maar puur omdat het m'n hobby is
En ik begrijp het en ik wil zo graag massa pakken ik zie altijd mensen met een big chest rug armen en een klein buikje dan denk ik dat wil ik liever die buik is er zo weer af en die armen zijn veel meer waard dan een slank buik zonder spieren alleen de volgende dag ga ik weer terug naar normaal en daar baal ik van :S

Dat word je na een tijd wel gewoon hoorja ik begrijp het en het gaat al de goeie kant op ik eet tenminste de 2200 zeker ik zeg eerlijk het kan zijn dat ik de 2700 niet hala maar wel de 2200 en ja training doe ik op maandag woensdag donder virijdag zaterdag dus 5 times a week maar puur omdat het m'n hobby is
En ik begrijp het en ik wil zo graag massa pakken ik zie altijd mensen met een big chest rug armen en een klein buikje dan denk ik dat wil ik liever die buik is er zo weer af en die armen zijn veel meer waard dan een slank buik zonder spieren alleen de volgende dag ga ik weer terug naar normaal en daar baal ik van :S
Je moet gewoon rust opbouwen. Iedereen is anders man ...2200 kcal
Ik zat op 3200kcal met 60kg
Wat doe je de rest van de dag dan?

Ga nu je schema('s) maken of ik kom je ook schoppenAls ik met die schop ver kom dan kom ik wel persoonlijk naar jou en.mag je me schoppen. Haha
Alleen wil ik zelf zo graag met een ervarenen trainen zodat ik echt gedwongen kan worden om dat zo te doen alleen er is niemand hier die een bb is of veel massa heeft

Ik heb alles alleen moeten leren.