fanatiekeling
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo ik train nu 4 maanden ongeveer. Mijn bankdrukken gaat niet echt vooruit, maar het is net of mn borstspieren niet genoeg doen alleen bij flys verneem ik het de volgende dag. Ik heb meer het gevoel dat mn schouder triceps het werk doen, en geen nadruk op mn borst leg, ik erger me hier mateloos aan. Mijn verdere progressie gaat super, zie er ook niet uit als een mietje maar druk wel als een mietje als je begrijpt wat ik bedoel, armen groeien als kool 39cm en triceps gaat ook goed, rug naar mijn denken ook alles wel behalve dat bankdrukken maar niet. Ik denk dat ik iets verkeerdt doe ofzo, dat ik niet genoeg nadruk op de borst leg door het niiet goed te doen. Kan het ook zo zijn dat ik teveel met mn armen krachtzet ofzo? Hopelijk kunnen jullie me helpen!
60 kilo keer 6 is niet zo heel slecht man... zat gasten die gespierd zijn in mijn gym die 50x8 doen... je traint alles 2 x per week , ik zou borst 1 keer per week gaan trainen en met herhalingen spelen.
Volgens mij kan dit/cheaten wel af en toe. Alleszins ik bounce als ik in een zeer zware trainingsweek zit. Alles heeft zijn plaats op het juiste moment.
http://www.bodyrecomposition.com/training/benching-with-the-pecs.html
Wat vinden jullie hiervan? Verbaasd dat nog niemand naar dit artikel gelinkt heeft.