supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bouncen heeft nooit zijn plek, ook niet als je in een zware trainingsweek zit. De halter tegenhouden in de excentrische fase, en daarmee de spanning opbouwen, zal je veel meer snelheid vanaf onderin geven. Bij het bouncen verlies je alle "tightness" waardoor bij een zwaar gewicht de halter misschien een stukje van je borst af stuitert en daarna weer net zo hard terugkomt omdat je totaal geen spanning opgebouwd hebt. Daarnaast is het gewoon enorm blessuregevoelig en zelfs gevaarlijk. Bovendien zegt deze jongen nog eens dat hij het idee heeft dat zijn borstspieren niet sterk genoeg zijn. Waarom zou je dan het eerste gedeelte van de beweging "overslaan" door die bounce te gebruiken? Juist het gedeelte waarin de borstspieren het meeste werk doen.
Dit heb ik ook. Ik train al 3 weken maar heb het gevoel dat ik op een dood punt hang. jou raad ik ook AAS aan, daar ga ik nu ook aan beginnen
mwaa in jou geval mischien niet. zie dat je een stuk zwaarder bent en waarschijnlijk ook zwaarder traint. ik denk persoonlijk dat er niet egt iets mis kan gaan.Het bouncen was idd niet serieus bedoeld, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Ik gebruik soms een lichte bounce om er wat extra reps uit te kunnen persen. Maar dat is meer omdat ik geen spotter erbij wil hebben, de meesten snappen niet hoe ze moeten spotten namelijk.
Beginners moeten niet bouncen denk ik. En als er goede spotters beschikbaar zijn, is het ook niet nodig.
AAS is sowieso niks voor mij,wil niet dat mn pik kleiner word![]()
Probeer is 5x5.
Telkens schijfjes van 2.5 aan elke zijde erbij plakken, heeft mij goed geholpen.
You have length and weight of an Adonis btw ;-)
Bouncen heeft nooit zijn plek, ook niet als je in een zware trainingsweek zit. De halter tegenhouden in de excentrische fase, en daarmee de spanning opbouwen, zal je veel meer snelheid vanaf onderin geven. Bij het bouncen verlies je alle "tightness" waardoor bij een zwaar gewicht de halter misschien een stukje van je borst af stuitert en daarna weer net zo hard terugkomt omdat je totaal geen spanning opgebouwd hebt. Daarnaast is het gewoon enorm blessuregevoelig en zelfs gevaarlijk. Bovendien zegt deze jongen nog eens dat hij het idee heeft dat zijn borstspieren niet sterk genoeg zijn. Waarom zou je dan het eerste gedeelte van de beweging "overslaan" door die bounce te gebruiken? Juist het gedeelte waarin de borstspieren het meeste werk doen.
Bedoel je nou dat je nauwelijks vooruit gaat door gebrek aan spotters? Haha goed gevonden.
GeintjeVraag anders op dit board om advies m.b.t je schema e.d. Er is nog genoeg winst te behalen voor je met of zonder spotters.
Je hebt echt geen spotter nodig om vooruit te gaan.Het is wel makkelijker om voluit te gaan met benchpress als je een spotter hebt, vind ik tenminste.