AndroidHealthClinic

Bankdrukken

ik heb altijd willen horen dat als je je oefeningen traag doet, dat dit ook beter is voor massa

5x5 voor superstrength

-

Laatst bewerkt:
stickies.

idd hoelanger de spanning erop staat hoe beter.

heerlijke 1e post:rolleyes:
nee langzame reps zijn niet beter voor massa, integendeel.

snelle explosief uitgevoerde reps met een zwaar gewicht +-80% spreken de meeste fast twitch fibers aan en zet meer kracht en massa aan dan slow reps ooit zullen doen.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

6-12 reps word mij altijd vertelt voor massa. Heb je misschien onderbouwing voor je standpunt BVE?

lage reps uitgevoerd met voldoende volume is een prima methode om kracht maar ook truckloads massa te winnen.

rep ranges zijn maar een kleine richtlijn die je niet al te serieus moet nemen.

Ik doe altijd 20 setjes bankdrukken en dan ongeveer 50 reps per keer met 20kg (stang only).

Dat is 1000 x.... mooi aantal

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Klopt ik doe 30 sec per rep, sindsdien maak ik de gains van m'n leven.

1000 x 30 seconden,......lange training ook wel 15000 minuten voor 1 oefening.

minder gewicht, meer herhalingen

8x4 herh is gewoon te zielig bij dat gewicht

beter als je gewoon 5x8 doet (of wat jij het lekkerst vind) of te varieert tussen de verschillende sets door met gewicht en herh.

"dit is mijn mening dus geen bs over mijn mening"

Wat praat jij?!?!

Dat is 1000 x.... mooi aantal

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

1000 x 30 seconden,......lange training ook wel 15000 minuten voor 1 oefening.

Klopt, maar je moet er ook wat voor over hebben he!

Afwisseling

Er is geen succesformule die geldt voor iedereen . Het is een zoektocht maar op een dag zal je weten waar je 't best op reageert . Uitproberen !

Terug
Naar boven