- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb altijd willen horen dat als je je oefeningen traag doet, dat dit ook beter is voor massa
Is volgens mij ook zo.
Veel mensen zeggen dat 1-5 herhalingen gericht is op kracht is, 6-12 gericht op massa en erboven op uithouding.
Klopt ik doe 30 sec per rep, sindsdien maak ik de gains van m'n leven.

hoeveel sets en reps doe je dan? en met hoeveel kg?![]()
:zik doe altijd 20 setjes bankdrukken en dan ongeveer 50 reps per keer met 20kg (stang only).

6-12 reps word mij altijd vertelt voor massa. Heb je misschien onderbouwing voor je standpunt BVE?
Ik doe altijd 20 setjes bankdrukken en dan ongeveer 50 reps per keer met 20kg (stang only).
Klopt ik doe 30 sec per rep, sindsdien maak ik de gains van m'n leven.
minder gewicht, meer herhalingen
8x4 herh is gewoon te zielig bij dat gewicht
beter als je gewoon 5x8 doet (of wat jij het lekkerst vind) of te varieert tussen de verschillende sets door met gewicht en herh.
"dit is mijn mening dus geen bs over mijn mening"
Dat is 1000 x.... mooi aantal
---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------
1000 x 30 seconden,......lange training ook wel 15000 minuten voor 1 oefening.
Dat is 1000 x.... mooi aantal
---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------
1000 x 30 seconden,......lange training ook wel 15000 minuten voor 1 oefening.
Jij gaat zien "G"!

Er is geen succesformule die geldt voor iedereen . Het is een zoektocht maar op een dag zal je weten waar je 't best op reageert . Uitproberen !
Er is geen succesformule die geldt voor iedereen . Het is een zoektocht maar op een dag zal je weten waar je 't best op reageert . Uitproberen !