AndroidHealthClinic

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Gewoon afronden naar wat je wel kan idd.
En te laag beginnen is echt een pre.. Nu denk je nog van.. oooh dat kan ik makkelijk aan.
Maar je zal binnen de kortste keren vastlopen en haal je niet het maximale uit het schema.
Volg nou maar de excelsheet, en als je echt elke week wil verhogen moet je eerst rippetoe doen. Want daar verhoog je elke trianing. Als je dan vastloopt kan je billstar gaan doen.

zoals ik al zei...
 
Squat
Opwarmen
10 x 50 KG
Werksets
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 70 KG
5 x 75 KG
5 x 80 KG PR

Bench Press
Opwarmen
10 x 20 KG
10 x 30 KG
Werksets
5 x 40 KG
5 x 42.5 KG
5 x 45 KG
5 x 47.5 KG
5 x 50 KG Stop bitchin' just press it.

BOR vervangen door One Armed Dumbbell Row met 1 been op het bankje
5 x 16 KG
5 x 20 KG
5 x 22 KG
5 x 24 KG
5 x 24 KG

En wat pull ups & dips

Commentaar
Squat ging lekker vandaag, voelde de barbell niet eens meer liggen (tuurlijk, de druk wel, maar geen pijn). Alleen volgende keer wat beter opwarmen want had het eerste werksetje wat last van mijn rechter hamstring, verdween na even rusten. Bench Press ging heerlijk, had niet verwacht de 5 x 50 te halen, maar met opwarmen voelde het al goed, dus ik waagde het erop.

Voor de rest moet ik nog ergens op terug komen: Ik had aangegeven op gevoel te verhogen, en het advies van GNRR uit de weg geslagen. Ik kom hier op terug en ga dus nu wel de sheet invullen. Mede dankzij BeginnerBB.
 
Squat
Opwarmen
10 x 50 KG
Werksets
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 70 KG
5 x 75 KG
5 x 80 KG PR

Bench Press
Opwarmen
10 x 20 KG
10 x 30 KG
Werksets
5 x 40 KG
5 x 42.5 KG
5 x 45 KG
5 x 47.5 KG
5 x 50 KG Stop bitchin' just press it.

Top om dat soort uitspraken terug te lezen in verschillende logs:D

Gefeliciteerd met je PR op de squat. Vind ik erg sterk.
 
Top om dat soort uitspraken terug te lezen in verschillende logs:D

Sarcasme?:p

Gefeliciteerd met je PR op de squat. Vind ik erg sterk.

Dankje :D, Het is alleen wel paralel he, niet full. Dat is omdat ik al zo'n 4 jaar met een knie blessure rond loop. Het is nu niet zo ernstig meer, maar als ik Full Squats doe (alleen al met BW) beginnen men knieën te kraken.


Ik ben van plan om zo lang mogelijk Bill Starr vol te houden (Dan heb ik het niet over weken, maar over maanden). Ik heb net de sheet ingevult, en verhoog vanaf morgen dus ook niet meer op 'gevoel'. Train deze week nog op dinsdag, woensdag en vrijdag. Woensdag train ik puur om de DL goed onder de knie te krijgen.
 
Goed getraind :D!
 
Goed getraind !

Thanks snipe.

OT: Misschien als ik 17 ben, een jaartje lid van de PL bond (€39,50), en dan het NK Bankdrukken / PL mee doen (€7). Weet iemand wat je 'minimum' moet zijn bij de sub-junioren?
 
Ben ik zeker van plan:D
 
respect jonge ga zo door.
haha als ik dit zie, had ik ook gewenst dat ik eerder was begonne:p
 
respect jonge ga zo door.
haha als ik dit zie, had ik ook gewenst dat ik eerder was begonne:p

Haha, bedankt man.:D
It's never too late to build the body you want
 
Training van morgen aangepast.
Henk (Spanksta) gaat mij morgen helpen met de techniek van de DL, en we gaan ook wat filmpjes maken van andere onderdelen.
 
Training van morgen aangepast.
Henk (Spanksta) gaat mij morgen helpen met de techniek van de DL, en we gaan ook wat filmpjes maken van andere onderdelen.

:thumbs:, Goedzo Spankert! :D
Wel goed opletten he Bas :p.
 
Sarcasme?:p



Dankje :D, Het is alleen wel paralel he, niet full. Dat is omdat ik al zo'n 4 jaar met een knie blessure rond loop. Het is nu niet zo ernstig meer, maar als ik Full Squats doe (alleen al met BW) beginnen men knieën te kraken.

Schoenen uit, benen niet te ver uit elkaar (wel gewoon natural pose) en dip yourself as low as you can go. Ik had precies hetzelfde probleem met me knieen maar dit heeft serieuze verschil uitgemaakt. En dan nog een fiets-theorie dat ik heb gekregen van Beukwood, zorg ervoor (als je fietst) dat je als je trapt je benen niet op een gegeven moment geheel recht zijn maar hou ze licht gebogen. (dus ook niet te vaak op je trappers staan en trappen) Zijn kleine dingetjes die bij mij goed hebben geholpen.
 
Schoenen uit, benen niet te ver uit elkaar (wel gewoon natural pose) en dip yourself as low as you can go. Ik had precies hetzelfde probleem met me knieen maar dit heeft serieuze verschil uitgemaakt. En dan nog een fiets-theorie dat ik heb gekregen van Beukwood, zorg ervoor (als je fietst) dat je als je trapt je benen niet op een gegeven moment geheel recht zijn maar hou ze licht gebogen. (dus ook niet te vaak op je trappers staan en trappen) Zijn kleine dingetjes die bij mij goed hebben geholpen.

Oke, heel erg bedankt.
Ga het zeker proberen. :D
 
Voeding laatste tijd is goed.
Maaltijd op dit moment:
4 Boterhammen met boter en pindakaas.
1 L Melk
Heeft iemand tips voor voeding in het weekend? Het schiet er meestal bij in dmv laat opstaan etc.
Dan maar discipline tonen en om 7 uur men bed uit in het weekend?
 
Voeding laatste tijd is goed.
Maaltijd op dit moment:
4 Boterhammen met boter en pindakaas.
1 L Melk
Heeft iemand tips voor voeding in het weekend? Het schiet er meestal bij in dmv laat opstaan etc.
Dan maar discipline tonen en om 7 uur men bed uit in het weekend?

je hebt je rust nodig man, gewoon lekker uitslapen:P
gewoon veeeel junken in het weekend:D
 
Prachtige training Bas! Ik heb in het begin niet eens tot parallel gesquat, ben nu momenteel aan het verdiepen daarin :)

En uhm jah...probeer een automatisme te krijgen voor het vroeg opstaan ;) Ik sta bijna altijd vanzelf op om half 7 :D

Morgen ook knallen? Goed, ik ook!
 
Prachtige training Bas! Ik heb in het begin niet eens tot parallel gesquat, ben nu momenteel aan het verdiepen daarin :)

Morgen ook knallen? Goed, ik ook!

Thans Yosh. Ik ga nu dmv verkregen tips proberen toch van mijn knie problemen af te komen en dus dieper gaan squatten.
Morgen niet echt knallen, vooral aan de techniek van de DL werken. Maar dat kan natuurlijk ook erg zwaar zijn.
Ik hoop morgen te kunnen posten:
5 x 50 of 1 x 52.5??? BP filmpje.
1 x ? DL goede techniek filmpje.
 
Prachtige training Bas! Ik heb in het begin niet eens tot parallel gesquat, ben nu momenteel aan het verdiepen daarin :)

En uhm jah...probeer een automatisme te krijgen voor het vroeg opstaan ;) Ik sta bijna altijd vanzelf op om half 7 :D

Morgen ook knallen? Goed, ik ook!

Goedzo :D, ik squat ATTG, maar wel pussy weight nog.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven