jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja tuurlijk kan dat. maar dat zal een enkeling zijn. ik verwacht niet dat ik ineens 75+ weeg. en ik ga ook heus niet ineens onder de wat was het ? 68 ? zitten. ik vind het wel fijn om te weten hoeveel er van het forum WAARSCHIJNLIJK in dezelde klasse gaan uitkomen. voor degene die net op het randje zit ja dat kan nog veranderen.
maar als je het er niet in wilt zetten mij ook best, jij regelt het dus jij bepaald![]()
.hoe gaat dat gezegde ook al weer: "als je met iedereen door 1 deur wilt kom je uiteindelijk vast te zitten"![]()

ik wil niet de zeikerd uithangen, maar stel dat ik door blessures evengoed niet in staat ben om mee te doen, bij wie moet ik dit dan doorgeven? en hoeveel dagen/weken van te voren?
Geloof niet dat er een tijdsgrens is. Als je maar netjes belt om af te zeggen al is het een uur voor de wedstrijd vanwege een auto ongeluk op weg naar de match. Lijkt me sterk dat er een tijdsgrens is waarna je niet meer mag afzeggen.
Liever wel zo lang mogelijk van tevoren, zodat de organisatie rekening kan houden met het aantal te maken trofeeën. Misschien deze wedstrijd niet van toepassing, maar dat terzijde.ik wil niet de zeikerd uithangen, maar stel dat ik door blessures evengoed niet in staat ben om mee te doen, bij wie moet ik dit dan doorgeven? en hoeveel dagen/weken van te voren?

Misschien dombo vraag, maar is shoeisel verplicht? Doe het namelijk liever op blote poten of met sokken![]()