XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Haha dat wordt schoenen kopen voor mij dan, ik heb nu nog geen fatsoenlijke schoenen.

Niet helemaal. Stuk over sokken. Is dat als je op sokken tilt of waar ze aan moeten voldoen als je ze in die sportschoenen aan doet :P

Maar serieus. Schoenen moeten dus gedragen worden. Kijken of ik me Adidas zaalvoetbal schoenen aan doe of me regenlaarzen :) Ben benieuwd wat ik kan met schoenen aan. Doe dat nooit o.O

• Topic Starter Topic Starter
Haha dat wordt schoenen kopen voor mij dan, ik heb nu nog geen fatsoenlijke schoenen.

Als je thuis traind, kun je zelfs op je blote voeten trainen, maar de meeste sportscholen schrijven voor dat je sportschoeisel moet dragen.
En is het niet toegestaan om met buitenschoenen de gym te betreden.

Sportschoenen hoeven overigens niet duur te zijn...bij decathlon zijn ze vrij gunstig te krijgen.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Niet helemaal. Stuk over sokken. Is dat als je op sokken tilt of waar ze aan moeten voldoen als je ze in die sportschoenen aan doet :P

Maar serieus. Schoenen moeten dus gedragen worden. Kijken of ik me Adidas zaalvoetbal schoenen aan doe of me regenlaarzen :) Ben benieuwd wat ik kan met schoenen aan. Doe dat nooit o.O

Het is dus niet toegestaan om op sokken te tillen...ik vraag me af hoe jij strongman onderdelen in de buitenlucht traind...op je blote voeten ofzo ;)?
Wellicht is een soort van deadliftslipper iets voor je?

040_2.jpg

Kosten?

Vanaf €8,-

zijn neppe allstairs wel gewoon toegestaan?
die gebruik ik sinds kort als vervanging voor blote voeten

Ik heb Oly's voor SQ en BP en Deadlift schoenen voor ehm..ja..Deadlift.. :p

Goed dat ik het lees aangezien ik altijd op sokken squat

Een singlet is niet verplicht!
Gewoon een T-shirt en een sportbroek is ook al goed...net zoals je in de sportschool traind.

Nee hoor, me singlet staat me veel coïtusier. :p
Ik wil gewoon liften zoals ik officieel ook zou doen, al is het niet een 'boeiende' wedstrijd. :)

Nee hoor, me singlet staat me veel coïtusier. :p
Ik wil gewoon liften zoals ik officieel ook zou doen, al is het niet een 'boeiende' wedstrijd. :)

Voordat het te "sexy" wordt...bij DL kun je ervoor kiezen omdat alleen in een singlet te doen...geen T-shirt verplicht. Bij SQ en BP is wel een T-shirt verplicht...dames dienen bij alle 3 de lifts een T-shirt aan te hebben, anders zouden de scheidsrechters wellicht te zeer op andere dingen kunnen letten ;)
Een onderbroek is overigens ten allen tijde verplicht.

P.S...wegen mag naakt!

De weegruimte zal gesloten zijn en de enige personen, die er toegelaten worden zijn de lifter,
zijn coach of manager en de twee / drie scheidsrechters. De weegresultaten mogen
niet bekendgemaakt worden voordat alle lifters in die bepaalde categorie gewogen
zijn. Uit het oogpunt van hygiëne wordt de lifter verzocht om sokken te dragen.

5.
Lifters worden naakt gewogen of in ondergoed welke overeenkomen met de specificaties

zoals omschreven in het reglement en wat effectief niet het lichaamsgewicht van de lifter
verandert. In geval van twijfel omtrent het gewicht van ondergoed, mag worden

verzocht om naakt te worden hergewogen.

Doe dus geen sok ofzo in je onderbroek om "indruk" te maken...bij twijfel moet je in je blootje :p ;)

Laatst bewerkt:
I'm to sexy for my..underwear? ???

I'm to sexy for my..underwear? ???

:roflol: Je steekt de draak met me...en ik maar serieus blijven, hé :)

Ik zal eens kijken of er belangstelling bestaat voor een Naturisten PL wedstrijd ;)...in het Oude Griekenland deden de deelnemers aan de Olympische Spelen ook gewoon in hun blote kont mee, maar toen deden er overigens geen vrouwen mee ;).

nudist gaat beetje ver en wordt beetje lastig met deadliften :P

Een laag hangende zak is niks om over op te scheppen :( rofl

Terug
Naar boven