Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben benieuwd wat ik kan met schoenen aan. Doe dat nooit o.OHaha dat wordt schoenen kopen voor mij dan, ik heb nu nog geen fatsoenlijke schoenen.
Niet helemaal. Stuk over sokken. Is dat als je op sokken tilt of waar ze aan moeten voldoen als je ze in die sportschoenen aan doet
Maar serieus. Schoenen moeten dus gedragen worden. Kijken of ik me Adidas zaalvoetbal schoenen aan doe of me regenlaarzenBen benieuwd wat ik kan met schoenen aan. Doe dat nooit o.O
?zijn neppe allstairs wel gewoon toegestaan?
die gebruik ik sinds kort als vervanging voor blote voeten

Goed dat ik het lees aangezien ik altijd op sokken squat

Ik neem wel aan dat je iedere dag schone sokken aandoet, toch?
Oja...voordat die vraag komt...het is niet toegestaan om in je blootje mee te doen![]()

Een singlet is niet verplicht!
Gewoon een T-shirt en een sportbroek is ook al goed...net zoals je in de sportschool traind.

Nee hoor, me singlet staat me veel coïtusier.
Ik wil gewoon liften zoals ik officieel ook zou doen, al is het niet een 'boeiende' wedstrijd.![]()

Nee hoor, me singlet staat me veel coïtusier.
Ik wil gewoon liften zoals ik officieel ook zou doen, al is het niet een 'boeiende' wedstrijd.![]()

Je steekt de draak met me...en ik maar serieus blijven, hé 
...in het Oude Griekenland deden de deelnemers aan de Olympische Spelen ook gewoon in hun blote kont mee, maar toen deden er overigens geen vrouwen mee
.nudist gaat beetje ver en wordt beetje lastig met deadliften![]()

Een laag hangende zak is niks om over op te scheppenrofl