MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

• Topic Starter Topic Starter
Och och iedereen maakt die fout:p.

Het is Christophe, niet Christopher.

:o Sorry, ik dacht dat jij de R gewoon vergeten was, want ik ken verschillenden die Christopher heten...Christophe is vrij uniek, toch?
Ik heb het uiteraard aangepast :)

ff offtopic
@Rene ik heb nog steeds niks van de NPB gehoord over me lidmaatschap.
Kan dit kloppen ?

ff offtopic
@Rene ik heb nog steeds niks van de NPB gehoord over me lidmaatschap.
Kan dit kloppen ?

Dat kan!

De ledenadministratie gaat met name via de KNKF...ik heb 2 seizoenen moeten wachten voordat ik uiteindelijk mijn sportpas met federatienummer kreeg...maar inmiddels gaat e.e.a. toch wel wat sneller.

Ik zou me geen zorgen maken, komt helemaal goed.
Als je in de toekomst meedoet aan een wedstrijd gewoon zorgen voor een geldig legitimatiebewijs.
Heb je er al over nagedacht voor welke club je eventueel wilt gaan liften?

Ik ga morgen naar Leon, en dan zal ik voor alle zekerheid effies navragen :)

Dat kan!

De ledenadministratie gaat met name via de KNKF...ik heb 2 seizoenen moeten wachten voordat ik uiteindelijk mijn sportpas met federatienummer kreeg...maar inmiddels gaat e.e.a. toch wel wat sneller.

Ik zou me geen zorgen maken, komt helemaal goed.
Als je in de toekomst meedoet aan een wedstrijd gewoon zorgen voor een geldig legitimatiebewijs.
Heb je er al over nagedacht voor welke club je eventueel wilt gaan liften?

Ik ga morgen naar Leon, en dan zal ik voor alle zekerheid effies navragen :)

Geen idee, hoe zit dat dan in elkaar ? :o

Ik doe ook mee!

Daniel Ammeraal

zet mijn naam er ook maar bij dan: rick leeman

Ik heb nog 2 vrienden kunnen strikken (zitten niet op het forum hier) dus die zullen zich ook inschrijven een dezer dagen:).

Suggestie: gewichtsklasses toevoegen bij deelnemerslijst?

haha daar dacht ik gister ook aan ja. zou wel graag weten wie er ongeveer van mij gewicht is duss..

Deelnemers lijst geupdate, tot op heden hebben zich 15 man aangemeld...ik kan leeftijden en gewichten vermelden, indien dat in de avatar van iemand vermeld staat...zoniet zal men mij dat toch effies moeten meedelen :)

Laatst bewerkt:
staat onder mijn avatar :)

Weet mijn gewicht niet precies. Ergens rond de 125.

Deelnemers lijst geupdate, tot op heden hebben zich 15 man aangemeld...ik kan leeftijden en gewichten vermelden, indien dat in de avatar van iemand vermeld staat...zoniet zal men mij dat toch effies moeten meedelen :)

Wordt wel erg uitgebreid dan. Zou me niet zo druk maken om al die details te gaan vermelden. Gewicht weet je toch pas officieel na de meting op de wedstrijd.

Ik denk eerlijk gezegd dat ik boven de 110 ga komen ben nu 108kg dus:p.

Terug
Naar boven