AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Ik heb er ook geen bezwaar tegen als die lijst met namen erop gezet wordt, leuk toch

dit staat op de site van NPB: (er staat 22 april ???)

22.04.2010. Beginnerswedstrijd Papendal (Arnhem), klik hier!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het inmiddels aangepast op de website van de NPB! :)
Nogmaals mijn excuses voor de onduidelijkheid die daardoor wellicht is ontstaan :o.

ooh ja we vergeven het je wel hoor huggy!
zelfs jij kan fouten maken he :p

voor de mensen die namen van deelnemers willen zien: als je je eigen naam doorgeeft kan Huggy ze op de eerste pagina vermelden. Anders moeten hij of Leon Smeets aan iedere aanmelding gaan vragen of dat okay is. Zelf doen hier is sneller.

heb mijn naam hier al een keer gepost
mike oerlemans

Ruben Kramers

heb er ook geen probleem mee. Vincent Schrijen

Niels van der Klauw

Christophe Rebreyend

Jan Willem de Graaf

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Mijn fout...zal het zo spoedig mogelijk herstellend :o

maakt niet uit, ik dacht alleen oeps is het 1 maand eerder ? daarom had ik het je gevraagd

Fawaz Khoshaba in tha house.

Jorg van de Water
ben best benieuwd wat ik zou moeten tillen om een beetje goed uit te komen in mijn klasse.
xtje aan ilja vragen die was er vorig jaar ook bij duss zal wel weten.

Laatst bewerkt:
vlugge jaapie.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

j/k niels rook

Zijn belgen ook toegelaten? Ik en gerre willen in de toekomst wel eens een wedstrijd meedoen:)

• Topic Starter Topic Starter
In de 1e post heb ik inmiddels een deelnemerslijst geplaatst...als er fouten met namen staan, laat het me dan weten.
Het is geen alfabetische of chronologische volgorde, gewoon willekeur van mijn kant ;)
Deze lijst is overigens niet compleet...aanvullingen volgen zodra ik meer gegevens ter beschikking heb :).

Och och iedereen maakt die fout:p.

Het is Christophe, niet Christopher.

Terug
Naar boven