AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zou de beginnerswedstrijd voor mij ook wel erg toepasselijk zijn, zeker na het debacle van afgelopen zondag :o ;)

Heb me ook aangemeld. Heb 0 ervaring met powerliften dus Lijkt me wel interessant.

Hopelijk gaat het een beetje vooruit. Ik heb zo ooit eens een wedstrijd gedaan van 11 u in de voormiddag tot zeven uur 's avonds :)

Lijkt me niet dat dat dan een wedstrijd met maar 20 man was ;)

We hebben net 2 NK's achter de rug...en die duurden geen 8 uur.
Daarna kun je natuurlijk wel nog samen effies :klink: en dat kan natuurlijk wel uitlopen :D

helaas moet ik dit afzeggen ivm een tussenwervelblessure. haal mij maar uit de lijst

Veel beterschap kerel.
Laat het goed behandelen en genezen, want anders kan het een heel hardnekkige blessure zijn.
Ik heb er ruim 20jaar "last" van gehad.
Kon wel functioneren, maar het was altijd wat met mijn rug.
Mijn advies: Zoek de beste behandeling, geef het de tijd om te genezen, en als je rug weer goed voelt voorzichtig gaan deadliften enzo. :thumb:
Veel succes.

Veel beterschap kerel.
Laat het goed behandelen en genezen, want anders kan het een heel hardnekkige blessure zijn.
Ik heb er ruim 20jaar "last" van gehad.
Kon wel functioneren, maar het was altijd wat met mijn rug.
Mijn advies: Zoek de beste behandeling, geef het de tijd om te genezen, en als je rug weer goed voelt voorzichtig gaan deadliften enzo. :thumb:
Veel succes.

danke schön meine Herr Hummer :D ... ja ik train wel gewoon door, maar doe geen squats, deads, cleans etc en andere dingen die me rug veel belasten voorlopig. ik kom wel vaker bij een heel goede manueel therapeut. hij heeft me ook goed geholpen met andere blessures en checkt alles 3 dubbel.
op dit moment moet het dus gewoon genezen, alles staat verder goed en functioneert normaal. heb alleen wel pijn steeds, maar dat gaat wel weer over met de weken.

danke schön meine Herr Hummer :D ... ja ik train wel gewoon door, maar doe geen squats, deads, cleans etc en andere dingen die me rug veel belasten voorlopig. ik kom wel vaker bij een heel goede manueel therapeut. hij heeft me ook goed geholpen met andere blessures en checkt alles 3 dubbel.
op dit moment moet het dus gewoon genezen, alles staat verder goed en functioneert normaal. heb alleen wel pijn steeds, maar dat gaat wel weer over met de weken.
Goed bezig dan, en ik heb weer de zoveelste onnodige post geplaatst. :D

zuur leeman. ik heb ook nogsteeds knie blessure. kan wel alles alleen kan ik bij lange na niet gaan tillen wat ik zou kunnen.. maar helemaal niet mee kunnen doen is wel egt shit.
suc6 met herstel!

Volgens mij zou de beginnerswedstrijd voor mij ook wel erg toepasselijk zijn, zeker na het debacle van afgelopen zondag :o ;)

Wel erg klote voor je, maar beginner ben je zeker niet !! nu ben je wel de volgende keer extra gemotiveerd denk ik om te knallen. En zelfs ervaren atleten moeten dus scherp blijven...

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

helaas moet ik dit afzeggen ivm een tussenwervelblessure. haal mij maar uit de lijst

jammer Leeman !!

Wel erg klote voor je, maar beginner ben je zeker niet !! nu ben je wel de volgende keer extra gemotiveerd denk ik om te knallen. En zelfs ervaren atleten moeten dus scherp blijven...

Ik ben extra gemotiveerd om mijn gezond verstand te gebruiken ;)
Een NK zorgt altijd voor meer stress dan een gewone competitie wedstrijd.
Een eerste beurt moet gewoon safe zijn...dan maar met een beduidend lager gewicht beginnen, waardoor je lekker in de wedstrijd komt en grotere sprongen nemen...een risico nemen kun je eventueel in de laatste beurt...niet al in de eerste!

eey huggy, ik weet niet van wie je de naam hebt gekregen want hij zit niet hier op het forum maar ''Barv van den doel'' moet ''BarT van den Doel'' zijn hoor ik net van een klasgenoot. dat is een kamergenoot van hem. heb hem pas ook gesproken.

Laatst bewerkt:
eey huggy, ik weet niet van wie je de naam hebt gekregen want hij zit niet hier op het forum maar ''Barv van den doel'' moet ''BarT van den Doel'' zijn hoor ik net van een klasgenoot. dat is een kamergenoot van hem. heb hem pas ook gesproken.

Sorry, typfoutje :o...heb het hersteld!

haha ok kan gebeuren he :P

Update deelnemerslijst...er hebben zich inmiddels 21 kandidaten gemeld! :)

Terug
Naar boven