XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

loop er al mee sinds kerst. Dat is ook al 2 maanden geleden. We zien wel.

• Topic Starter Topic Starter
klinkt interessant. Eerst maar eens kijken hoe me linkerhand zich hersteld eer ik ja of nee zeg. Lijkt me een interesante ervaring :D

???
O.K. je hebt last van je voorpoot ;)
Maar ik lees je log en je breekt het ene pr na het andere, en geeft aan dat je de laatste paar weken flink progressie aan het boeken bent.

Ik kan niet vaak genoeg beklemtonen dat het bij deze wedstrijd gaat om ervaring op te doen...niet om het verbreken van records!

In me log zie je geen zware deads en rug oefeningen voor bij komen vanwege de poot. Rest is nog gewoon goed te doen. Kan natuurlijk ook gewoon alleen mee doen op de bench en squat :P

Ik wil misschien ook wel meedoen....

haha, nog nooit een wedstrijd meegedaan daarom, en wilde even advies aan G-Men vragen waar ik vaak mee mag trainen :D

maar ok ik doe mee dan :D

Ik kan me niet voorstellen dat G-Men er iets op tegen zou hebben ;)
Fijn dat je meedoet...niet vergeten een mailtje te sturen naar Leon Smeets, O.K? :)

Ik zal dan maar de coach gaan uithangen denk.

Misschien dat ik ook mee ga doen, ff over nadenken nog.

Klinkt erg leuk!

Als het met mijn schouder binnenkort beter gaat, wil ik graag meedoen. Ben benieuwd hoe zo'n wedstrijd gaat.

Leuk initiatief , ik denk dat ik ook wel mee ga doen ik ben dan nog een weekje 17 :)

wat is de uiterste aanmeld datum knuffelbeer? dit ivm onderrugblessure op dit moment

Leuk dat er zoveel forumleden zijn die het voornemen hebben om mee te doen :). Hopelijk blijft het niet alleen bij een voornemen, want ik lees heel veel: "misschien, als, denken over...".

Deze kans doet zich slechts één keer per jaar voor!
En zoals reeds gezegd, we verwachten op die wedstrijd geen nieuwe records! Het gaat om het op doen van ervaring. Je hebt niets te verliezen!
En misschien raken dan wel enkele mensen "besmet" en gaan ze vaker het powerliftplankier op.

Dus geen smoesjes verzinnen om thuis te blijven a.u.b. ;)

Arnhem is voor mij ook wel in de buurt, kom sowieso kijken en misschien dat ik me ook wel inschrijf...zijn er een max. aantal plaatsen of?

wat is de uiterste aanmeld datum knuffelbeer? dit ivm onderrugblessure op dit moment

Er is mij (nog) niets bekend van een uiterste aanmeld datum.
Je kunt je toch ook aanmelden onder voorbehoud en als het echt niet gaat doorgeven dat het niet gaat i.v.m. je blessure? :)

Terug
Naar boven