XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Hey Rene,

Mag ik ook meedoen als beginnend powerlifter? Kan ik mijn raw bench en deadlift eens laten pieken. Squat zal een HELE lastige worden, hahaha.

Grtz

• Topic Starter Topic Starter
Hey Rene,

Mag ik ook meedoen als beginnend powerlifter? Kan ik mijn raw bench en deadlift eens laten pieken. Squat zal een HELE lastige worden, hahaha.

Grtz

Hahaha, vrees dat je na je debuut bij Atlas niet meer als beginner zult worden beschouwd ;)

En voor jouw veranderen we gewoon het reglement, voeren we de frontsquat in ;)

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Is ook zo, het is een typfout van Huggy. :o

Inderdaad typfout! :o (heb het snel hersteld, voordat anderen ook mijn dommigheid kunnen constateren ;)...thnx dat jullie me er op geattendeerd hebben :))
Hieronder de leeftijdscategoriën vastgesteld volgens de IPF!

Sub junior; Heren;
Vanaf de dag dat hij 14 jaar wordt tot het gehele kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 18 jaar.

Junior: Heren;
Vanaf 1 januari van het kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 19 jaar tot het volle kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 23 jaar.

Master Heren 1;
Vanaf 1 januari van het kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 40 jaar tot het volle kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 49 jaar.

Master Heren 2;
Vanaf 1 januari van het kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 50 jaar tot het volle kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 59 jaar.

Master Heren 3;
Vanaf 1 januari van het kalenderjaar waarin hij de leeftijd bereikt van 60 jaar en/of ouder.

Voor dames gelden dezelfde leeftijdscategoriën!

Laatst bewerkt:
voor de mensen die willen meeoden,

Kom eerst even lekker gezellig kijken bij het NK in Cuijk, kan je de sfeer proeven de regels leren en beurten in actie zien en tevens ook huggybear in actie.
Dan zul je zien dat het er gemoedelijk aan toe gaat vooral na de wedstrijd.
Zijn er ook mensen om tips vragen, en kunnen we gezellig een :klink:drinken of een :pepsi: of chocomel en een :burger: eten.

Kom eerst even lekker gezellig kijken bij het NK in Cuijk, kan je de sfeer proeven de regels leren en beurten in actie zien en tevens ook huggybear in actie.
Zijn er ook mensen om tips vragen, en kunnen we gezellig een :klink:drinken of een :pepsi: of chocomel en een :burger: eten.

Sounds like a plan!
Ik ben er ook bij. :)

Klinkt inderdaad heel goed, maar voordat er een verkeerde indruk ontstaat...ik kom op het NK PL weliswaar in actie, maar niet als deelnemer!:o
Ik help als lader/vanger.
Ik doe wel mee aan het NK BD op 14 maart! :)

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Behalve leeftijdscategoriën zijn er ook nog gewichtsklassen:

Mannen:
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]56.0 kg Class up to 56.0 kg.
60.0 kg Class from 56.01 to 60.0 kg.
67.5 kg Class from 60.01 to 67.5 kg.
75.0 kg Class from 67.51 to 75.0 kg.
82.5 kg Class from 75.01 to 82.5 kg.
90.0 kg Class from 82.51 to 90.0 kg.
100.0 kg Class from 90.01 to 100.0 kg.
110.0 kg Class from 100.01 to 110.0 kg.
125.0 kg Class from 110.01 to 125.0 kg.
125+ kg Class from 125.01 to unlimited

Vrouwen:
48.0 kg Class up to 48.0 kg.
52.0 kg Class from 48.01 to 52.0 kg.
56.0 kg Class from 52.01 to 56.0 kg.
60.0 kg Class from 56.01 to 60.0 kg.
67.5 kg Class from 60.01 to 67.5 kg.
75.0 kg Class from 67.51 to 75.0 kg.
82.5 kg Class from 75.01 to 82.5 kg.
90.0 kg Class from 82.51 to 90.0 kg.
90+ kg Class from 90.01 to unlimited.

Dames zijn overigens ook van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de beginnerswedstrijd!!!:)
[/FONT][/FONT]

Tegen die tijd val ik al in de 100kg+ :S

En hier ook:).

Trouwens, chopper, als die smolov van je goed uitpakt zou je dat squat record serieus nog wel eens kunnen gaan verbreken!

:banana:Er zijn inmiddels al 5 (!) aanmeldingen van forumleden bij Leon binnen gekomen! :)

Ik zit er sterk over te denken om eens te komen kijken.

Ik zit er sterk over te denken om eens te komen kijken.

Hummer, je hebt laatst eens het idee geopperd om wellicht in de toekomst aan BDwedstrijden te gaan doen.
Waarom niet nu meedoen, dan doe je meteen ervaring op?
Bij de NPB kennen we geen leeftijdsdiscriminatie ;)
En de NPB organiseerd ook rawwedstrijden PL/BD (allen zijn die helaas geannuleerd wegens te weinig deelnemers) :(

Indeed Hummer!

Hummer, je hebt laatst eens het idee geopperd om wellicht in de toekomst aan BDwedstrijden te gaan doen.
Waarom niet nu meedoen, dan doe je meteen ervaring op?
Bij de NPB kennen we geen leeftijdsdiscriminatie ;)
En de NPB organiseerd ook rawwedstrijden PL/BD (allen zijn die helaas geannuleerd wegens te weinig deelnemers) :(
Vroeger deed ik alleen aan wedstrijden mee om te winnen.
Ik moest iig een goede kans maken.
Mijn eigenwaarde is inmiddels wel al zo'n eind gezakt, dat ik dat niet meer verwacht...
Maar ik wil me niet helemaal belachelijk maken door met mijn dikke lichaam op een bank te gaan liggen en net mijn eigen lichaamsgewicht te drukken!
(Ik heb ook niet zo'n strak pakje als nodig is op een wedstrijd...)
Dus, of ik moet snel 50kg afvallen om enigszins een respectabele beurt te maken, of ik moet heel snel mijn bank 90kg omhoog zien te krijgen!
Beiden zie ik niet gebeuren eigenlijk... :o
Mag ik eerst eens komen kijken..? ;)

Vroeger deed ik alleen aan wedstrijden mee om te winnen.
Ik moest iig een goede kans maken.
Mijn eigenwaarde is inmiddels wel al zo'n eind gezakt, dat ik dat niet meer verwacht...
Maar ik wil me niet helemaal belachelijk maken door met mijn dikke lichaam op een bank te gaan liggen en net mijn eigen lichaamsgewicht te drukken!
(Ik heb ook niet zo'n strak pakje als nodig is op een wedstrijd...)
Dus, of ik moet snel 50kg afvallen om enigszins een respectabele beurt te maken, of ik moet heel snel mijn bank 90kg omhoog zien te krijgen!
Beiden zie ik niet gebeuren eigenlijk... :o
Mag ik eerst eens komen kijken..? ;)

Belachelijk maken?
Wat een onzin...jij maakt met jouw stats nog altijd behoorlijk indruk en ik denk niet dat er zovelen zijn die 150kg of meer kunnen drukken.
Kijken mag je op het NK PL/BD...meedoen bij de beginnerswedstrijd :p

Ik ben nog geen opa (denk ik...) :rolleyes:

Ik schat (op een heel goede dag)
Squat: 200kg (als mijn knie niet ontploft...)
Bankdrukken: 150kg (als mijn elleboog niet desintegreerd)
Deadlift: 220kg (als mijn tussenwervel op zijn plaats blijft zitten, en "zie squat)
Bij een lichaamsgewicht van zo'n 145kg... :o
I think I'll pass... :D

Hmmm....
Neeuuh. :p

Ja en neem Junior meteen ook mee ;)
Om te kijken wel ja. :thumb:

Terug
Naar boven