nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Waarschijnlijk omdat veel mensen hem aanmoedigden om mee te doen.![]()
zal daarom zijn zeker
ik vind het wel grappig 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk omdat veel mensen hem aanmoedigden om mee te doen.![]()
ik vind het wel grappig 
motiveert wel denk ik. Road to be bigger than my dad xDhet is zoiezo al vet als je dezelfde sport als je pa doet toch ?motiveert wel denk ik. Road to be bigger than my dad xD
maar dat bigger gaat nog wel een tijdje duren denk ik..In de lengte ga je me dit jaar nog wel voorbij hoor.hahaha ja is wel vetmaar dat bigger gaat nog wel een tijdje duren denk ik..

haha als het goed is komt die massa die jij bedoelt voorlopig nog niet bij hemzou niet goed zijn.
gaat een groot en langdurige zit festijn worden dus![]()

Zwaargewichten zijn overigens meestal altijd als laatste Falstyr![]()

.Ik moet dan zeker als eerste, ook omdat ik de laagste gewichten heb. En zoveel mensen... Ik durf niet meer.![]()

Ik moet dan zeker als eerste, ook omdat ik de laagste gewichten heb. En zoveel mensen... Ik durf niet meer.![]()

Ik moet dan zeker als eerste, ook omdat ik de laagste gewichten heb. En zoveel mensen... Ik durf niet meer.![]()
Dus maak je niet ongerust: in de sportschool is het drukker!
Zoveel mensen? Dat is nu juist het probleem met PL hier in Nederland: bijna geen publiek.Dus maak je niet ongerust: in de sportschool is het drukker!
![]()
Dat klopt inderdaad...de publieke belangstelling valt meestal nogal tegen 
Deze keer komt in principe overeen met in feiteUpdate deelnemerslijst...we hebben (bijna) 30 deelnemers!![]()