MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Laatst bewerkt:
hahaha ja is wel vet ;) maar dat bigger gaat nog wel een tijdje duren denk ik..
In de lengte ga je me dit jaar nog wel voorbij hoor. ;)
En die massa die over mijn riem hangt, kun je maar beter proberen te vermijden.
Maar het ziet er niet naar uit dat je daar last van gaa hebben. :thumb:

haha als het goed is komt die massa die jij bedoelt voorlopig nog niet bij hem :p zou niet goed zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Update deelnemerslijst...we hebben (bijna) 30 deelnemers! :banana:

gaat een groot en langdurige zit festijn worden dus :D

gaat een groot en langdurige zit festijn worden dus :D

Valt wel mee...op PL/BD wedstrijden gaat het normaal ook allemaal vrij vlot.
Maar ik neem aan dat deelnemers zich die dag hebben vrijgemaakt en ook niet moeilijk zullen doen als ze niet meteen aan de beurt zijn.

Zwaargewichten zijn overigens meestal altijd als laatste Falstyr :p

verdorie dan moet ik ook als een van de laatste :(

Ik moet dan zeker als eerste, ook omdat ik de laagste gewichten heb. En zoveel mensen... Ik durf niet meer. :(

Ik moet dan zeker als eerste, ook omdat ik de laagste gewichten heb. En zoveel mensen... Ik durf niet meer. :(

Ladies first :)
Nu al last van plankenkoorts?
Ik weet zeker dat je absoluut geen reden zult hebben om je te schamen en dat niemand de draak met je zal steken!
Het is een beginnerswedstrijd, bedoeld om ervaring op te doen...en als het bij de een of ander mis zal gaan, wat maakt dat dan uit?
En het is zeker leuk als iemand indrukwekkende stats heeft...maar ik vind het op zulke momenten leuker om te zien als iemand een mooie techniek neerzet!
En dan laat jij die heren maar eens effies zien hoe je moet SQ/BP/DL ;)

En zoveel mensen... Ik durf niet meer. :(

Niemand is daar om iemand af te zeiken, maar gewoon om leuk te tillen. (en hopelijk geeft deze wedstrijd de motivatie aan iedereen om zich in te schijven bij de bond om voortaan mee te doen aan wedstrijden!)

Begin qua eerste beurt niet te hoog, maar neem een gewicht welke je zeker weet dat je die goed kan! Geeft zelfvertrouwen en op die manier kan je een beetje in de wedstrijd komen.

Zoveel mensen? Dat is nu juist het probleem met PL hier in Nederland: bijna geen publiek. :( Dus maak je niet ongerust: in de sportschool is het drukker!:D

Terug
Naar boven