Fitness Seller

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

• Topic Starter Topic Starter
Over precies één maand is het zover :)...dan laat aanstormend talent hun kunstjes zien op de beginnerswedstrijd ;)

woow 30 deelnemers al. ben benieuwd mijn knie gaat nog steeds niet super.. dat word een goeie bench zetten anders ga ik huilen :( xD

Ik zit te twijfelen over mijn openers. :p
Zal afhangen van mijn 2x2xhuidige 1 RM's en kijken hoe dat gaat.

Heb er in ieder geval ****ING zin in!

Laatst bewerkt:
Ik zit te twijfelen over mijn openers. :p
Zal afhangen van mijn 2x2xhuidige 1 RM's en kijken hoe dat gaat.

Heb er in ieder geval ****ING zin in!

Ik zou je willen adviseren om op je eerste wedstrijd als openers een gewicht te nemen waarmee je in training een tripple kunt maken :)

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Update deelnemerslijst ! :)

Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen, zit die dag alleen krap kwa tijd. Is er al iets bekend over de begin- en eindtijd van de wedstrijd?

Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen, zit die dag alleen krap kwa tijd. Is er al iets bekend over de begin- en eindtijd van de wedstrijd?

Ik heb daar de bondscoach en diverse bestuursleden al naar gevraagd...afgelopen jaren begon de wedstrijd altijd om 12.00...ga er maar vanuit dat het dit jaar vroeger wordt i.v.m. het aantal deelnemers.
Iedereen wordt eerst nog gewogen en in een groep/klasse ingedeeld.
Als hierover een definitief besluit genomen is licht ik jullie uiteraard in!:)

mogen zwaar gewichten niet gewoon wat later komen wegen? :P

Ben erg benieuwd. Wil voor mezelf eindelijk de 220kg squat gaan doorbreken daar en een wedstrijd bench beurt rond de 120-130kg neer zetten. En deadliften zien we wel. Een 160-180kg is wel voldoende hehe.

mogen zwaar gewichten niet gewoon wat later komen wegen? :P

Ben erg benieuwd. Wil voor mezelf eindelijk de 220kg squat gaan doorbreken daar en een wedstrijd bench beurt rond de 120-130kg neer zetten. En deadliften zien we wel. Een 160-180kg is wel voldoende hehe.

Nee!
Iedereen deelnemer dient op een bepaald tijdstip aanwezig te zijn...b.v. als tussen 10.30-11.00 weging is moet je zorgen dat je dan daar bent.
Tevens is het ook wel zo sportief om de deelnemers die voor je en na je aan de beurt zijn mentaal te ondersteunen...laten we niet alleen maar met ons zelf bezig zijn, O.K.? :p ;)

ik doe juist deze sport zodat ik niet met anderen bezig hoef te zijn. anders zou ik wel een teamsport gaan doen ofzo :P

ik doe juist deze sport zodat ik niet met anderen bezig hoef te zijn. anders zou ik wel een teamsport gaan doen ofzo :P

Je zult beslist veel vrienden hebben, toch ;)
Powerlifting is inderdaad geen teamsport (kan het wel zijn als als clubteam of landsteam het tegen een andere club of land opneemt).
Maar laten we wel sportief blijven en ook belangstelling en respect tonen voor de prestaties van anderen!

Laten we eerlijk zijn met dit soort uitspraken maak je iig niet veel vrienden

Laten we eerlijk zijn met dit soort uitspraken maak je iig niet veel vrienden

kan et me wel voorstellen, der komen bijna 30 deelnemers :o

vorige keer bij dj's waren er geloof ik 11/12 ofzo en toen waren we al 3/4 uur bezig, lets face it... je wil toch een keer naar huis

kan et me wel voorstellen, der komen bijna 30 deelnemers :o

vorige keer bij dj's waren er geloof ik 11/12 ofzo en toen waren we al 3/4 uur bezig, lets face it... je wil toch een keer naar huis

Op het NK BD waren er meer dan 70 deelnemers!
Ik maak me die dag gewoon vrij...en of dan de wedstrijd om 15.00 of om 17.00 is afgelopen boeit me niet zo...laten we er gewoon een gezellige dag van maken met zijn allen! :)

Met dit soort uitspraken ben je naar mijn mening niet welkom voor het sport. De NPB wilt juist mensen aantrekken tot het sport en niet afstoten met zulk asociaal uitspraken. ;)
Dan schijn ik nog slecht te zijn in me uitspraken maar damn wat span jij de kroon zeg.

Gelukkig is jouw mening verder niet erg relevant. Ik kom als het goed is iig wel even meegluren.

Faltstyr heeft eerlijk zijn mening gezegd...dat moet kunnen...je hoeft het daar niet mee eens te zijn (hetgeen ik eerlijk gezegd dus ook niet ben!).

Maar het is inmiddels bekend hoe laat e.e.a. gaat plaatsvinden! :)

Verzamelpunt: krachtsportruimte Papendal
Weging: 9.00 uur - 10.00 uur
Aanvang: 10.30 uur

Naar verwachting zal de wedstrijd met het huidige aantal deelnemers tegen de klok van 13.30 weer afgelopen zijn.
Het betreft immers een rawwedstrijd en geen gearwedstrijd waar het aantrekken van suits/shirts ook allemaal tijd kost.

Reken me er niet op af als het 14.00 zou worden ;)

Ai lekker vroeg:p.

Zo overdreven lang duurt het allemaal niet, ik zie het probleem niet echt.

Terug
Naar boven