MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

was maar grapje. denk toch niet dat ik zo'n pokke eind ga reizen en halve dag op me reet ga zitten om maar 3x te benchen ? hehehe :P

Je kan lopen vanuit Station Arnhem richting Bouriciusstraat (ongeveer 7 mins), vanuit daar neem je bus 105s richting Maarsbergseweg. Vanaf daar is het ca. 5 mins lopen richting Papendal. Je kan het opzoeken via 9292ov.nl. :)

Plaats: Arnhem
Straat: Papendallaan 3

Dit is gewoon een tip just in case. :p

Ja, had ik al opgezocht... maar ik ben niet zo goed met coördineren, raak vrij snel 'verdwaald' :rolleyes: (tja, vrouw he...) dus ik wilde het eerst ff zo proberen.

misschien een domme vraag, maar wat is de volgorde van de oefeningen ?
Dus b.v. eerst bench dan squat en dan deadlift of anders ??

misschien een domme vraag, maar wat is de volgorde van de oefeningen ?
Dus b.v. eerst bench dan squat en dan deadlift of anders ??

Denk dat je klote gaat Deadliften als je dat direct na het Squaten moet doen. :o
SQ-BP-DL is de volgorde. :p

ik heb me al een tijdje uitgeschreven, maar krijg wel mailtjes van leon. terwijl ik hem al een mail had gestuurd dat ik niet mee kan doen..vaag

Tja...het zou wel zo netjes zijn als je je bij Leon persoonlijk afmeldt...ik ben immers niet de organisator van de Beginnerswedstrijd...ik "ronsel" slechts ;)

Ik vind het wel jammer dat je niet wilt meedoen omdat jij je prestaties "pathetic" ofwel beneden de maat vind om welke reden dan ook :rolleyes:.
Je kunt toch ook zoals Chopperbob terecht aangeeft b.v. wel nog benchen?

Squat, deadlift en bench heb ik de afgelopen weken amper gedaan waardoor het gevolg is dat mijn totaal echt met 70 kilo is gekelderd. Wat mij uitermate frustreert. Zeker als je strijdlustig als ik bent ingesteld is het niet leuk om een wedstrijd te draaien onder je kunnen.... Vandaar de beslissing. Daar tegenover staat dat het wel een leuke ervaring is.

Terug
Naar boven