- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb begrepen dat de aantrekkelijke vrouwen ook "gewoon" in een string of hipster mogen aantreden.
Maar vraag dat even aan Huggy.![]()
Yep. Als je er 20 cm onder wilt zitten: ga je gang. Alleen onderin niet met je ellebogen je knieen aanraken, verder mag het gewoon.
Staat direct naast het platform op je te wachten.
Zal huggy moeten bevestigen, maar het lijkt me bij deze wedstrijd wel. Zolang de scheidsrechters maar kunnen zien of je diep genoeg zit. Dus geen burka.![]()
.Ik heb begrepen dat de aantrekkelijke vrouwen ook "gewoon" in een string of hipster mogen aantreden.
Maar vraag dat even aan Huggy.![]()
Het betreft een beginnerswedstrijd powerlifting, geen peepshow 

Het lijkt me héél bijzonder te zien hoe de strond de zaal in vliegt tijdens één van jouw veelvoorkomende ongelukjes tijdens het kniebuigen dan!

Laat mij dit dan bepalen, jij doet al zo veel andere dingen voor de NPB.Het betreft een beginnerswedstrijd powerlifting, geen peepshow
Daarbij wie bepaald wat aantrekkelijk is, smaken verschillen, toch?![]()

Laat mij dit dan bepalen, jij doet al zo veel andere dingen voor de NPB.![]()

Het lijkt me héél bijzonder te zien hoe de strond de zaal in vliegt tijdens één van jouw veelvoorkomende ongelukjes tijdens het kniebuigen dan!
Ik ga wel een héél eind uit de weg staan dan!![]()

Nu weet ik ook waardoor ik bij het NK trucktrekken nauwelijks vooruit kwam...die gladde ondergrond, was die soms ook veroorzaakt door één van jouw ongelukjes?![]()
En iedereen de fungames maar de schuld geven.

Ik doe niet meer mee, mijn stats op de grote drie zijn echt pathetic...... Mocht ik toch nog meedoen dan zal ik alsnog aanmelden.
Moet ik Leon nog een mail sturen Huggy?
Ik doe niet meer mee, mijn stats op de grote drie zijn echt pathetic......

Ik doe niet meer mee, mijn stats op de grote drie zijn echt pathetic...... Mocht ik toch nog meedoen dan zal ik alsnog aanmelden.
Moet ik Leon nog een mail sturen Huggy?

.Oproepje: ik zoek vervoer! Is er iemand die mij een stukje kan en wil meenemen? Ik kan met de trein naar Arnhem bijvoorbeeld, maar voor dat laatste stukje heb ik dan iemand nodig...