MuscleMeat

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Ik heb begrepen dat de aantrekkelijke vrouwen ook "gewoon" in een string of hipster mogen aantreden.
Maar vraag dat even aan Huggy. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Yep. Als je er 20 cm onder wilt zitten: ga je gang. Alleen onderin niet met je ellebogen je knieen aanraken, verder mag het gewoon.

Staat direct naast het platform op je te wachten.

Zal huggy moeten bevestigen, maar het lijkt me bij deze wedstrijd wel. Zolang de scheidsrechters maar kunnen zien of je diep genoeg zit. Dus geen burka. :P

Ik kan slechts beamen wat dj_prheak hier heeft geschreven :).

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ik heb begrepen dat de aantrekkelijke vrouwen ook "gewoon" in een string of hipster mogen aantreden.
Maar vraag dat even aan Huggy. ;)

:roflol: Het betreft een beginnerswedstrijd powerlifting, geen peepshow ;)
Daarbij wie bepaald wat aantrekkelijk is, smaken verschillen, toch? :D

Laatst bewerkt:
Ik heb gister alvast een string aangeschaft.
Het lijkt me héél bijzonder te zien hoe de strond de zaal in vliegt tijdens één van jouw veelvoorkomende ongelukjes tijdens het kniebuigen dan! :roflol:
Ik ga wel een héél eind uit de weg staan dan! :kots:

Laat mij dit dan bepalen, jij doet al zo veel andere dingen voor de NPB. ;)

:roflol::lol::laugh::hahaha:

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Het lijkt me héél bijzonder te zien hoe de strond de zaal in vliegt tijdens één van jouw veelvoorkomende ongelukjes tijdens het kniebuigen dan! :roflol:
Ik ga wel een héél eind uit de weg staan dan! :kots:

Wellicht van te voren toch maar effies de darmpjes legen?
:toilet: ;)

Bob is een beetje "speciaal" wat dat betreft... :roflol:

Nog maar 5 dagen! :banana:

Ik doe niet meer mee, mijn stats op de grote drie zijn echt pathetic...... Mocht ik toch nog meedoen dan zal ik alsnog aanmelden.

Moet ik Leon nog een mail sturen Huggy?

Ik doe niet meer mee, mijn stats op de grote drie zijn echt pathetic...... Mocht ik toch nog meedoen dan zal ik alsnog aanmelden.

Moet ik Leon nog een mail sturen Huggy?

Tja...het zou wel zo netjes zijn als je je bij Leon persoonlijk afmeldt...ik ben immers niet de organisator van de Beginnerswedstrijd...ik "ronsel" slechts ;)

Ik vind het wel jammer dat je niet wilt meedoen omdat jij je prestaties "pathetic" ofwel beneden de maat vind om welke reden dan ook :rolleyes:.
Je kunt toch ook zoals Chopperbob terecht aangeeft b.v. wel nog benchen?

Oproepje: ik zoek vervoer! Is er iemand die mij een stukje kan en wil meenemen? Ik kan met de trein naar Arnhem bijvoorbeeld, maar voor dat laatste stukje heb ik dan iemand nodig...

Oproepje: ik zoek vervoer! Is er iemand die mij een stukje kan en wil meenemen? Ik kan met de trein naar Arnhem bijvoorbeeld, maar voor dat laatste stukje heb ik dan iemand nodig...

Je kan lopen vanuit Station Arnhem richting Bouriciusstraat (ongeveer 7 mins), vanuit daar neem je bus 105s richting Maarsbergseweg. Vanaf daar is het ca. 5 mins lopen richting Papendal. Je kan het opzoeken via 9292ov.nl. :)

Plaats: Arnhem
Straat: Papendallaan 3

Dit is gewoon een tip just in case. :p

Terug
Naar boven