AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
hoe bedoel je rollen ? ik zal een stuk gemist hebben. op de grond om zo voorwaarste kracht te krijgen (als je snapt wat ik begrijp) of over je benen (wat me nogal raar lijkt) ?

Nice dat veranderd de zaak :)

hoe bedoel je rollen ? ik zal een stuk gemist hebben. op de grond om zo voorwaarste kracht te krijgen (als je snapt wat ik begrijp) of over je benen (wat me nogal raar lijkt) ?
Op de grond natuurlijk haha.

Ik kreeg er altijd wel commentaar op als ik filmpjes postte, maar blijkbaar mag het gewoon dus :)

meestal keuren ze zoiets wel af dus waarom het dan altijd doen? Je hebt blijkbaar geluk dat het mag op deze wedstrijd
Op deze wedstrijd gelden gewoon de regels van de bond hoor... Misschien dat ze het bij een hele andere bond afkeuren.

Op deze wedstrijd gelden gewoon de regels van de bond hoor... Misschien dat ze het bij een hele andere bond afkeuren.

Je snapt me niet of ik druk me verkeerd uit. Wat ik wil zeggen is dat je nu gewoon bent van zo te deadliften maar wat als je ooit gaat deadliften op een wedstrijd waar het niet mag?

Dan doe ik het op die wedstrijd niet...

Rollen...? ???

Jammer, dat haalt de dead uit de deadlift!

Dat dachten wij ook, maar als Wim het zegt... :thumb:

keep on rollin'
Alright partner...keep on rollin' baby
You know what time it is
(Throw yo hands up)

(Ladies and gentlemen)
Chocolate Starfish
Keep on rollin' baby

Move in now move out
Hands up now hands down
Back up back up
Tell me what you're gonna do now

Breath in now breath out
Hands up now hands down
Back up back up
Tell me what you're gonna do now

keep rollin' rollin' rollin' rollin'

Rollin' 'n tumblin' baby! :D

Op de grond natuurlijk haha.

Ik kreeg er altijd wel commentaar op als ik filmpjes postte, maar blijkbaar mag het gewoon dus :)

ja dat dacht ik dus wel :P anders leek het me nogal apart maar je weet het nooit met de jeugd van tegenwoordig xD (A) ik doe het nooit maar geluk voor jou dat het mag!

iedereen succes op 22 mei

probeer te genieten van de wedstrijd en probeer te leren van anderen....

succes

Terug
Naar boven