Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees de reglementen nog even door, maar wordt er met deadliften geen START-commando gegeven? Mag je gewoon beginnen wanneer je denkt dat je er klaar voor bent of zo?

Dat vroeg ik me dus af... Maar dat klopt dus? Er is geen start-commando?
Is altijd zo hoor
Ik heb een vraagje: word er omwille van dat het een beginnerswedstrijd een oogje dichtgeknepen op bepaalde zaken zoals net niet parallel bij squat of niet racken op commando?
lijkt me niet, dan is het hele nut van een wedstrijd met officiele regels weg.

Ik lees de reglementen nog even door, maar wordt er met deadliften geen START-commando gegeven? Mag je gewoon beginnen wanneer je denkt dat je er klaar voor bent of zo?

Is altijd zo hoor
Ik heb een vraagje: word er omwille van dat het een beginnerswedstrijd een oogje dichtgeknepen op bepaalde zaken zoals net niet parallel bij squat of niet racken op commando?
Het valt een beetje te zien wat de bedoeling is van de wedstrijd: vreemde mensen contact laten maken met de sport of getrainde mensen wedstrijdervaring laten opdoen maar ik vermoed allebei.
Ik wens alvast iedereen veel succes! Ik wou dat men in België ook zoiets organiseerde![]()
nope, het verschilt niet zoveel hoor ivm bv squat. Dan wachten de scheidsrechters bv tot je stabiel staat voor je lift. Bij deadlift bepaal je alleen zelf wanneer je begint met liften.

ik had nog de vraag, is een hitch bij DL eigenlijk toegestaan ? ik dacht van niet maar ik dacht ik vraag het even ?

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
Bij SQ wordt er in tegenstelling tot DL overiens wel een start commando gegeven...er volgt namelijk een verbaal commando: SQUAT!![]()

Ik wilde gewoon zeggen dat het niet veel verschil maakt of iemand een commando geeft of jij zelf de start van de lift bepaald. Misschien ben ik het al gewoon en zullen andere mensen daar morgen moeite mee hebben maar ik hoop van niet![]()
ik had nog de vraag, is een hitch bij DL eigenlijk toegestaan ? ik dacht van niet maar ik dacht ik vraag het even ?
Dat is inderdaad NIET toegestaan!
En nu naar bed...slapen!
Welterusten![]()

kriebel kriebel ...
richting me nek, mocht van René een shirt lenen dus ken er de komende twee weken wat mee oefenen tot 6 juni.