Fitness Seller

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Ben ik ook benieuwd naar, want dan doe ik zeker mee.

Mooie foto's op de NPB-site: ze geven goed de (gemoedelijke) sfeer weer en je ziet dat er ook hard gewerkt werd! ;)

P.S. Wie is de winnaar;ook een DBB-er? Gefeliciteerd!!

De winnaar is Anton aka Unclez.

haha dus jij bent uncLez haha

sterke lifts man!

anton z'n traps zijn veel te groot voor een DBB'er!!11!1

Word er volgend jaar weer zoiets georganiseerd? Het lijkt me wel leuk om eens een buitenlandse wedstrijd mee te maken en wat internationale ervaring op te doen:D

Haha zat er ook al aan te denken. Wel een eind zeg, iemand die met een busje de Belgische deelnemers kan meenemen? :D

• Topic Starter Topic Starter

:o...Sorry, maaaaaaaaaaaar...alle andere forumleden hebben zowel hun echte naam als hun nickname doorgegeven...kan het zijn dat je dat wellicht verzuimd hebt?

Sterke lifts wat je hebt laten zien...en wat zijn nu je verdere doelstellingen?

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

"Wat bedoel ik met dat Naturaw progress report gezever? Simpel, ik denk dat er nog veel progress te maken is voor me en bij mij dient dat natural te gebeuren. Dezelfde instelling die mij natural dwingt te trainen dwingt mij ook shirts en suits te laten voor wat het is. Ik vind het allebei gewoon nep, klaar.

Heb ik serieuze wedstrijd ambities? Nou, nee dus, dat had je uit het vorige alineatje ook al af kunnen leiden... Hoewel ik dat wellicht wat subtieler moet stellen. Ik wil wel degelijk serieus naar bankdruk- en als de rug het toelaat powerlifting wedstrijden toe werken, maar zal raw meedoen. Ik kan me wel voorstellen dat als het een team wedstrijd betreft waar ik de belangen van mijn team zou schaden door unequipped mee te doen, ik er dan wel over wil denken, maar dat was het dan".

Ik was zo vrij en heb eens effies gespiekt in je "verleden"...;)

Respect als je zulke stats natural neerzet!
Ik hoop dat je alsnog de stap zult zetten tot het powerliftplankier (of bankdrukwedstrijden)...en ik respecteer je mening over gear...maar wellicht toch eens proberen?...niet geschoten is altijd mis ;)

Iedereen die weet hoe het zit hecht hier geen waarde aan. ;)

Anderen deden 3-kamp...jij slechts 1 onderdeel...vrij logisch dat anderen dan meer punten scoren...ik denk dat je eens moet kijken naarwat anderen met BP gescoord hebben...en daar hoef je slechts 1 man voor te laten wat kilo's betreft...en zit jij bij de top 5 met 160kg! (rekening houdend met BDW & Wilks)
Tis maar hoe je het bekijkt ;)

Ik had ook veel hoger kunnen eindigen als er minder meehadden gedaan :(

of er niemand zich geroepen voelt om wat belgen op te pikken onderweg :)

Misschien wat vroeg hmm:P?

of er niemand zich geroepen voelt om wat belgen op te pikken onderweg :)

Jullie hebben nu allemaal bijna een jaar de tijd om plannen te maken voorwat deze wedstrijd betreft...ik wil dus "straks" géén smoesjes horen dat iemand geen vervoer heeft ;).

Miss doe ik volgend jaar wel weer mee we shall see :)

Het kan zijn dat de deelnemers aan de beginnerswedstrijd een digitaalaanmeldformulier ontvangen om eventueel lid te worden van de NPB.
We hadden deze formulieren willen uitdelen op de beginnerswedstrijd zelf, maar dat is er wegens omstandigheden niet van gekomen.

Doel van zo'n beginnerswedstrijd is om mensen kennis te laten maken hoe e.e.a. gaat op een powerliftwedstrijd en de hoop is er dat mensen uiteindelijk ook de overstap naar het powerliftplankier zullen maken.

Het moge duidelijk zijn dat je géén enkele verplichting hebt...deelname aan de beginnerswedstrijd was vrijblijvend en of je al dan niet lid wilt worden van de NPB bepaal je uiteraard zelf.
Wellicht ten overvloedde, maar iedereen is welkom! :)

De NPB is aangesloten bij de IPF, EPF, IPC, KNKF & NOC*NSF en op de site van de NPB vind je eventueel meer informatie.

Terug
Naar boven