- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen de mensen die zich hebben ingeschreven ook nog een bevestiging?
Krijgen de mensen die zich hebben ingeschreven ook nog een bevestiging?
Je krijgt als het goed is een mail met info, weekje voor de wedstrijd.
(If I'm correct)
he Pjotr, wanneer is de uiterste inschrijvingsdatum?
kan het artikel trouwens wel in onze gym ophangen maar denk dat er niemand is die zoveel Nederlands kan lezen dus heeft weinig zin![]()
Vandaag ben ik eerst gaan kniebuigen en ben daarna gaan deadliften.
Ik kan je vertelen dat het mij best tegen viel om nog een zwaar gewicht van de grond te krijgen.
Mijn vraag aan een ieder is dan ook hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de onderdelen?
Alvast bedankt Power Siem
daarnaast op maandag weer buigen en banken en op woensdag deadliften en licht buig en bank.Wij trainen op vrijdag alle 3 de oefeningen, zwaar ;-)daarnaast op maandag weer buigen en banken en op woensdag deadliften en licht buig en bank.
Mijn dank is groot
Maar mijn vraag was eigenlijk hoe veel tijd er op een wedstrijd tussen de onderdelen zit.
Maar ik zal jou schema zeker gaan proberen de komende maand
Ook al lijkt mij dat erg Zwaar![]()
Gr Power Siem
Wij trainen op vrijdag alle 3 de oefeningen, zwaar ;-)daarnaast op maandag weer buigen en banken en op woensdag deadliften en licht buig en bank.
Mijn dank is groot
Maar mijn vraag was eigenlijk hoe veel tijd er op een wedstrijd tussen de onderdelen zit.
Maar ik zal jou schema zeker gaan proberen de komende maand
Ook al lijkt mij dat erg Zwaar![]()
Gr Power Siem
warming up kniebuigen +/- 30 minuten
wedstrijd kniebuigen +/- 30 minuten
warming up bankdrukken +/- 20 minuten
wedstrijd bankdrukken +/- 20 minuten
warming up deadliften +/- 20 minuten
wedstrijd deadliften +/- 30 minuten
Antwoord op je vraag.
Mijn suggesties: train niet te zwaar. Focus op je techniek en setjes, zodat de kilo's daarna "vanzelf" komen.
Voorbeeld: als je vrijdags setjes bijvoorbeeld buigt met 120kg, ga dan maandags niet zwaarder dan 90kg.
Heel veel succes.
Dank je wim
Mijn dank is weer Groot
Hier kan ik iets mee
Gr Power Siem