MuscleMeat

Big Lebowski on a diet

Military Press beltless
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 65 kg × 5
Set 5: 65 kg × 5

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 80 kg × 8

Rug nog gaar van DL.

Tricep Dip
Set 1: +85 kg × 8
Set 2: +95 kg × 8
Set 3: +110 kg × 8
Fix nou eindelijk dat probleem eens met het loggen van de gewichten bij dips en pullups. Het irriteert me :mad:

Hij heeft n grote bos ijzer tussen z'n benen hangen...tja..

• Topic Starter Topic Starter
Balls of steel, gentlemen, balls of steel! ;)

13 weken:

BW 84,4 kg (-0,4 kg, -5,9 kg totaal)
Buikomtrek 90 cm (-1,0 cm, -8,5 cm totaal)

Tevreden mee. Lijkt alsof buik sneller slinkt nu.

Die 80kg begint nu wel aardig in de buurt te komen...

Die 80kg begint nu wel aardig in de buurt te komen...

Dat ga ik niet halen, eind maart kap ik ermee. Ik overweeg wel een recomp-strategie of een nieuwe cut later in het jaar. Ik ben nog nooit zo dichtbij een platte buik geweest, dat ding zit er al sinds mijn 18e (lang voordat ik ging liften dus). Beetje zonde om die kans te laten schieten. Maar onder de 80 komen is ook een beetje te, dus misschien beter recompen of afwisselend bulken en cutten.

ja inderdaad eerst weer wat massa aanzetten (boven je lengte komen)
je kan veel core oefeningen doen voor blijvende superstrakke abs.....:p

Zit je nu op 12-15%?

Ik draai het om van 15-12% ;)

ja inderdaad eerst weer wat massa aanzetten (boven je lengte komen)
je kan veel core oefeningen doen voor blijvende superstrakke abs.....:p

Zit je nu op 12-15%?

Ik draai het om van 15-12% ;)

Nee man, nog lang niet :( Heb je startfoto gezien aan het begin van dit log? Dat bolletje krijg je er niet zomaar af.

Zojuist ff heel je log doorgelezen, goed bezig! Complimenten ;)

Ga dit maar eens verder volgen, zeker tot eind maart.

Nee man, nog lang niet :( Heb je startfoto gezien aan het begin van dit log? Dat bolletje krijg je er niet zomaar af.

Long time agooo :p

start_cut.jpg

Zojuist ff heel je log doorgelezen, goed bezig! Complimenten ;)

Ga dit maar eens verder volgen, zeker tot eind maart.

Welkom! Ja, als ik zo onbescheiden mag zijn, is het wel een modelcut. Geleidelijk gewichtsverlies, krachtbehoud... denk dat je aan de ananas moet om het beter te doen.

Tis al een stuk beter ja, maar nog steeds een bolletje :( Overigens ook duidelijk zichtbaar op de foto is mijn holle rug, dat helpt ook al niet.

Is Bosco trouwens een referentie naar Seinfeld? Beste serie ooit!

Welkom! Ja, als ik zo onbescheiden mag zijn, is het wel een modelcut. Geleidelijk gewichtsverlies, krachtbehoud... denk dat je aan de ananas moet om het beter te doen.

Ik heb zelf helaas ook zo'n bolletje, daar kan geen ananas tegenop :suicide:
Ben zelf op het moment ook aan het cutten, maar dan totaal anders.
Aantal jaren jonger, nog zoekende wat voor mij echt werkt.

Keep up the good work! :cool:

Tis al een stuk beter ja, maar nog steeds een bolletje :( Overigens ook duidelijk zichtbaar op de foto is mijn holle rug, dat helpt ook al niet.

Is Bosco trouwens een referentie naar Seinfeld? Beste serie ooit!

Nee die serie ken ik niet..
Mn vrouw noemt me n Bos-co = koosnaampje :p

Heb je n eigen versie van Madcow? Veel afwisseling en met assistence...

Nee die serie ken ik niet..
Mn vrouw noemt me n Bos-co = koosnaampje :p

Heb je n eigen versie van Madcow? Veel afwisseling en met assistence...

Haha, da's ook toevallig dan. Ik zal je het verhaal besparen, want die serie gaat nergens over (dat maakt het zo leuk).

Nee, geen Madcow, fullbody is niet verstandig in de cut denk ik. Ik doe een uitgeklede UB/LB van eigen makelij.

Ik zit ook in de cut vandaar interesse
Rouleer je steeds met oefeningen of n soort ABA enz..
Wil je je eigen "programma" delen? Ben benieuwd..Wellicht kan ik zelf wat toevoegen of verwijderen
aan mn eigen programma..

Ik zit ook in de cut vandaar interesse
Rouleer je steeds met oefeningen of n soort ABA enz..
Wil je je eigen "programma" delen? Ben benieuwd..Wellicht kan ik zelf wat toevoegen of verwijderen
aan mn eigen programma..

Tis niet zoveel bijzonders hoor. Iedere training begin ik met een van de grote vier Sq, BP, DL of MP. In principe week 1 5'tjes, week 2 3'tjes, week 3 een repout en week 4 semi-max poging. Altijd met uitdagende gewichten, maar hoeveel sets precies hangt af van de vorm van de dag. Je moet jezelf niet in een chronische vermoeidheidspiraal werken tenslotte. Dat is ook de reden om voor zware gewichten te kiezen, ipv lagere met hoger volume: flinke prikkels voor de spieren tegen weinig energie. Uitgangspunt was om 1/3 van het volume te doen dat ik normaal doe, in de praktijk kom ik iets hoger uit.

Verder iedere training nog 2 assistance-oefeningen. Op Sq en DL-dagen doe ik respectievelijk abs en onderrug assistance, en hamstrings respectievelijk quads. Bij BP en MP doe ik en de 'tegenovergestelde' bewegingen (rows en pullups) plus een variant van BP en MP. Alle assistance redelijk high rep, voor mijn doen dan (6-10 reps). Er zit niet echt systeem in mijn keuze voor de precieze assistance oefeningen, doe gewoon waar ik zin in heb eigenlijk.

Thnxs

Terug
Naar boven