MuscleMeat

Big Lebowski on a diet

He, ik ook :D

• Topic Starter Topic Starter

Dat je het kunt, wil niet zeggen dat het mag. Eerste waarschuwing!

Inhaaltraining van gisteren.

Military Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 70 kg × 3
Set 6: 70 kg × 3
Set 7: 70 kg × 3

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 80 kg × 6
Set 3: 90 kg × 6

CGBP legs up
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

Kwam futloos uit bed, maar met een stevige bak koffie is het toch wel een aardige training geworden.

maar met een stevige bak koffie is het toch wel een aardige training geworden.

Stimulanten wordt je agressief van....dus....

Pas op voor je het weet.....

Je doet nu 3 oefeningen per dag, met soms maar 1 set op het hoogste gewicht. Als de cut afgelopen is, ga je dan anders trainen? Of zou je dit zo blijven voortzetten?

Je doet nu 3 oefeningen per dag, met soms maar 1 set op het hoogste gewicht. Als de cut afgelopen is, ga je dan anders trainen? Of zou je dit zo blijven voortzetten?

Het idee achter mijn cutschema is om 2x/week alle spiergroepen matig te belasten, en dat werkt fantastisch vergeleken met eerdere cuts. Voor bouwen is het natuurlijk veel te weinig. Ik heb ik al een langetermijnplan opgesteld voor straks, dat zal ik tzt wel uit de doeken doen.

Nou neem die koffie dan eens. :p
En ga eens wat aan grip doen man!

Waarom? Ik heb nooit gripproblemen :)

Het idee achter mijn cutschema is om 2x/week alle spiergroepen matig te belasten, en dat werkt fantastisch vergeleken met eerdere cuts. Voor bouwen is het natuurlijk veel te weinig. Ik heb ik al een langetermijnplan opgesteld voor straks, dat zal ik tzt wel uit de doeken doen.
Ja dat idee over bouwen heb ik ook. Daarom was ik wel geinteresseerd in jouw ideeen indien je van mening bent dat dit voldoende moet zijn om massa op te bouwen. Ik wacht het tzt wel af :)

Vanaf 5cm word het mannen werk.

Heb je het nu over barbells of andere harde staven?

Ja dat idee over bouwen heb ik ook. Daarom was ik wel geinteresseerd in jouw ideeen indien je van mening bent dat dit voldoende moet zijn om massa op te bouwen. Ik wacht het tzt wel af :)

Massa behouden en massa bouwen zijn twee verschillende beesjes. Sta er zelf wel van te kijken hoe weinig er nodig is eigenlijk voor behoud.

Massa behouden en massa bouwen zijn twee verschillende beesjes. Sta er zelf wel van te kijken hoe weinig er nodig is eigenlijk voor behoud.
Doet me pijn dat je dat zegt. Ben vorig jaar met cutten mogelijk wel 2.5 kg VVM kwijtgeraakt. Maar heb het eigenlijk net verkeerd gedaan: vnl minder eten en meer cardio :o

Te dicht is ook niet goed. Paar cm schijnt ideaal te zijn.

Mijn eerste rep is nog altijd wat moeizamer dan de volgende twee en ik vermoed dat ik extra tightness moet opbouwen.

.

Hello beltless front squat :wave: VERDER GOED BEZIG HOOR ;)

Doet me pijn dat je dat zegt. Ben vorig jaar met cutten mogelijk wel 2.5 kg VVM kwijtgeraakt. Maar heb het eigenlijk net verkeerd gedaan: vnl minder eten en meer cardio :o

Ach, ik ben waarschijnlijk nog veel meer kwijtgeraakt met mijn vorige cuts. Al doende leert men en zo.

Hello beltless front squat :wave: VERDER GOED BEZIG HOOR ;)

Yep, dat is een goede. Maar ik moet voorzichtig zijn met front squat, want daar had ik mijn blessure aan te danken denk ik.

Andere harde staven? Is dit een waar het hart van vol is... ?

Ik wil maar zeggen dat wij mannen pas bij 15 cm beginnen te tellen, niet 5.

14 weken:

BW 84,1 kg (-0,3 kg, -6,2 kg totaal)
Buikomtrek 90 cm (-0,0 cm, -8,5 cm totaal)

Ai, dat valt tegen. Twee keer uit eten heeft niet erg geholpen waarschijnlijk :P

Ik spreek over diameters, technisch wonder! :p

Ik ook, medische miskleun! :P

:haar: ok..... dan heb je inderdaad geen gripproblemen.

Squat
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 120 kg × 1
Set 6: 127,5 kg × 3
Set 7: 127,5 kg × 3

Front Squat
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8

Ab Roller
Set 1: +85 kg × 5 knietjes
Set 2: +85 kg × 8 standing, green band, gaatje 8
Set 3: +85 kg × 8 standing, green band, gaatje 11

Bleh, geen zin vandaag.

Heb net whey besteld bij Bulk Powders, met de code PVLD2G krijgen jullie 5 euro korting op bestellingen boven 15 euro (en ik per klant 5 euro tegoed). Heb overigens geen ervaring met het bedrijf, maar ze hebben iig veel keuze in smaken. Daarover zal ik wel rapporteren als het binnen is :)

Terug
Naar boven