- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar met een stevige bak koffie is het toch wel een aardige training geworden.
Stimulanten wordt je agressief van....dus....
Pas op voor je het weet.....

Nou neem die koffie dan eens.Kwam futloos uit bed, maar met een stevige bak koffie is het toch wel een aardige training geworden.

Je doet nu 3 oefeningen per dag, met soms maar 1 set op het hoogste gewicht. Als de cut afgelopen is, ga je dan anders trainen? Of zou je dit zo blijven voortzetten?
Nou neem die koffie dan eens.
En ga eens wat aan grip doen man!

Maar dat is logisch wanneer je trainingen met vrouwen barbells worden gedaan.
Ja dat idee over bouwen heb ik ook. Daarom was ik wel geinteresseerd in jouw ideeen indien je van mening bent dat dit voldoende moet zijn om massa op te bouwen. Ik wacht het tzt wel afHet idee achter mijn cutschema is om 2x/week alle spiergroepen matig te belasten, en dat werkt fantastisch vergeleken met eerdere cuts. Voor bouwen is het natuurlijk veel te weinig. Ik heb ik al een langetermijnplan opgesteld voor straks, dat zal ik tzt wel uit de doeken doen.

Ja dat idee over bouwen heb ik ook. Daarom was ik wel geinteresseerd in jouw ideeen indien je van mening bent dat dit voldoende moet zijn om massa op te bouwen. Ik wacht het tzt wel af![]()
Doet me pijn dat je dat zegt. Ben vorig jaar met cutten mogelijk wel 2.5 kg VVM kwijtgeraakt. Maar heb het eigenlijk net verkeerd gedaan: vnl minder eten en meer cardioMassa behouden en massa bouwen zijn twee verschillende beesjes. Sta er zelf wel van te kijken hoe weinig er nodig is eigenlijk voor behoud.

Te dicht is ook niet goed. Paar cm schijnt ideaal te zijn.
Mijn eerste rep is nog altijd wat moeizamer dan de volgende twee en ik vermoed dat ik extra tightness moet opbouwen.
.
VERDER GOED BEZIG HOOR 
Andere harde staven? Is dit een waar het hart van vol is... ?Heb je het nu over barbells of andere harde staven?
Doet me pijn dat je dat zegt. Ben vorig jaar met cutten mogelijk wel 2.5 kg VVM kwijtgeraakt. Maar heb het eigenlijk net verkeerd gedaan: vnl minder eten en meer cardio![]()
Andere harde staven? Is dit een waar het hart van vol is... ?