MuscleMeat

Big Lebowski on a diet

• Topic Starter Topic Starter
Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 120 kg × 1
Set 6: 130 kg × 2

Dacht: ik doe er gewoon nog een hihihi. Pr is 130x3.

CGBP
Set 1: 80 kg × 8
Set 2: 90 kg × 8

Pull Up
Set 1: +85 kg × 5
Set 2: +95 kg × 4
Set 3: +95 kg × 4
Set 4: +95 kg × 4

Bench is niet verkeerd, broeder :)

150 1RM?

Geheel onverwacht. Ik denk iedere keer dat het ook een keer tegen moet zitten, maar dat gebeurt niet. Op de squat weer wel overigens.

142,5 toen ik zelf 105 woog. Maar die 150 komt nog wel een keertje.

Bw=85? Toch n goed resultaat nietwaar?

Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 120 kg × 3
Set 3: 140 kg × 1
Set 4: 150 kg × 3
Set 5: 150 kg × 3
Set 6: 150 kg × 1 werd zwart voor mijn ogen
Set 7: 150 kg × 0 weer

Olympic Squat
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 100 kg × 5
Set 4: 110 kg × 3

Good Morning
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5

Hele training beetje duizelig gebleven, durfde niet zo veel te doen. Moet misschien eens wat meer eten :D

Nog steeds een beetje duizelig, niet prettig trainen. Lage bloeddruk denk ik, moet maar wat meer zout eten.

Military Press

Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 3
Set 5: 70 kg × 5 6e had misschien gelukt

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 90 kg × 8

Bench Press low incline
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8
Set 4: 80 kg × 8

Het goede nieuws: ik kan voor het eerst in mijn leven in gaatje 7 van mijn belt. Het slechte: ik kom er bijna niet meer uit :D Had bijna bij de buren aangebeld lol

Meer zout? Ik weet het niet. Misschien heb je wel iedere snipper reserve uit je lijf gecut.
Tijd om weer te gaan bunkeren?

Pre en Post meal niet op bezuinigen OK?

Intraworkout van XXL vindt ik wel prettig tijdens de workout, zeker in de cut een must!! ;)
snelle energie

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/intra-workout

Ik had lunch op :)

Dat soort supps vind ik niks, kun je net zo goed een hand rozijnen nemen.

Meer zout? Ik weet het niet. Misschien heb je wel iedere snipper reserve uit je lijf gecut.
Tijd om weer te gaan bunkeren?

Heb dit wel vaker gehad, trekt wel bij. Einde is sowieso in zicht. Comfortabel in gaatje 7 moet nog wel lukken.

Ik had lunch op :)

Dat soort supps vind ik niks, kun je net zo goed een hand rozijnen nemen.

Heb dit wel vaker gehad, trekt wel bij. Einde is sowieso in zicht. Comfortabel in gaatje 7 moet nog wel lukken.

Ik ga dr goed op...rozijnen...haha...fred flintstone...

Ik ga dr goed op...rozijnen...haha...fred flintstone...

Ik ben bloedserieus hoor. Je hebt niks nodig om een fatsoenlijke training te doen, maar ook als je per se iets wilt nemen is die intra totaal overbodig en reteduur. Kun je net zo goed een banaantje, rozijnen of chocomel nemen. Idealiter zorg je gewoon dat je nog een maaltijd aan het verteren bent.

Precies mijn idee. Die mannen uit de tijd van Fred Flintstone, zoals Steve Reeves of zo, zagen er ook bijzonder goed uit. Het enige dat wezenlijk veranderd is, volgens mij, is de AAS. Al die energie suplementen troep doet hoegenaamd niets behalve geld kloppen.

Je moet inderdaad wel wat Kcal in je hebben, vooral eiwitten en KH, dat traint n stuk prettiger

Aangezien ik in n cut zit zijn die dan ook erg laag, anders is mn bloedsuiker te laag en begin ik te shaken

Intra Workout is nou precies n welkome aanvulling, met BCAA'S en vooral Vitargo die worden het snelste opgenomen

1320gr:20=66 trainingen € 29,50:66=€ 0.45 per workout met n hoop minder spierpijn haha :p

Veel info op WWW

Laatst bewerkt:
O Bosco, je leek me zo'n verstandig mens :trollface: Info op www? Ja, maar je moet goed zoeken door alle marketing.

Kilo glucose kost wat, 1,50 euro? Ben je ook in no time van je shakes af hoor.

Vitargo kun je niet met glucose (druivesuiker) vergelijken, das appels met peren vergelijken

Jaaa is en blijft n aanvulling toch? die suppies...

Victor is wel n expert....

https://www.victormooren.nl

Vitargo is klets. Zal best dat het sneller wordt opgenomen, maar dat resulteert echt niet in prestatieverbeteringen in onze sport.

Ja, ik ken Victor Moorens site en ideeën en het is zeker geen idioot of supverkoper, maar je kunt even goed tot andere conclusies komen op basis van de wetenschappelijke literatuur. Ik ben zelf Dr. in de chemie, dus ik weet hoe ingewikkeld het wetenschappelijke proces is.

Maar goed, ik lees hier bij hem precies wat ik verkondig: als je voor je training hebt gegeten en je wacht (als enigszins gevorderde) niet te lang met een maaltijd erna, dan is alles optimaal.

Nee inderdaad geen prestatieverbetering, je gaat er geen kilo meer door drukken.

Het is zeker geen prestatiebevorderend middel.Heb ik ook helemaal niet aangehaald.

Met "snelle energie" bedoel ik dat je je goed voelt zonder het ongemak van een (te) laag

bloedsuiker, (te kleine maaltijd) want daar kun je niet op "presteren". trainen;)

Laatst bewerkt:
Ah ok, maar dan nog... Het protocol voor diabetespatiënten met een hypo is 15 gram suiker nemen, in welke vorm dan ook (cola, Mars, Dextro Energy). Wordt duidelijk snel zat opgenomen.

Terug
Naar boven