AndroidHealthClinic

Big Lebowski on a diet

Zo zo, heb je goed gedaan buttcrak!

• Topic Starter Topic Starter
Squat
Set 1: 20 kg × 5
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 5
Set 5: 120 kg × 3
Set 6: 120 kg × 3
Set 7: 120 kg × 3

Goed te doen.

Ab Roller vanuit hurk, band-supported (green)
Set 1: +88 kg × 10 gaatje 3 - veel te licht
Set 2: +88 kg × 8 gaatje 6
Set 3: +88 kg × 8 gaatje 7

GHR band-supported (purple)
Set 1: +88 kg × 3
Set 2: +88 kg × 3
Set 3: +88 kg × 3

Ik ben zo ongelofelijk slap op deze oefening, maar ik ken geen enkele andere die je zo hard in je hammies voelt. Sterker nog, vergeleken bij dit doen mijn hammies eigenlijk niks bij bv. een deadlift.

Nee, deze: http://www.fitness-seller.nl/ab-wheel/. De gaatjes verwijzen naar hoe laag ik de band ophang aan mijn powerrack. De heilige graal is natuurlijk vanuit stand reppen zonder support. En dat moet gefilmd worden, nietwaar @robke, @mc. chick? :D

Bij RDL, ja vast wel. Maar onvergelijkbaar met GHR.

Ik denk dat de kans groter is dat ik ooit nog eens 180kg squat dan dat robke zo'n filmpje maakt van zijn staande ab wheel rep. :p

O, zo'n ding. Heb ik ook ja, verrassend effectief voor die prijs. Nu moet je je pens nog ondersteunen met een band, maar aan het eind van de cut is tie weg ;)

O, zo'n ding. Heb ik ook ja, verrassend effectief voor die prijs. Nu moet je je pens nog ondersteunen met een band, maar aan het eind van de cut is tie weg ;)

Absoluut, beste ab-oefening die ik ken!

Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 116 kg × 3
Set 6: 116 kg × 3

Best oké.

Pull Up (Weighted)
Set 1: 88 kg × 7
Set 2: 88 kg × 7
Set 3: 88 kg × 7

Dit gaat ook steeds makkelijker.

Shoulder Press (Dumbbell)
Set 1: 11 kg × 8
Set 2: 21 kg × 8
Set 3: 26 kg × 8

Dat doen we dus niet meer, wat een gekloot met die dumbbell-stangen. One-armed db pressjes maar eens proberen.

Military Press
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 20 kg × 15
Set 3: 20 kg × 15

Peesje helpen repareren.

Deadlift
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5
Set 4: 147,5 kg × 3
Set 5: 147,5 kg × 3

Ging niet lekker. Het werd niet steeds zwaarder in de set dus moet wel techniek zijn, maar deze jongen is te mongolisch om door te hebben wat dan precies. Hoewel... achteraf denk ik aan abs niet straks genoeg gezet.

Zucht. Ben gewoon niet geboren voor deze lift.

Stiff Legged Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 100 kg × 8

Olympic Squat
Set 1: 50 kg × 6
Set 2: 80 kg × 6
Set 3: 100 kg × 6

Dit was dan weer easy as pie. (hmmmm pie!)

Nu een veel te klein bordje pasta en deze op cafeïne doorgekomen dag uitzitten tot ik naar bed mag.

Hoe gaat het IF?? Train je ook trouwens op lege maag?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ach wat zielig van dat bordje pasta.... dat cutten heeft ook weerslag op je deads natuurlijk.

Hoe gaat het IF?? Train je ook trouwens op lege maag?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoe het gaat kun je toch lezen in dit log? ;) Je moet iets specifieker zijn.

Train niet op de lege maag nee, maar vlak voor avondeten.

Ach wat zielig van dat bordje pasta.... dat cutten heeft ook weerslag op je deads natuurlijk.

Nee, deads gaan altijd kut :D Soms minder kut, soms meer kut, maar altijd kut :D

Cutten is sowieso kut!

Amen, bellybrotha!

CGBP
Set 1: 20 kg × 10
Set 3: 80 kg × 8
Set 4: 80 kg × 8
Set 5: 80 kg × 8

Ipv MP.

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 80 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

One arm DB Press staand
Set 1: 31 kg × 8
Set 2: 31 kg × 8

Dit is simpel op te zetten en uit te voeren.

Is het jullie ook opgevallen dat er een lichtgevende bol in de lucht hangt vandaag? Lucht heeft ook een rare kleur: blauw.

Ja, raar fenomeen vrijdag. Viel het je ook op dat er een soort warmtestraling vanaf kwam?
Lekkerder dan MP? Houd je bij die 1 arm presses ook een db in de passieve hand vast? Maakt namelijk een dramatisch verschil in dwarskrachten op je core.

Ja, raar fenomeen vrijdag. Viel het je ook op dat er een soort warmtestraling vanaf kwam?
Lekkerder dan MP? Houd je bij die 1 arm presses ook een db in de passieve hand vast? Maakt namelijk een dramatisch verschil in dwarskrachten op je core.

Nu weer! Het wordt heel heet in mijn huis, 20 graden zonder verwarming! Dit gaat niet goed!

CGBP en 1 arm presses omdat ik een kleine elleboogblessure heb waardoor ik niet kan MP'en. Wel goed idee om ook iets in de andere hand vast te pakken, thanks.

Beter geisoleerd dan mijn jaren-60 huis dan :(

Het is maar wat je wilt he? Als je de obliques en onderrug flink wilt aanpakken met 1 db, dan gaat dat ongetwijfeld ten koste van het maximale gewicht dat je met de schouder kan uitstoten.

Beter geisoleerd dan mijn jaren-60 huis dan :(

Het is maar wat je wilt he? Als je de obliques en onderrug flink wilt aanpakken met 1 db, dan gaat dat ongetwijfeld ten koste van het maximale gewicht dat je met de schouder kan uitstoten.

Kan mijn rug waarschijnlijk beter niet asymmetrisch belasten.

7 weken:

BW 87,2 kg (-0,6 kg, -3,1 kg totaal)
Buikomtrek 94,5 cm (-0,5 cm, -3,5 cm totaal)

Als je zes echte cut-weken rekent mooi 0,5 kg per week eraf.

Zozo, mooi zo!

Terug
Naar boven