MuscleMeat

Big Lebowski on a diet

• Topic Starter Topic Starter
Beter bezig dan ik :-) nice work !

Get your shit together! ;)

Squat
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 115 kg × 5
Set 6: 115 kg × 5

Ging niet zo lekker, maar wel leuk dat ik nu gaatje 6 kan gebruiken op mijn belt. Dat is voor het eerst!

Ab Roller standing, green band
Set 1: +87 kg × 8 gaatje 5
Set 2: +87 kg × 8 gaatje 7
Set 3: +87 kg × 8 gaatje 9

GHR green band
Set 1: +87 kg × 5
Set 2: +87 kg × 5
Set 3: +87 kg × 5

Gaat het nog goed met cutten? Geen last van vermoeidheid of minder motivatie?

Ooh god, a diet! :D

Gaat het nog goed met cutten? Geen last van vermoeidheid of minder motivatie?

De maandagen zijn meestal kut. Door de breuk in het ritme is mijn metabolisme van slag en ervaar ik veel meer hongergevoel. Dat is altijd zo geweest, maar als je aan het cutten bent, komt dat nog harder binnen. Voor de rest is het wel te doen, de ene dag beter dan de andere, maar wanneer is dat niet zo? :)

Jij zit al op 120 kg neem ik aan? :)

Ik had bij het cutten echt een tegenzin in iedere activiteit, alsof je in de spaarstand wilt met je lichaam...
Honger kan je nog wel een beetje afleiden met een stuk komkommer of andere waterige zooi ;)

Ik had bij het cutten echt een tegenzin in iedere activiteit, alsof je in de spaarstand wilt met je lichaam...
Honger kan je nog wel een beetje afleiden met een stuk komkommer of andere waterige zooi ;)

Nee, daar heb ik geen last van. Heb even veel energie. Trainen is natuurlijk niet zoveel aan op het ogenblik, dus daar moet ik zin voor maken meestal. Maar het gaat te goed om dingen te veranderen, dus ik ga niet meer doen.

Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 80 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 111 kg × 5
Set 6: 111 kg × 5

Pull Up
Set 1: +87 kg × 6
Set 2: +92 kg × 6
Set 3: +92 kg × 6

Military Press
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 50 kg × 8
Set 4: 55 kg × 8

Mooi zo.

De maandagen zijn meestal kut. Door de breuk in het ritme is mijn metabolisme van slag en ervaar ik veel meer hongergevoel. Dat is altijd zo geweest, maar als je aan het cutten bent, komt dat nog harder binnen. Voor de rest is het wel te doen, de ene dag beter dan de andere, maar wanneer is dat niet zo? :)

Jij zit al op 120 kg neem ik aan? :)

112kg ^^ Mijn probleem is genoeg eten voor bij te komen. Met elke dag 8 uur aan relatief fysiek werk en ~4x best hard trainen per week zijn blijkbaar 4000kcal net genoeg voor maintenance :(

Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 120 kg × 5
Set 3: 145 kg × 3
Set 4: 145 kg × 3
Set 5: 145 kg × 3

Ik moet echt een keer met een goede instructeur aan de slag. Form is niet consistent en ik voel niet aan wat er van rep tot rep anders is. Alleen dat de ene zwaarder is dan de andere.

Olympic Squat
Set 1: 50 kg × 6
Set 2: 80 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8
Set 4: 85 kg × 8
Set 5: 85 kg × 8

Wat meer volume bij lagere intensiteit deze keer.

Rot maar lekker op met die GM's.

Breng is een bezoekje aan SMTK voor je Dl form te corrigeren! ;)

Breng is een bezoekje aan SMTK voor je Dl form te corrigeren! ;)

Graag! Maar het is wel flink uit de buurt :(

Military Press
Set 2: 40 kg × 5
Set 3: 50 kg × 5
Set 4: 60 kg × 5
Set 5: 65 kg × 5
Set 6: 65 kg × 5 belt

Not bad at all, na enige inactiviteit op dit vlak.

Bent Over Row
Set 1: 70 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

Bench Press illegal wide grip
Set 1: 50 kg × 8
Set 3: 100 kg × 8

10 weken:

BW 86,0 kg (-0,2 kg, -4,3 kg totaal)
Buikomtrek 92,5 cm (-1 cm, -6,0 cm totaal)

Vreemd resultaat, bijna geen gewicht eraf maar wel een grote stap met de buik. Buikmeting is natuurlijk onnauwkeurig en een 0,5 cm'tje zit je er zo naast, maar ik doe mijn best het iedere keer hetzelfde te doen.

Tja, beetje gasvorming, of iets gegeten met meer of minder vezels dan normaal (die water vasthouden in de darm), en je hebt zo een afwijkend volume van de buik.

Wat jij beschrijft zou leiden tot meer omtrek, terwijl ik juist sneller lijk te zijn gegaan deze week.

Minder gas of minder vezels is dus minder buik!

Dus jij zegt ofwel dat ik standaard vol gas zit ofwel dat ik te weinig vezels heb gegeten deze week?!

RPB ook te ver weg? Film die DL anders next time.....

Dus jij zegt ofwel dat ik standaard vol gas zit ofwel dat ik te weinig vezels heb gegeten deze week?!
Vol gas, of te weinig vezels is een waarde oordeel, maar het kan toch fluctueren?
"De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag" (wikipedia).
Als je dieet de afgelopen weken heel erg constant is geweest, moet je het hier misschien niet in zoeken, anders mogelijk wel.

RPB ook te ver weg? Film die DL anders next time.....

Ook ver ja. En filmen heb ik al eens gedaan en gepost hier, maar dat was niet zo'n succes. Mede omdat ik het soms wel goed doe, maar volgende keer niet meer terwijl ik het idee heb dat ik precies hetzelfde doet.

Vol gas, of te weinig vezels is een waarde oordeel, maar het kan toch fluctueren?
"De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag" (wikipedia).
Als je dieet de afgelopen weken heel erg constant is geweest, moet je het hier misschien niet in zoeken, anders mogelijk wel.

Hap hap! :trollface:

Terug
Naar boven