AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Iets meer dan een week in de bulk, gewicht 106 kg,
Lijk iets meer fluffy, maar mag niet klagen qua vasculariteit nog etc. Aders op onderstaande foto op mijn onderbuik, lopen gewoon helemaal door naar boven over mijn buik, richting mijn lats.

Sowieso door meer kcals dat ik wat minder hard bij sta, ik probeer op trainingsdagen rond de 4500 kcals te eten en rustdagen rond de 3800 of liever nog lager maar ik heb ontzettend veel moeite om aan mn kcals te houden. Dus netto zit ik op 5k+ op trainingsdagen en 4k+ op rustdagen.

Of dan lukt het en komt mn vriendin thuis uit werk en is ze speciaal langs de Lidl gefietst om kaneelbroodjes voor mij te halen :heart: (dat is echt het beste junkvoer out there en mijn vriendin is ook echt de beste out there) of ze neemt ff een zak chocolade eitjes mee.

Ik heb ook onzettend vaak slapende handen en/of voeten. MK677 lijkt in ieder geval legit als ik op de sides af ga. Sinds gisteren van 20 mg naar 25 mg ed gegaan, even de sides afwachten en dan verhogen naar 30 mg.

Ik moet echt wat aan mn poseerskills gaan doen, maar you get the idea.
20200406_121857.jpg
Lookin' good. Zeker die legs. 👍

Maar whatskeburt met die pet

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkort verkrijgbaar bij de IKEA
Vanwaar verhogen als je al redelijk wat CTS hebt? Not sure wat gebruikelijke dosis is.

Goei sjeep.
Omdat prima te doen is, gebruikelijke dosis is 20-30 mg, wordt wel eens hoger gedoseerd maar deminishing returns. Wil liever aan de high end zitten van gangbare doseringen om zo meeste eruit te halen.
Lookin' good. Zeker die legs. 👍

Maar whatskeburt met die pet
Thanks!
Haar was dramatisch en dit petje lag toevallig op de grond, verder past ie wel bij mn sneaker style :cool:

Stevige poten zeg en schoon aders! *streefdoel* 👌🏻

Eerst paar kilo’s pakken dan komt dit ook bij mij 😂

107.4 kg vannochtend:roflol:
Al is het waarschijnlijk een vrij hoge meting door eten etc gisteren. Nog 1.0 kg tot mn all time high meting, maar ik sta er nu echt heel veel leaner bij, de trend is in ieder geval goed omhoog.

Dat MK677 is wel echt bizar spul, meermaals echt pijn in mn pens gehad van in notime ontzettend veel kcals bingen en dan nogsteeds door moeten eten door de druk uit je lichaam. Ik kijk nog even een weekje aan anders ga ik terug naar 20 mg, daarmee leek ik niet die druk om te eten te hebben die ik nu heb op +-25 mg

Al is het waarschijnlijk een vrij hoge meting door eten etc gisteren. Nog 1.0 kg tot mn all time high meting, maar ik sta er nu echt heel veel leaner bij, de trend is in ieder geval goed omhoog.

Dat MK677 is wel echt bizar spul, meermaals echt pijn in mn pens gehad van in notime ontzettend veel kcals bingen en dan nogsteeds door moeten eten door de druk uit je lichaam. Ik kijk nog even een weekje aan anders ga ik terug naar 20 mg, daarmee leek ik niet die druk om te eten te hebben die ik nu heb op +-25 mg
Zwaarder als mij nu, rip ecto ik

Dat MK677 is wel echt bizar spul, meermaals echt pijn in mn pens gehad van in notime ontzettend veel kcals bingen en dan nog steeds door moeten eten door de druk uit je lichaam. Ik kijk nog even een weekje aan anders ga ik terug naar 20 mg, daarmee leek ik niet die druk om te eten te hebben die ik nu heb op +-25 mg
Na zo'n 4 weken neemt die drang af.
Edit: dit was op 10mg wel het geval.

Valt me nog alles mee aangezien ik in korte tijd behoorlijk wat ben aangekomen omdat ik mezelf vrijwel niet onder controle heb.

107.9 kg vanochtend, ochtendsjeep. Zie gelukkig nog abs
20200416_063149.jpg

Ik dacht dat jij een bulk buik had? Waar heb je die verstopt dan?

nice, vet lijkt me er niet bijgekomen te zijn :)
Ik mag niet klagen voor de manier waarop ik gegeten heb de laatste tijd, de look is wat minder hard maar zal vooral zijn omdat tren eruit is en deca+high test me wat meer fluffy/vochtig maakt.

Dus ik kan gewoon ongeremd doorgaan met zo eten :)
Ik dacht dat jij een bulk buik had? Waar heb je die verstopt dan?
Halverwege de dag heb ik een aardig opgezette pens van het eten, nu zo vroeg valt het me nog alles mee inderdaad. :D

Staat er goed voor toch?! Goed gewerkt man :eating:

De blondies doen je goed! Je staat er netjes bij hoor. Jammer dat we geen festival gepland hebben om de summer shape de showen :(

oeffff versnipperde gember op m’n scherm

Staat er goed voor toch?! Goed gewerkt man :eating:
mag zeker niet klagen, kijken of ik weer 5 kg kan gainen in de komende 3 weken en mijn vet zo kan houden :grinny:
De blondies doen je goed! Je staat er netjes bij hoor. Jammer dat we geen festival gepland hebben om de summer shape de showen :(
Blondies, pindakoekjes, kruidnoten, paaseitjes, chocoladeletters. Yes alles gaat erin en yes ik heb nogsteeds chocoladeletters en kruidnoten thuis. Maar niet voor lang :roflol:

RIP samen met jou flaneren op festivals, maar nu wordt mijn zomershape een soort wintershape :)
oeffff versnipperde gember op m’n scherm
1587025213653.png

• Like
Waarderingen: LM
She's a keeper. Als ze ook goed kan koken en schoonmaken natuurlijk.
Most definitely a keeper. Kan goed koken+bakken, is onzettend lief en heeft een heerlijk lichaam drool:

Schoonmaken laten we haar zusje doen want allebei een hekel aan :D

Terug
Naar boven