Lookin' good. Zeker die legs. 👍Iets meer dan een week in de bulk, gewicht 106 kg,
Lijk iets meer fluffy, maar mag niet klagen qua vasculariteit nog etc. Aders op onderstaande foto op mijn onderbuik, lopen gewoon helemaal door naar boven over mijn buik, richting mijn lats.
Sowieso door meer kcals dat ik wat minder hard bij sta, ik probeer op trainingsdagen rond de 4500 kcals te eten en rustdagen rond de 3800 of liever nog lager maar ik heb ontzettend veel moeite om aan mn kcals te houden. Dus netto zit ik op 5k+ op trainingsdagen en 4k+ op rustdagen.
Of dan lukt het en komt mn vriendin thuis uit werk en is ze speciaal langs de Lidl gefietst om kaneelbroodjes voor mij te halen(dat is echt het beste junkvoer out there en mijn vriendin is ook echt de beste out there) of ze neemt ff een zak chocolade eitjes mee.
Ik heb ook onzettend vaak slapende handen en/of voeten. MK677 lijkt in ieder geval legit als ik op de sides af ga. Sinds gisteren van 20 mg naar 25 mg ed gegaan, even de sides afwachten en dan verhogen naar 30 mg.
Ik moet echt wat aan mn poseerskills gaan doen, maar you get the idea.
![]()
Maar whatskeburt met die pet

(dat is echt het beste junkvoer out there en mijn vriendin is ook echt de beste out there) of ze neemt ff een zak chocolade eitjes mee.