- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
5 weken, 3 kilo, onmogelijk. Wachten tot je wakker wordt. Of totdat je klaar bent met gear.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 weken, 3 kilo, onmogelijk. Wachten tot je wakker wordt. Of totdat je klaar bent met gear.
Klopt, maar dat is nog steeds geen 5 kilo spier. Beetje vet, koolhydraten en het vocht dat daarmee gepaard gaat.
Gaat nooit nog een keer lukken zonder vet te pakken
Gewoon voor altijd on blijven.5 weken, 3 kilo, onmogelijk. Wachten tot je wakker wordt. Of totdat je klaar bent met gear.
Dat dus
Joost zegt ook nergens dat t 5 kg spiermassa is? Inderdaad behoorlijk wat glycogeen met bijbehorend vocht, wat extra vocht van hogere dosering AAS. Maar ook zeker wat spiermassaKlopt, maar dat is nog steeds geen 5 kilo spier. Beetje vet, koolhydraten en het vocht dat daarmee gepaard gaat.
Klopt, maar dat is nog steeds geen 5 kilo spier. Beetje vet, koolhydraten en het vocht dat daarmee gepaard gaat.
Zolang je moeder maar niet meeleest.
Yep idd... sinds ik iets meer kh eet dan wat de norm is binnen keto ben ik ook wat bijgekomen/voller van vorm. Maar nog geen 5kg 🤣Dat zeg ik ook niet. Maar uit een cut 5kg gainen laat de meesten er een stuk voller/beter uitzien in ieder geval. De verbeterde gymprestaties daargelaten.
Tijdens bulk kom ik ook aan 6-7 kilo in de avondJay Cutler was wel eens 8kg zwaarder in de avond dan dat hij was in de ochtend.
In bulk? Soms wel soms niet vaak 1x
Neem gewoon een pijnstillertje.Onderarm voelde week extra fucked aan vandaag dus maar geen rug en ik denk dat ik voorlopig ook maar high bar moet squatten. Low bar is niet te doen.

Goed plan was dat! Kon nu gewoon fatsoenlijk mijn pullups doen zonder onderarmpijn.

#Abwheel
BW x 3 x 3
Deze langzaam aan uitbreiden want elke keer dat ik abwheel doe scheur in mn abs in ofzo en heb ik er 2 weken last van
Qua AAS, net echt 5 minuten moeten duwen om 4 ml in mn quad te krijgen. Kramp in mijn hand niet normaal. Denk precies littekenweefsel terwijl ik echt weinig in quads injecteer.![]()