AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
2021-12-22
@ 110.1 bw

#Squat, high bar

70 x 6
120 x 5
150 x 5
170 x 5 x 2

#Incline benchpress

60 x 8
90 x 5
110 x 5 x 3

#Single arm cable row
30 x 8
50 x 8 x 3

Buitengym bij Gold's is gesloten dus de optie om daar soms te trainen valt sowieso af, de hendheving is in opdracht van de gemeente hier geweest gisteren. Aangezien volgens de regels je maar met maximaal 2 mensen buiten mag sporten. Krijg er ook helemaal de schijt van dat de motie tot sport essentieel maken direct verworpen is, motie voor onderzoek tot randvoorwaarden sport essentieel blablabla is aangenomen maar zal deze lockdown nog zeker niet onderzocht worden 😴.

Gisteren in ieder geval begonnen met 300 test/400 mast als ondersteuning van de cut. Ik eet zo'n 2800-3000 kcals wat flink onder onderhoud zal moeten zijn. Qua training gewoon maar ff 3x per week full body om de spieren in ieder geval een prikkel te geven, heb vaker zo gecut dus moet goed komen, verder af en toe op de Assaultbike, meer wandelen. Afhankelijk van hoe het gaat en wanneer deze ellendige lockdown lijkt te eindigen maar cutten denk ik. Als het tot weer tot maart duurt zal ik flink shredded zijn :roflol:

Las het op Facebook van muscle beach.. Mijn gym zal dan een tent neerzetten waar je dus echt maar met twee mensen tegelijkertijd in kan. Wordt ook een groot succes.
Heb je nog wat test over voor mij voor wat extra motivatie? :roflol:

• #1.384
Las het op Facebook van muscle beach.. Mijn gym zal dan een tent neerzetten waar je dus echt maar met twee mensen tegelijkertijd in kan. Wordt ook een groot succes.
Heb je nog wat test over voor mij voor wat extra motivatie? :roflol:
Met z'n 2e tegelijk trainen is ook gewoon totaal niet rendabel voor een gym, dus gaat dat überhaupt door? Wat een verschrikking zo joh.
Al was gemeente Uuuu vorige lockdowns ook wel wat coulanter wat dat betreft, en konden de regels daar wat gebogen worden, bij IHU zijn ze tot op heden ook nog niet langs geweest dus wie weet...

Eindelijk verstandig zie ik, slide maar in mijn DM :eyebrow: :eyes:

Buitengym bij Gold's is gesloten dus de optie om daar soms te trainen valt sowieso af, de hendheving is in opdracht van de gemeente hier geweest gisteren. Aangezien volgens de regels je maar met maximaal 2 mensen buiten mag sporten. Krijg er ook helemaal de schijt van dat de motie tot sport essentieel maken direct verworpen is, motie voor onderzoek tot randvoorwaarden sport essentieel blablabla is aangenomen maar zal deze lockdown nog zeker niet onderzocht worden 😴.
:roflol:
lol wat? Kansloos. Bij IHU wordt daar iig geen rekening mee gehouden.

• #1.388
Gold's is weer open na overleg met de gemeente, kansloos gebeuren. :roflol:
Mja ik kloot voor nu lekker thuis aan.

Gisteren nog eventjes na de kerst brunch de calorien nuttig besteed
2021-12-25
@ 109.1 bw

#Romanian deadlift

70 x 8
120 x 5
170 x 3
190 x 5 x 3

#Benchpress
70, 100 x 5
120 x 3
130 x 5 x 3

#Pullups
BW x 7 x 3

Als je toch voor nu aan het cutten bent en niet een hypertrofie phase in wilt gaan i.c.m blast gewoon thuis blijven. Buiten trainen is echt fucking kut man, zelfs als je aan de tren zit krijg je het niet warm.

Je had toch veel schijven enzo gekocht? Of had je die weer verpatst ?

• #1.391
Als je toch voor nu aan het cutten bent en niet een hypertrofie phase in wilt gaan i.c.m blast gewoon thuis blijven. Buiten trainen is echt fucking kut man, zelfs als je aan de tren zit krijg je het niet warm.
Nja op dagen van 10 graden zou het te doen zijn. Maar f**k dat, beetje thuis aankloten weer voorlopig. Hopelijk gaat shit gewoon snel open en kan ik overgaan in bulk blast.
Je had toch veel schijven enzo gekocht? Of had je die weer verpatst ?
Ik heb genoeg schijven en die houd ik ook gewoon voor altijd, 357.5 kg aan Eleiko gekalibreerde schijven, powercage, high&low pulley aan rack, GHD (niet op foto), Assaultbike, dus kan genoeg doen en heb niets te klagen maar een volledig uitgeruste gym beter voor BB doelen natuurlijk.
20211220_104900.jpg

Zeker deze week in je prima in de tent bij Gold's trainen. Desnoods een of twee trainingen voor wat pompwerk. De hele week wordt lauw weer. In een dikke trui prima te doen. :thumbup:

Nja op dagen van 10 graden zou het te doen zijn. Maar f**k dat, beetje thuis aankloten weer voorlopig. Hopelijk gaat shit gewoon snel open en kan ik overgaan in bulk blast.

Ik heb genoeg schijven en die houd ik ook gewoon voor altijd, 357.5 kg aan Eleiko gekalibreerde schijven, powercage, high&low pulley aan rack, GHD (niet op foto), Assaultbike, dus kan genoeg doen en heb niets te klagen maar een volledig uitgeruste gym beter voor BB doelen natuurlijk.
20211220_104900.jpg

Pff, als ik zulke schijven zou hebben zou ik nergens anders meer trainen. Erg hele vette schijven die van Eleiko.

• #1.395
Zeker deze week in je prima in de tent bij Gold's trainen. Desnoods een of twee trainingen voor wat pompwerk. De hele week wordt lauw weer. In een dikke trui prima te doen. :thumbup:
Ja ff kijken wat uitkomt want moet wel gewoon werken deze week :(
Ga jij nog naar Gold's, of heeft je eigen gym nu wat buiten?
Pff, als ik zulke schijven zou hebben zou ik nergens anders meer trainen. Erg hele vette schijven die van Eleiko.
Voor barbell oefeningen ben ik nu wel echt kapot verwend en is het in de gym niet te doen. Meestal doe ik nu thuis één barbell oefening als het in m'n schema staat en ga dan naar Gold's voor de machines :o
Idd mooi spul.

Of 7 kilo uit die 10 m2 trekken en een grotere ruimte met meer eleiko's kopen.
Denken in oplossingen :cool:

Ga jij nog naar Gold's, of heeft je eigen gym nu wat buiten?

Mijn eigen gym heeft wat, en dat wordt in de eerste week van januari nog wat meer. Maar tot dusver is het alleen heavy dumbbells en een verstelbaar bankje. Wellicht ga ik deze week nog even naar Gold's voor een goede beentraining (squats en peg presses). Als Gold's daar iets van heeft buiten staan? Balen dat je overdag niet kunt deze week.. :(

• #1.397
Mijn eigen gym heeft wat, en dat wordt in de eerste week van januari nog wat meer. Maar tot dusver is het alleen heavy dumbbells en een verstelbaar bankje. Wellicht ga ik deze week nog even naar Gold's voor een goede beentraining (squats en peg presses). Als Gold's daar iets van heeft buiten staan? Balen dat je overdag niet kunt deze week.. :(
Ben gisteravond ff langsgelopen om te kijken wat ze precies buiten hebben staan, in ieder geval geen leg press gezien...

• #1.398
Die apparaten van hammer strength die inmiddels al bijna 2 jaar in weer en wind staan zullen inmiddels toch ook wel helemaal naar de t*fus zijn vermoed ik :o
Ik heb zo'n vermoeden dat de lagers niet meer al te soepeltjes zullen lopen :o

Terug
Naar boven