- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Geen m1tPoll aangemaakt, dit zijn wat mij betreft de opties.
/out
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen m1tPoll aangemaakt, dit zijn wat mij betreft de opties.

Met z'n 2e tegelijk trainen is ook gewoon totaal niet rendabel voor een gym, dus gaat dat überhaupt door? Wat een verschrikking zo joh.Las het op Facebook van muscle beach.. Mijn gym zal dan een tent neerzetten waar je dus echt maar met twee mensen tegelijkertijd in kan. Wordt ook een groot succes.
Heb je nog wat test over voor mij voor wat extra motivatie?![]()

lol wat? Kansloos. Bij IHU wordt daar iig geen rekening mee gehouden.Buitengym bij Gold's is gesloten dus de optie om daar soms te trainen valt sowieso af, de hendheving is in opdracht van de gemeente hier geweest gisteren. Aangezien volgens de regels je maar met maximaal 2 mensen buiten mag sporten. Krijg er ook helemaal de schijt van dat de motie tot sport essentieel maken direct verworpen is, motie voor onderzoek tot randvoorwaarden sport essentieel blablabla is aangenomen maar zal deze lockdown nog zeker niet onderzocht worden 😴.
![]()
Tja , en die Hollanders altijd maar lachen over Limburg....😉Iedere gemeente interpreteert de regels gewoon op zijn eigen manier. In Nieuwegein zeggen ze blijkbaar 2 personen in totaal en hier in gemeente Heerlen zeggen ze 2 personen per apparaat.
Nja op dagen van 10 graden zou het te doen zijn. Maar f**k dat, beetje thuis aankloten weer voorlopig. Hopelijk gaat shit gewoon snel open en kan ik overgaan in bulk blast.Als je toch voor nu aan het cutten bent en niet een hypertrofie phase in wilt gaan i.c.m blast gewoon thuis blijven. Buiten trainen is echt fucking kut man, zelfs als je aan de tren zit krijg je het niet warm.
Ik heb genoeg schijven en die houd ik ook gewoon voor altijd, 357.5 kg aan Eleiko gekalibreerde schijven, powercage, high&low pulley aan rack, GHD (niet op foto), Assaultbike, dus kan genoeg doen en heb niets te klagen maar een volledig uitgeruste gym beter voor BB doelen natuurlijk.Je had toch veel schijven enzo gekocht? Of had je die weer verpatst ?
Nja op dagen van 10 graden zou het te doen zijn. Maar f**k dat, beetje thuis aankloten weer voorlopig. Hopelijk gaat shit gewoon snel open en kan ik overgaan in bulk blast.
Ik heb genoeg schijven en die houd ik ook gewoon voor altijd, 357.5 kg aan Eleiko gekalibreerde schijven, powercage, high&low pulley aan rack, GHD (niet op foto), Assaultbike, dus kan genoeg doen en heb niets te klagen maar een volledig uitgeruste gym beter voor BB doelen natuurlijk.
![]()
Pff, als ik zulke schijven zou hebben zou ik nergens anders meer trainen. Erg hele vette schijven die van Eleiko.
Ja ff kijken wat uitkomt want moet wel gewoon werken deze weekZeker deze week in je prima in de tent bij Gold's trainen. Desnoods een of twee trainingen voor wat pompwerk. De hele week wordt lauw weer. In een dikke trui prima te doen.![]()

Voor barbell oefeningen ben ik nu wel echt kapot verwend en is het in de gym niet te doen. Meestal doe ik nu thuis één barbell oefening als het in m'n schema staat en ga dan naar Gold's voor de machinesPff, als ik zulke schijven zou hebben zou ik nergens anders meer trainen. Erg hele vette schijven die van Eleiko.
Denken in oplossingenIdd mooi spul.
Of 7 kilo uit die 10 m2 trekken en een grotere ruimte met meer eleiko's kopen.

Ga jij nog naar Gold's, of heeft je eigen gym nu wat buiten?

Ben gisteravond ff langsgelopen om te kijken wat ze precies buiten hebben staan, in ieder geval geen leg press gezien...Mijn eigen gym heeft wat, en dat wordt in de eerste week van januari nog wat meer. Maar tot dusver is het alleen heavy dumbbells en een verstelbaar bankje. Wellicht ga ik deze week nog even naar Gold's voor een goede beentraining (squats en peg presses). Als Gold's daar iets van heeft buiten staan? Balen dat je overdag niet kunt deze week..![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat de lagers niet meer al te soepeltjes zullen lopenDie apparaten van hammer strength die inmiddels al bijna 2 jaar in weer en wind staan zullen inmiddels toch ook wel helemaal naar de t*fus zijn vermoed ik![]()

Die apparaten van hammer strength die inmiddels al bijna 2 jaar in weer en wind staan zullen inmiddels toch ook wel helemaal naar de t*fus zijn vermoed ik![]()
Beetje wd40 meeIk heb zo'n vermoeden dat de lagers niet meer al te soepeltjes zullen lopen![]()