AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Kwestie van tijd voordat je de main lifts gaat missen, had ik ook. Maar prima om even wat anders te doen ja.
Nu moet ik ze verplicht wel weer gaan doen :emo:

Training van gisteren:

2021-12-18
@ 110.8 bw

#HS iso-incline press

20 x 8
40 x 5
50 x 5
60 x 9 Kapot hard, +5 kg en 3 meer reps.
50 x 13

#Flye machine
89 x 8
110 x 10 x 3

#cable overhead tricep extensions
50 x 10
80 x 6
100 x 11, +10 kg en zelfde aantal reps.
80 x 14

#Db side raises
10 x 10
14 x 12 x 3

Ik hoop dat Gold's in ieder geval iets doet van buiten sporten of iets dergelijks. Verder zal ik mijn hele trainingsroutine wel weer om moet gaan gooien en vooral basic barbell movements thuis gaan doen. Ik denk dat ik deze tijd maar nuttig besteed om even agressief te cutten de komende periode zodat ik weer wat minder vet kan gaan bouwen als het ooit weer open gaat :rolleyes:
Waar ik vorige lockdowns minder moeite had met het sluiten van alles heb ik er nu mentaal behoorlijk moeite mee dit te verteren, ondanks dat ik de luxe van een prima uitgeruste homegym heb.

• #1.362
2021-12-20
@ 109.8 bw

Terug de homegym weer in dus... Gaat gewoon 3x per week full body worden naast een beetje stevig cutten (als ik het vol houd :roflol: )

#Romanian deadlift
70, 120 x 5
170 x 5 x 3

#Benchpress
70, 100 x 5
120 x 5 x 3

#Pullups
BW x 6 x 3

Assaultbike 10min a 80 kcal

Hoeveel kcal ga je cutten?

Las dat Gold's wel buiten iets gaat opbouwen. Misschien kun je dan een X aantal keer per week nog wat machine werk bij Gold's doen.

Mijn eigen gym doet vandaag aanvraag voor vergunning bij de gemeente om ook weer een tent neer te zetten. Mocht dat niet doorgaan kom ik naar Gold's. :)

• #1.365
3000 beginnen, miss nog afbouwen mettertijd
Las dat Gold's wel buiten iets gaat opbouwen. Misschien kun je dan een X aantal keer per week nog wat machine werk bij Gold's doen.

Mijn eigen gym doet vandaag aanvraag voor vergunning bij de gemeente om ook weer een tent neer te zetten. Mocht dat niet doorgaan kom ik naar Gold's. :)
Ik hoop dat het dan ook beetje redelijke openingstijden zijn. Ik haat het alleen om onzeker te zijn wanneer ik daar terecht kan en houd me dan liever aan mn vaste schema thuis. Mocht je naar golds komen let me know, dan kunnen we meeten :)

• #1.366
Cut ga ik vanaf morgen ondersteunen met 300 test 400 mast, afhankelijk van de duur van deze cut daarna tijdje cruisen of anders doorpakken met een meer bodybuilding achtige stack als de sportscholen weer open mogen...
Vroeg privé ff aan @hoxyz wat een beetje een bb stack is aangezien hij zich hier meer mee bezig houdt en hij kwam met onderstaand:
600 test per week;
300-400 NPP (100 eod);
50 mg oxy ed.

Normaliter gebruik ik geen orals, nog nooit gedaan ook, maar voor een keertje misschien even f**k it. Of iemand nog andere ideeën?

• Like
Waarderingen: Apv
Oxy is redelijk toxisch, waarom zou je daarvoor kiezen als je geen comps/pleateau oid hebt? Je zou het ook alleen pre-workout kunnen nemen, scheelt weer een dag of twee per week.

Test en NPP kan haast niet fout gaan! De oral zou ik persoonlijk er wel uitlaten of misschien een iets “mildere” oral nemen als je het per se wil proberen… maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Meh anavar gaat geen zoden aan de dijk zetten en met de joint problemen van Shadow wil je geen winstrol draaien. Dbol heb ik geen verstand van en oxy klinkt toch wel goed. Mede ook een goede stok achter de deur om de rest health wise optimaal te doen om dit te "compenseren".

Orals zou ik aankijken in een bulk, zodra je eetlust verdwijnt gelijk eruit halen.

• #1.371
Oxy is redelijk toxisch, waarom zou je daarvoor kiezen als je geen comps/pleateau oid hebt? Je zou het ook alleen pre-workout kunnen nemen, scheelt weer een dag of twee per week.
Uiteindelijk zijn al die orals toxisch dus yolo. Pre-workout zou ook nog een optie zijn maar doel is vooral zwaarder kunnen trainen = meer mosselgroei jwz. Niet om plateaus te doorbreken maar gewoon extra goor op mn werksets.
Nuff said :p
Test en NPP kan haast niet fout gaan! De oral zou ik persoonlijk er wel uitlaten of misschien een iets “mildere” oral nemen als je het per se wil proberen… maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Welke oral zou je zelf zeggen dan? Superdrol of dbol? Winny of anavar wil ik sws niet. En gekkere orals als halo of methyltren helemaal niet :roflol:
Meh anavar gaat geen zoden aan de dijk zetten en met de joint problemen van Shadow wil je geen winstrol draaien. Dbol heb ik geen verstand van en oxy klinkt toch wel goed. Mede ook een goede stok achter de deur om de rest health wise optimaal te doen om dit te "compenseren".
Dit idd, zeker ook wat die stok achter de deur betreft :roflol:
Orals zou ik aankijken in een bulk, zodra je eetlust verdwijnt gelijk eruit halen.
Ja daar houd ik rekening mee inderdaad.

Superdrol is volgens mij het meest toxisch van allemaal :roflol:

100mg oxy

Oxy, methyltren en superdrol lijken me meest toxisch. Oxy is best veel/wijd gebruikt en (puur speculatief) lijkt me de meest safe. Je houdt wel van alcohol dus dan kan je eindelijk eens een blast echt dedicated zijn voeding/aas/trainignswise. Gewoon luisteren naar je ecto vriend.

Ik heb destijds van jou toen die anavar van MTS gekregen en op 50mg gedraaid en laatste 2 week om tabs op te maken zelfs 110mg en netto echt HELEMAAL niks gevoeld. MTS is aardig reputable, of in ieder geval destijds. Dus ik zou anavar in ieder geval lekker afschrijven. :p

Turinabol zijn veel mensen heel erg over te spreken. Is ook een van de meest milde. In Europa/Amerika niet heel populair, in Russia zweren velen er bij.

Ik zou voor dbol gaan, ook voor die euforische gains. Die inner junk in jou kan dat sowieso niet weerstaan.

Ik zou ook voor dianabol gaan.

f**k die shit, halotestin! Ga voor goud!!!

Strawpoll aanmaken?

Met welke oral gaat Shadow zijn lever verneuken:
-
-
-
-
-

Terug
Naar boven